Strona 1 z 1

Brak mocy 2.3 USA 2003 gg

PostNapisane: 1 kwi 2016, 13:37
przez Jaszczomp1313
Witam,

ostatnio jestem zaniepokojony brakiem mocy w mojej m6. Moja matula ma toyote verso 110km diesla a ja 166km benzyna i problem w tym ze zmierzyliśmy się na autobanie w Niemczech i mniej wiecej od 120 dopiero zacząłem ją wyprzedzać... od 0 do 100 Verso ma 3 sekundy więcej więc tak naprawdę to powinienem ją wziąć... Niestety w Wałbrzychu nie ma hamowni i będę musiał się wybrać wybrać do Wrocławia ale może wy macie jakieś pomysły... Ogólnie czuje że m6 strasznie mi zamula... wyje strasznie a przyspieszenia nie czuć... Zapomniałem napisać że jest to automat :P ale na manualnej nie czuć różnicy.

Re: Brak mocy 2.3 USA 2003 gg

PostNapisane: 1 kwi 2016, 16:28
przez brodaM6
Scigalem sie 2.3 at vs 2.3 mt i automat jest wolniejszy prz3z ta sekund3 conon duma to mt odjezdza

PostNapisane: 4 kwi 2016, 09:42
przez Jaszczomp1313
Nikt nie ma pomysłu ?

[Usunięte]

PostNapisane: 4 kwi 2016, 18:59
przez leonidass
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 6 kwi 2016, 09:13.
Powód: OT

Re: Brak mocy 2.3 USA 2003 gg

PostNapisane: 23 kwi 2016, 07:35
przez brodaM6
Proponuje opisać szerzej , mi kiedyś w 306 ja mu w gaz a on uuuuuuuuu i jakbym maluchem przyspieszał ,okazało sie dziurka na rurce od Map nie mylić z Maf ,podobnie miałem jak mi sonda padła tez mu w gaz ,a tu maluch <rotfl> tylko ze w tym przypadku podwyższone spalanie miałem

Re: Brak mocy 2.3 USA 2003 gg

PostNapisane: 12 maja 2016, 09:09
przez Jaszczomp1313
Mam wrażenie że na zimnym silniku lepiej ciągnie tzn tak jak powinno natomiast jak się rozgrzeje to lipa ;/

Re: Brak mocy 2.3 USA 2003 gg

PostNapisane: 12 maja 2016, 12:17
przez dodek233
Powodów braku mocy w twoim przypadku może być kilkadziesiąt .....

Na początku sprawdziłbym na twoim miejscu elementy zapłonowe kable świece cewkę/i itp.
Dodatkowo sprawdzenie szczelności wszystkich węży podciśnienia, mi się wykruszył jeden z węży podciśnienia, efekt przerywanie, słaba moc...
Zakup sobie kabel elm naprawde dużo nie kosztuje do tego program forscan, przeskanuj silnik zrób logi, zaprezentuj na forum.
Nikt tu czarodziejem nie jest że Ci powód braku mocy zaraz znajdzie <czarodziej> . Miłej pracy <spoko>

PostNapisane: 19 maja 2016, 15:28
przez Jaszczomp1313
Jedyne błędy to takie. U0100 u1900 i u0073

PostNapisane: 19 sty 2017, 11:41
przez Jaszczomp1313
Moc wróciła winny był katalizator :) Wymiana na Magnaflow dedykowany koszt razem z montażem 1050 (został mi stary na sprzedaż więc jakieś 300 zł się zwróci) :)