Dolot. zapchany katalizator
Wygląda to tak ,reakcjia na gaz koniczy sie gasnieciem ,smierdzi benzyna ,moze wtryski,co do przepustnicy to zadna nie robi testu o ktorym wspominałeś lonidasie
/
/
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
nie wiem czy ktos zauważył ,ale od 47s jak moj sym próbuje dodac gazu to cos stuka i napewno nie sa to klapki przynajmniej mi sie tak wydaje
Dopisano sobota, 26 marca 2016, 14:31:
Jedne sa z przed resetu mimo nowej tb i tuz po resecie po odpaleniu i pracy do zgasniecia
Dopisano niedziela, 27 marca 2016, 08:59:
Pozbyłem sie P2009 wywaliło bo była spora nieszczelność na wężu idącym do zaworów klapek kolektora,P0222 czujnik położenia przepustnicy ,wsadziłem druga błędu nie ma ,reszta tych błędów dotyczy Maf
Dopisano sobota, 26 marca 2016, 14:31:
Jedne sa z przed resetu mimo nowej tb i tuz po resecie po odpaleniu i pracy do zgasniecia
Dopisano niedziela, 27 marca 2016, 08:59:
Pozbyłem sie P2009 wywaliło bo była spora nieszczelność na wężu idącym do zaworów klapek kolektora,P0222 czujnik położenia przepustnicy ,wsadziłem druga błędu nie ma ,reszta tych błędów dotyczy Maf
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Narazie robota stoi w miejscu ,czekam na przepływke ,najgorsze jest to ze zabrakło mi przedłużki żeby zdjąć kolektor ,no nic sklep i spowrotem walka.
Hej dobrze opisałem test wtrysków,odłączamy cewki ,listwę wtryskowa wkładamy miski i kręcimy rozrusznikiem
Dopisano środa, 30 marca 2016, 20:06:
Cos robię nie tak odkręciłem wszystkie 8 śrub ,a kolektor ani drgnęło wyryski
Hej dobrze opisałem test wtrysków,odłączamy cewki ,listwę wtryskowa wkładamy miski i kręcimy rozrusznikiem
Dopisano środa, 30 marca 2016, 20:06:
Cos robię nie tak odkręciłem wszystkie 8 śrub ,a kolektor ani drgnęło wyryski
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Nikt mic nie podpowie
P0103 czujnik przepływu powietrza wysoki sygnał wyjściowy
P0102 ---------------—--//---------------- niski sygnał
P0113 czujnik powietrza zasysanego cos z obwodem
P0103 czujnik przepływu powietrza wysoki sygnał wyjściowy
P0102 ---------------—--//---------------- niski sygnał
P0113 czujnik powietrza zasysanego cos z obwodem
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Ła to nie moz3 byc prawda ,ale fakty mowia same za siebie, po wymianie maf odpaleniutym,pochodzila z 5 10 min na ziemi pod wydechem bylo to co na fotce woda i jakis osad ,druga fota maslo pod korkiem,po wymianie przeplywki silnik sie jakby uspokoił,na filmiku widac dym z rury ,taki to ja w zimie przy minus 5 mialem ,ale nie przy plus 13 ,mozliwe ze kat mi sie zapchal i wywalilo uszczele https://youtu.be/ za cienki bolek jestem zeby to zrobic co moglem sam uczynilem
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
jeśli woda idzie do komory spalania to zapewne ubyło w zbiorniczku wyrównawczym zaobserwowałeś ubytek płynu?
a i przy walniętej uszczelce pod głowicą mogły wyskoczyć takie błędy chyba że to zbiek okoliczności,
po tej wymianie przepływki samochód zachowuje się normalnie?
a i przy walniętej uszczelce pod głowicą mogły wyskoczyć takie błędy chyba że to zbiek okoliczności,
po tej wymianie przepływki samochód zachowuje się normalnie?
- Od: 3 cze 2014, 16:48
- Posty: 27
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 6 2.0 16V 147km. będzyna + LPG
rok 2006
nadwozie GY czyli kąbi
[youtube][/youtube]W zbiorniczku jakby przybyło,nie do konica normalnie,dusi sie jak naciskam gaz no ale chodzi normalnie i nie gasnie dopuki go nie przygazuje i to tez musze mocno zeby zgasl. Probowalem wsteczny czy rusz ale zgasla odrazuhttps://youtu.be/
Dopisano piątek, 1 kwietnia 2016, 20:52:
Kurcze tak se myślę ,ze to moze jest faktycznie ten kat zapchany,bo je ten gaz to tak do połowy ,co słychać na filmie i wydaje mi sie ze te spaliny powinny wiecej wylecieć,w tej chwil nie stac mnie na
Remont ,jakaś masakra ,odnośnie masła pod korkiem ,to miesiac temu zmieniłem oliwę i tego na sto % tego tam nie było.
Dopisano piątek, 1 kwietnia 2016, 20:52:
Kurcze tak se myślę ,ze to moze jest faktycznie ten kat zapchany,bo je ten gaz to tak do połowy ,co słychać na filmie i wydaje mi sie ze te spaliny powinny wiecej wylecieć,w tej chwil nie stac mnie na
Remont ,jakaś masakra ,odnośnie masła pod korkiem ,to miesiac temu zmieniłem oliwę i tego na sto % tego tam nie było.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
pisałem ci wcześniej że to nie brzmi dobrze , po tym co widzę i słyszę to raczej remont – coś klekło pytanie co , i by nie robić większej dziury w kieszeni -wiem coś o tym proponuję pogadać z kimś co zna temat bardzo dobrze
A nie masz Ty przypadkiem zawieszonego egr-u ? Otwarło go i tak został. Stad mogą być kody maf.
Sprawdzić bardzo prosto odkręcisz 4 śruby co mocują silnik krokowy i sprawdzasz czy jest zamknięty.
Sprawdzić bardzo prosto odkręcisz 4 śruby co mocują silnik krokowy i sprawdzasz czy jest zamknięty.
krokowy to jest u mnie w przepustnicy ,miałeś na myśli egr ,co do kodów to juz nie wyskakują po wymianie przepływki ,tadziol co jeszcze we wlasnym zakresie mog uczynic
Dopisano sobota, 2 kwietnia 2016, 07:38:
O te 4 śrubeczki od góry
Dopisano sobota, 2 kwietnia 2016, 08:06:
w łomży to ciezko bedzie
mam taki niewielki zczyt danych z forscana ,dziwne jest to ze temp.silnika 83 ,a przepływ powietrza 6,5 g/s,co w moim przypadku wynosiło gdzies w granicach 3 ,szkoda ze nie ma tam rpm w tych danych ,ale jezeli cos koło 750 to przepływ powinien być cos koło 2,46g/s nie moge dodac pliku
Dopisano sobota, 2 kwietnia 2016, 07:38:
O te 4 śrubeczki od góry
Dopisano sobota, 2 kwietnia 2016, 08:06:
leonidass napisał(a): proponuję pogadać z kimś co zna temat bardzo dobrze
w łomży to ciezko bedzie
mam taki niewielki zczyt danych z forscana ,dziwne jest to ze temp.silnika 83 ,a przepływ powietrza 6,5 g/s,co w moim przypadku wynosiło gdzies w granicach 3 ,szkoda ze nie ma tam rpm w tych danych ,ale jezeli cos koło 750 to przepływ powinien być cos koło 2,46g/s nie moge dodac pliku
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Tobie chyba ten silnik zalewa benzyna...czas otwarcia wtrysku jest za duży,bo przepływ powietrza tez jest za duży.
Sprawdź według tego http://www.thaimazda3.com/svmanual/esic ... 84W07.html
Sprawdź według tego http://www.thaimazda3.com/svmanual/esic ... 84W07.html
brodaM6
Co do EGR długo ci zeszło go wyciagnąć ? Wyczyściłeś go w ogóle ?
Patrząc na te wszystkie filmiki moim zdaniem remont silnika, miałem podobny przypadek z golfem IV masło pod korkiem, gaśniecie silnika, nierówna praca, winowajcą okazał się pęknięty pierścień który przerysował całe gniazdo do wymiany cały słupek.. Wyrazy współczucia . Możesz jeszcze sprawdzić przedmuchy odpalić auto odkręcić korek wlewu oleju potem bagnet, jeżeli będzie dmuchało powietrzem z olejem, auto będzie nierówno chodzić ,to wszystko jasne. Pozdrawiam
Co do EGR długo ci zeszło go wyciagnąć ? Wyczyściłeś go w ogóle ?
Patrząc na te wszystkie filmiki moim zdaniem remont silnika, miałem podobny przypadek z golfem IV masło pod korkiem, gaśniecie silnika, nierówna praca, winowajcą okazał się pęknięty pierścień który przerysował całe gniazdo do wymiany cały słupek.. Wyrazy współczucia . Możesz jeszcze sprawdzić przedmuchy odpalić auto odkręcić korek wlewu oleju potem bagnet, jeżeli będzie dmuchało powietrzem z olejem, auto będzie nierówno chodzić ,to wszystko jasne. Pozdrawiam
Broda cięzko powiedzieć co jest grane bo według mnie coś sie dzieje z silnikiem i żadna podmianka maf czy evap tu raczej nie jest na miejscu , już nie wspominam egr bo on nie wywołuje objawów jak w/w ja obstawiam upg + zapieczone pierścionki ale co wyjdzie to kiedyś zobaczysz
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
ja bym sprawdził kompresje w pierwszej kolejności, bo jeśli coś wpadło i uszkodziło cylinder lub jakiś jego element to szkoda kasy na nowe przepływki lub egr. najprostsze mierniki kompresji możesz kupić już za 50-70 zł.
musze sie wyposazyc w takie urzadenie do pomiaru kompresji,zaszłem w sobote rano pali od strzała chodzi normalnie dopóki nie osiagnie 1000rpm wtedy zaczynaja szalec obroty,cheka brak ,kurcze najgorsze ze ten tydzień mnie nie bedzie i nic nie bede mogł pogrzebac,ale jak wróce to juz pomiaromierz bedzie czekał ,no i trzeba zaczac na remąt zbierac
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Panowie gadałem dziś ze znajomym mechanikiem,wynik naszej debaty katalizator zebym sprawdził.
Dlaczego tak ,a choćby dlatego ze jak dodaje gazu do 4tys to zero białego dumy ,leci tyle co na filmie czyli nie wiele jak na wciśnięcie do 4rpm,co do kompresji to powiedział ze jeżeli pali normalnie to powinna byc ,czyli do sprawdzenia mam egr i odłączyć kata musze ,z tym katem to jakby sie zgadzało bo dodając gazu silnik sie dusi ,a z wydechu nie wiele leci
Dlaczego tak ,a choćby dlatego ze jak dodaje gazu do 4tys to zero białego dumy ,leci tyle co na filmie czyli nie wiele jak na wciśnięcie do 4rpm,co do kompresji to powiedział ze jeżeli pali normalnie to powinna byc ,czyli do sprawdzenia mam egr i odłączyć kata musze ,z tym katem to jakby sie zgadzało bo dodając gazu silnik sie dusi ,a z wydechu nie wiele leci
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6