Mazda 6 2,3 przeróbka dolotu

Postprzez bedi_29 » 14 lip 2017, 18:48

witam

posiadam mazda 6 GG z 2002 roku z motorem 2,3 166ps
zauważyłem ze w gorące dni typu 28stopni na dworze mazda traci sporo na mocy
przyjrzałem sie jak skonstruowany jest dolot i wniosek mam taki ze cale powietrze ssie z komory silnika
wiele nie mysląc podłączyłem interfejs delphi pod auto i sprawdziełem temp w dolocie a tam temp zasysana 60 stopni przeciez to bardzo duzo.

zabrałem sie za przerobienie dolotu
obróciłem ta trąbke co zasysa powietrze w dół obciąłem ja zeby można załozyc na nią rure aluminiową fi 60mm kolo chlodnicy trzeba bylo wyciąc troche plastiku i rure mamy na przeciw kratki od halogenu
w kratce wyciąłem dziurę wsadziłęm bass reflex z glosnika wszystko ładnie estetycznie i mazda ssie powietrze prosto z dworu zimne i ma go duzo

podłączenie kompa i ku mojemu zdziwieniu na postoju 43 stopnie a podczas jazdy 32 :)

róznica w cieple dni kolosalna auto ciagnie tam samo jak bym jechal w nocy albo po burzy

zastanawia mnie jeszcze ta boczna klapka sterowana podcisnieniem jak ona działa kiedy sie załącza
itp bo tam tez ssie cieple powietrze tylko ciasno jest zeby doprowadzic cos zimnego :)
moze zaslepic to w ogóle ??
i niech pobiera powietrze z kratki po halogenie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 sie 2016, 22:52
Posty: 18
Auto: mazda 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6