Marwis napisał(a):Wypalony tłok? Nie robiłeś już remontu tego silnika?
Ja nie robiłem w nim remontu ale pewnie ktoś już grzebał w silniku. Prawdopodobnie ktoś robił szlif i pozostawił nominalne tłoki. Efekt widać.
lichy napisał(a):Niestety pozostaje ci szukanie innego silnika zbyt duże uszkodzenia na gładzi cylindrów.Musiałbyś włożyć dużo pieniędzy w remont tego co masz o ile się jeszcze da, szlif na wszystkich tulejach, nad wymiarowe tłoki i pierścienie, remont głowicy i nie wiadomo jak panewki i wał. Poszukaj drugi słupek ale musi być też poliftowy.
Powodzenia.
Niestety remont rzeczywiście jest nieopłacalny. Drugi słupek zakupiony i wmontowany.
lichy napisał(a):Tak a widziałeś jaką moc wpisał w opisie czyli jednak polift, zresztą chyba wie co ma i co ma szukać
Prawdopodobnie pomylił się konsultant w serwisie mazdy. Mam silnik 141 KM o symbolu LF423939.
Jeszcze pytanie czy w mojej madzi można wyjąć skrzynię bez wyjmowania silnika (odwaliłem głupotę zaraz po włożeniu silnika i odpaleniu)?
Jeśli ktoś jest zainteresowany to wstawienie nominalnych gilz w Łodzi kosztuje 240 zł od sztuki (cena z materiałem).