Dolot. zapchany katalizator

Postprzez brodaM6 » 21 mar 2016, 22:47

Hej panowie dziś mam za swoje ,zachciało sie ,a wiec po ostrym daniu w palnik miażdżone mam dziwny problem z dolotem ,byłem sam wiec cieżko m cos powiedzieć mazdapali normalnie i do 2 tys zachowuje sie normalnie,zreszta obejrzyjcie sory za krutkie i długie

Juz sama praca jest dziwna bo wcześniej tak nie warczał

Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 07:53:

Zapomniałem dodać ze samochód nie jedzie powyżej 2000 tys na jedynce dojechałem do garażu i to tez z 5 na godzine ,najważniejsze moim zdaniem jest ostatnie 30 sekun

Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 08:05:

Ostatnio edytowano 22 kwi 2016, 08:20 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 22 mar 2016, 10:10

zdemontuj dolot i zobacz jak wygląda , czy nic nie wpadło do tb -dziwne

brzmi jakby stożek się rozjebutał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 22 mar 2016, 11:16

Moze byc ze sie stozek zepsuł ,bo to mi sie stalo po ostrym butowaniu ,mam go na stole i powiem ze chyba znalazlem przyczyne,chcialem wsadzic taki pierscien z plaztiku ale tez pupa

Dopisano wtorek, 22 marca 2016, 15:39:

No i <dupa> ,przepustnica nie reaguje na pedał gazu
Załączniki
20160322_101725~2.jpg
20160322_101740~2.jpg
20160322_101758~2.jpg
Ostatnio edytowano 22 mar 2016, 17:36 przez brodaM6, łącznie edytowano 3 razy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 22 mar 2016, 17:04

przepływka do sprawdzenia i wszystko po drodze aż do kolektora dolotowego , mogła wpaść jakaś część tego chińskiego stożka trza było wkładać apexi a nie no name
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 22 mar 2016, 17:19

Zdejmowałem wszystko tb jedyne co to nie robiłe, resetu jak założyłem nowy filtr ,najgorsze ze padła mi matryca <płacze> W lapie i nie mam na czym sprawdzić co za cheka wywaliło jak M zgasła ,widze ze tb L3G2 montowane były w 1.8 i 2,0 i wychodzi na to ze w 2.3
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 22 mar 2016, 17:23

trochę pracy cię czeka ,musisz wszystko zdemontować z kolektorem włącznie . najpierwej zdejm dolot i zobacz jak tb się otwiera

Dopisano 22 mar 2016, 17:24:

przepływkę zostaw podłączoną
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 22 mar 2016, 17:31

Oglądałeś ten drugi filmik ,ona sie jakby dusiła aż zgasła ,otwierałem paluchem motylek tb i chodził normalnie
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 22 mar 2016, 17:35

oglądałem brzmi jakby coś blokowało dolot , spr czy przeepływka cała , może coś zblokowało tgv-klapki kolektora dolotowego

ps włącz zapłon po zdemontowaniu dolotu nie włączając silnika , najpierw zdemontuj dolot i odłuż na bok -zostawiając przepływkę wpietą do wtyczki , wyłącz zapłon zobacz czy tb robi test-czyli pełne otwarcie i zamknięcie -po każdym wyłączaniu zapłonu to robi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 22 mar 2016, 17:42

Próbowałem tez z tymi zaworami od klapek odłączyłem ale to samo ,tak se dumam co tam mogło wpaść,no nic trzeba zakasać rękawy i heja

Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:25:

Dzieki Leon na ciebie zawsze moge liczyć i twoje podpowiedzi <faja> ,kurka wodna nie miał mi kiedy laptop paść ,nie mam jak odczytać checka ,a pchać tej krowy nie zamierzam na kompa hahaha hahaha
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez WisniaUs » 23 mar 2016, 08:27

Hmmm na amoje ucho cosik blokuje doplyw powietrza.Tak jakk chlopaki radza ,rozbieraj i szukaj.Czemu ona tak klepie zaworami??? Chyba ze tak to brzmi na nagraniu i na zimnym odpalałeś.
WisniaUs
 

Postprzez brodaM6 » 23 mar 2016, 08:32

Tez myślałem ze to zawory ale to te klapki tak sie tłuka jak mi sie uda to nagram jak chodzi bez klapek jak nie zgaśnie ,dopijekawę i dymam na działkę ,ona tam sama <rotfl>

Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:35:

Zimny bo pochodzi chwile i gaśnie,nigdy juz nie bede objeżdżał BMW 520 hahaha bo to chyba z tej złość kierowca ni życzył hahaha

Dopisano środa, 23 marca 2016, 08:48:

Hej mam prośbę do was pany ,potrzebuje odnaleźć fotorelacje z demontażu kolektora ,jakby ktoś znalazł to niech wrzuci tu zawsze to łatwiej mi bedzie
Ostatnio edytowano 26 mar 2016, 08:39 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 23 mar 2016, 12:39

naciśnij pedał gazu i zobacz czy się otwiera

tu masz link do sprawdzenia tps

http://www.askatech.com/AskATechLive/Aa ... f#G1090300
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 23 mar 2016, 13:21

Ja pier.... Ja juz tb rozłożyłem na czesc pierwsze <rotfl> ten link na telu mi nie działa a nie chce mi sie teraz z kamasza [tiiit] przez cala lomze

Dopisano środa, 23 marca 2016, 13:24:

hahaha dobra złożona reaguje na gaz dobrze mam film.

Dopisano środa, 23 marca 2016, 17:06:

Znam juz prawdopodobnego winowajce EVAp,a przy okazji myslac ze tb roxnebane to nauczylem sie fajnie demontowac caly slimak ,prosto :P ,a tu taki szybki mod
Załączniki
20160323_115018~2.jpg
20160323_140538~2.jpg
20160323_182244~2.jpg
20160323_182222~2.jpg
Jakby ktos to na polski w skrucie przełożył
Ostatnio edytowano 24 mar 2016, 10:40 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: wulgaryzmy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez tadziol » 23 mar 2016, 21:51

Cos watpię w ten EVAP,ale trzymam kciuki <spoko>
A przepływke oglądałeś ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez brodaM6 » 23 mar 2016, 23:06

Taki check mi ,usterka układu odpowietrzania ,usterka potwierdzona i kod prawdopodobnie taki jak miałem ,nie pamietam ale p0443 ,co do przepustnicy to co wszystką z nią ok z tych filmików,no wlasnie nie oglądałem tej przepływki tak dokładnie ,tylko tak pobieżnie rzuciłem okiem przez otwór na rurę ,dzięki

Dopisano czwartek, 24 marca 2016, 15:49:

Zaszlem z rana pierwsze odpalenie https://youtu.be/
Ostatnio edytowano 24 mar 2016, 22:07 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 24 mar 2016, 17:21

To nie brzmi dobrze -evap ma z tym gó-no wspólnego , może sypać błędami ale nie zamknie zapłonu -to coś grubszego , bądż przepływka o której ci wspominałem już dawno wcześniej

ps .odłączałeś przepływkę na odpalonym/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 24 mar 2016, 17:30

Zamowilem tb ,za smieszne pieniądze, nie odpinalem przeplywki na odpalonym,jak ja ogladalem jest cala ,tam nic nie wpadło,juz raz jak mi padła przeplywka to inaczej mi sie fura zachowywała,tu nie moge dodac gazu wogle,jakby tb nie reagowalo dwa to dziwne jest to jak wlaczaja sie te klapy to napier....zaczynają slychac na filmie :|
P.s wracajac do przeplywki to wtedy walilo o ubogiej ,teraz nieszczelność i cos z abs
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez thesilent » 24 mar 2016, 17:36

tu jest coś o dolocie

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez leonidass » 24 mar 2016, 17:37

Ja miałem inszy silnik ale powiem ci że u mnie jak rozje...ł się filtr powietrza -no name to wpadła siatka z gąbką -pipercroos, znalazłem to dopiero po zdemontowaniu kolektora dolotowego – na szczęście nie wpadło to do silnika a zatrzymało się w kolektorze dolotowym i blokowało 4-ty cilinder
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez tadziol » 24 mar 2016, 20:46

Uszkodzona przepływke może "nie widzieć" masy powietrza. Wtedy wywali błąd nieszczelnego dolotu,chociaż wszystko z nim ok.
Odłącz przepływke i zobacz czy jest jakaś zmiana.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6