Dolot. zapchany katalizator
Hej panowie dziś mam za swoje ,zachciało sie ,a wiec po ostrym daniu w palnik miażdżone mam dziwny problem z dolotem ,byłem sam wiec cieżko m cos powiedzieć mazdapali normalnie i do 2 tys zachowuje sie normalnie,zreszta obejrzyjcie sory za krutkie i długie
Juz sama praca jest dziwna bo wcześniej tak nie warczał
Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 07:53:
Zapomniałem dodać ze samochód nie jedzie powyżej 2000 tys na jedynce dojechałem do garażu i to tez z 5 na godzine ,najważniejsze moim zdaniem jest ostatnie 30 sekun
Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 08:05:
Juz sama praca jest dziwna bo wcześniej tak nie warczał
Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 07:53:
Zapomniałem dodać ze samochód nie jedzie powyżej 2000 tys na jedynce dojechałem do garażu i to tez z 5 na godzine ,najważniejsze moim zdaniem jest ostatnie 30 sekun
Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 08:05:
Ostatnio edytowano 22 kwi 2016, 08:20 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Moze byc ze sie stozek zepsuł ,bo to mi sie stalo po ostrym butowaniu ,mam go na stole i powiem ze chyba znalazlem przyczyne,chcialem wsadzic taki pierscien z plaztiku ale tez pupa
Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 15:39:
No i ,przepustnica nie reaguje na pedał gazu
Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 15:39:
No i ,przepustnica nie reaguje na pedał gazu
Ostatnio edytowano 22 mar 2016, 17:36 przez brodaM6, łącznie edytowano 3 razy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Zdejmowałem wszystko tb jedyne co to nie robiłe, resetu jak założyłem nowy filtr ,najgorsze ze padła mi matryca W lapie i nie mam na czym sprawdzić co za cheka wywaliło jak M zgasła ,widze ze tb L3G2 montowane były w 1.8 i 2,0 i wychodzi na to ze w 2.3
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
trochę pracy cię czeka ,musisz wszystko zdemontować z kolektorem włącznie . najpierwej zdejm dolot i zobacz jak tb się otwiera
Dopisano 22 mar 2016, 17:24:
przepływkę zostaw podłączoną
Dopisano 22 mar 2016, 17:24:
przepływkę zostaw podłączoną
oglądałem brzmi jakby coś blokowało dolot , spr czy przeepływka cała , może coś zblokowało tgv-klapki kolektora dolotowego
ps włącz zapłon po zdemontowaniu dolotu nie włączając silnika , najpierw zdemontuj dolot i odłuż na bok -zostawiając przepływkę wpietą do wtyczki , wyłącz zapłon zobacz czy tb robi test-czyli pełne otwarcie i zamknięcie -po każdym wyłączaniu zapłonu to robi
ps włącz zapłon po zdemontowaniu dolotu nie włączając silnika , najpierw zdemontuj dolot i odłuż na bok -zostawiając przepływkę wpietą do wtyczki , wyłącz zapłon zobacz czy tb robi test-czyli pełne otwarcie i zamknięcie -po każdym wyłączaniu zapłonu to robi
Próbowałem tez z tymi zaworami od klapek odłączyłem ale to samo ,tak se dumam co tam mogło wpaść,no nic trzeba zakasać rękawy i heja
Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:25:
Dzieki Leon na ciebie zawsze moge liczyć i twoje podpowiedzi ,kurka wodna nie miał mi kiedy laptop paść ,nie mam jak odczytać checka ,a pchać tej krowy nie zamierzam na kompa
Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:25:
Dzieki Leon na ciebie zawsze moge liczyć i twoje podpowiedzi ,kurka wodna nie miał mi kiedy laptop paść ,nie mam jak odczytać checka ,a pchać tej krowy nie zamierzam na kompa
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Hmmm na amoje ucho cosik blokuje doplyw powietrza.Tak jakk chlopaki radza ,rozbieraj i szukaj.Czemu ona tak klepie zaworami??? Chyba ze tak to brzmi na nagraniu i na zimnym odpalałeś.
-
WisniaUs
Tez myślałem ze to zawory ale to te klapki tak sie tłuka jak mi sie uda to nagram jak chodzi bez klapek jak nie zgaśnie ,dopijekawę i dymam na działkę ,ona tam sama
Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:35:
Zimny bo pochodzi chwile i gaśnie,nigdy juz nie bede objeżdżał BMW 520 bo to chyba z tej złość kierowca ni życzył
Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:48:
Hej mam prośbę do was pany ,potrzebuje odnaleźć fotorelacje z demontażu kolektora ,jakby ktoś znalazł to niech wrzuci tu zawsze to łatwiej mi bedzie
Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:35:
Zimny bo pochodzi chwile i gaśnie,nigdy juz nie bede objeżdżał BMW 520 bo to chyba z tej złość kierowca ni życzył
Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:48:
Hej mam prośbę do was pany ,potrzebuje odnaleźć fotorelacje z demontażu kolektora ,jakby ktoś znalazł to niech wrzuci tu zawsze to łatwiej mi bedzie
Ostatnio edytowano 26 mar 2016, 08:39 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Ja pier.... Ja juz tb rozłożyłem na czesc pierwsze ten link na telu mi nie działa a nie chce mi sie teraz z kamasza [tiiit] przez cala lomze
Dopisano środa, 23 marca 2016, 13:24:
dobra złożona reaguje na gaz dobrze mam film.
Dopisano środa, 23 marca 2016, 17:06:
Znam juz prawdopodobnego winowajce EVAp,a przy okazji myslac ze tb roxnebane to nauczylem sie fajnie demontowac caly slimak ,prosto ,a tu taki szybki mod
Dopisano środa, 23 marca 2016, 13:24:
dobra złożona reaguje na gaz dobrze mam film.
Dopisano środa, 23 marca 2016, 17:06:
Znam juz prawdopodobnego winowajce EVAp,a przy okazji myslac ze tb roxnebane to nauczylem sie fajnie demontowac caly slimak ,prosto ,a tu taki szybki mod
Ostatnio edytowano 24 mar 2016, 10:40 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: wulgaryzmy
Powód: wulgaryzmy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Taki check mi ,usterka układu odpowietrzania ,usterka potwierdzona i kod prawdopodobnie taki jak miałem ,nie pamietam ale p0443 ,co do przepustnicy to co wszystką z nią ok z tych filmików,no wlasnie nie oglądałem tej przepływki tak dokładnie ,tylko tak pobieżnie rzuciłem okiem przez otwór na rurę ,dzięki
Dopisano czwartek, 24 marca 2016, 15:49:
Zaszlem z rana pierwsze odpalenie https://youtu.be/
Dopisano czwartek, 24 marca 2016, 15:49:
Zaszlem z rana pierwsze odpalenie https://youtu.be/
Ostatnio edytowano 24 mar 2016, 22:07 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
To nie brzmi dobrze -evap ma z tym gó-no wspólnego , może sypać błędami ale nie zamknie zapłonu -to coś grubszego , bądż przepływka o której ci wspominałem już dawno wcześniej
ps .odłączałeś przepływkę na odpalonym/
ps .odłączałeś przepływkę na odpalonym/
Zamowilem tb ,za smieszne pieniądze, nie odpinalem przeplywki na odpalonym,jak ja ogladalem jest cala ,tam nic nie wpadło,juz raz jak mi padła przeplywka to inaczej mi sie fura zachowywała,tu nie moge dodac gazu wogle,jakby tb nie reagowalo dwa to dziwne jest to jak wlaczaja sie te klapy to napier....zaczynają slychac na filmie
P.s wracajac do przeplywki to wtedy walilo o ubogiej ,teraz nieszczelność i cos z abs
P.s wracajac do przeplywki to wtedy walilo o ubogiej ,teraz nieszczelność i cos z abs
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Ja miałem inszy silnik ale powiem ci że u mnie jak rozje...ł się filtr powietrza -no name to wpadła siatka z gąbką -pipercroos, znalazłem to dopiero po zdemontowaniu kolektora dolotowego – na szczęście nie wpadło to do silnika a zatrzymało się w kolektorze dolotowym i blokowało 4-ty cilinder
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6