Witajcie,napisze cosik dla potomnych odnosnie wycieku oleju pomiedzy skrzynia a silnikiem.A wiec dzisiaj zostala zdemontowana skrzynia AT i co sie okazalo; odkrecila sie jedna ze srób mocujaca uszczelniacz wału!!! Nastepnej pozostał jeden obrót aby tez wypadła!!! Ta co spadla odbila sie w kilku miejscach wewnatrz co widac na elementach.(Nie mam foto bo mnie tam nie bylo tylko wiem z tel.) Zostal zakupiony nowy uszczelniacz wraz z jego obudową cena podobno ok 200zl i jutro skrzynia wraca na swoje miejsce

Nastepnie zostanie wyczyszczony,zakonserwowany i pomalowany tzw WÓZEK! Nowa poduszka skrzyni bo jest naderwana i łaczniki stabilizatora nowe bo niestety tamtych nie dalo sie w zaden sposób odkrecic(wszystko jeszcze fabryczne).I wiec gdyby te śruby na uszczekniaczu nie puscilu od wibracji silnika to nie byloby zadnego wycieku!! Skrzynia AT jest w stanie SUPEROWYM nic z niej nie cieknie

Aha okazalo sie ze tak jak u kolegi GENIEK nie ma chlodnicy skrzyni AT to u mnie jest.Amerykancki klimat jest surowszy to zdecydowali sie na podgrzewanie i chlodzenie skrzyni.Skrzynia jest wpieta weżami do chlodnicy z przodu ,IN i OUT

Obstawiam ze nie zmieszcze sie chyba w kwocie 1000PLN

Trzeba wiec zaplacic za male niedociagniecia pracowników MAZDY
