Strona 1 z 1

Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 29 lut 2016, 13:20
przez fliox
Witam,

Takie szybkie pytanko mam, uklady dolotowe powietrza roznia sie miedzy 2.0 benzyna a 2.3? Bo mam dolot pod stozek ktory jezdzi obecnie w 2.0 a ja mam seryjny w 2.3 i mamy sie zamienic tylko pytanie czy sie nam spasuja?

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 1 mar 2016, 06:36
przez brodaM6
Mi sie wydaje ze w 2.3 jest to samo tylko mapy zmienione ,nawet w 2.5 nie ma zbytniej różnicy

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 1 mar 2016, 17:53
przez leonidass
zostaw jak jest bo będzie gorzej . a na co ci to? jakbyś chciał lepiej to musisz już dłubać w ecu – nikt tego w pl nie potraffffi , po drugie niezbyt dobre dla silnika jest -afr ubogi

ps. piszę z doświadczenia swojego – lepiej zapobiegać niż leczyć

PostNapisane: 2 mar 2016, 10:59
przez fliox
Zeby nie rozpetac niepotrzebnej dyskusji uznajmy ze wymieniam dolot "BO TAK", skupmy sie na tym czy bedzie on pasowal z wersjii 2.0 do 2.3. O srednice dolotu sie nie martwie, pytanie tylko jak wyglada to z czujnikami bo ta rureczka/wezyk od powietrza bedzie pasowac tam jest jeszcze jeden ten duzy czujnik tez wpinany bezposrednio w rure dolotowa i czy to bedzie dzialac? Bo ksztaltem wyglada podobnie :P i czy cos jeszcze jest do tego?

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 3 mar 2016, 09:24
przez brodaM6
Pokaz foto

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 3 mar 2016, 18:51
przez leonidass
Jeżeli średnica w tym sri lub cai przy maf będzie jak w oem , to będzie to jeżdzić , trochę uboższy afr ale celiny nie wywali , stracisz natomiast niuta którego i tak w benie za wiele nie masz

PostNapisane: 3 mar 2016, 18:54
przez Yoki
Ja zyskałem na granicy błędu pomiarowego ale jednak, albo inaczej nie straciłem

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 3 mar 2016, 18:57
przez leonidass
a jaki masz LTFT?

PostNapisane: 3 mar 2016, 19:03
przez Yoki
Nie pamiętam teraz jakie były wartości bo już od pół roku to nieaktualne ale można było mapę jeszcze delikatnie poprawić

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 3 mar 2016, 23:59
przez fliox
329548321_2_1000x700_zamiana-uklad-dolotowy-mazda-6-20-benzyna-dodaj-zdjecia.jpg
329548321_2_1000x700_zamiana-uklad-dolotowy-mazda-6-20-benzyna-dodaj-zdjecia.jpg



Mam tylko takie

PostNapisane: 4 mar 2016, 00:05
przez Yoki
Broda a w M6 2.3 nie jest jeszcze taki cienki przewód chyba podciśnienia, który w seryjnym dolocie jest gdzieś pod filtrem od strony błotnika?

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 6 mar 2016, 10:02
przez brodaM6
Dokladnie w wersiach usa tego niema,na bank mozna to zaslepic

PostNapisane: 6 mar 2016, 10:14
przez Yoki
No to są identyczne :)

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 17 mar 2016, 21:59
przez fliox
wiec brakuje podlaczenia do tego zielonego czujnika po prawej stronie, jak go odlacze nic się nie dzieje, obroty nie świrują , nie świeci się check engine. Od tego czujnika idzie wężyk który wchodzi w obudowę filtra (kolejny czujnik?) i wychodzi z drugiej strony, jak go odpinam też sie nic nie dzieje, ten wężyk zasysa powietrze. Przejechałem się kawałek z odłączonymi tymi rzeczami i niby wszystko OK ale czy na dłuższą mete będzie dobrze? Za co ten czujnik/wężyk odpowiada?

PostNapisane: 18 mar 2016, 00:38
przez Yoki
To właśnie o tym pisałem i kolega Broda napisał co możesz zrobić.
Dokladnie w wersiach usa tego niema,na bank mozna to zaslepic

Re: Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

PostNapisane: 18 mar 2016, 09:10
przez brodaM6
U mnie to wyglądało tak teraz jest trochę inaczej :P ,nie ma zbędnych zaworków.Posprzataj tam trochę :|