Problem z obrotami-po wciśnięciu sprzęgła falują obroty 2500-3000.

Postprzez YabaYaba » 2 lut 2016, 21:22

Witam!

Zwracam sie z prosba o pomoc forumowicze i szczesliwi posiadacze mazdy 6!

Ostatnio mialem lekki wypadek wjechalem w tyl jeepa. Uszkodzilem przod tzn. kolektor ssacy maska i chlodnice no i troszke linki mi sie naciagnely od tempomatu i gazu ale wyluzowalem je i jest ok ale MAM DUZY PROBLEM. Wszystko zostalo wymmienione na sprawne ( uzywany kolektor, chlodnica, przepustnica , zderzak) zostalo wszystko zamontowane.

A teraz problem:

Oczywiscie przed kolizja wszystko bylo cacy. Palilo na dotyk obroty byly optymalne nic sie nie dzialo nigdy.

Gdy odpalam auto jest ok obtoty lekko skacza ale zostaja przy okolo 900-1000 na biegu jałowym, lecz gdy zaczynam jechac autem. wrzucam 1 do okolo 3 tysiecy 2 do 3000 tysiecy 3 do 3 tysiecy (obrotow) itp. dynamiczna jazda wiadomo. Ale nagle przy hamowaniu np na skrzyzowaniu ze swiatlami wciskam sprzeglo hamuje a auto po wcisnieciu sprzegla ma obroty falujace kolo 2500-3000 obrotow. Przygazuje go troche raz dwa trzy i obroty na postoju dopiero spadaja do tych w miare normalnych kolo 1000. Dzieje sie tez tak gdy poprostu jade autem mam okolo 2200 obrotow np na 4 biegu i wciskam poprostu sprzeglo i znowu obroty leca do 2500-300 i faluja w tych granicach. Kazdy opisuje tutaj problem falowania obrotow na niskich obrotach a ja mam problem z wysokimi po wcisnieciu sprzegla.

bardzo prosze o pomoc Panowie mechanicy chcialbym aby moje Mazda dalej jezdzila tak bezawaryjnie i przyjemnie jak przed ta kolizja. Łukasz
YabaYaba
 

Postprzez brodaM6 » 3 lut 2016, 06:36

Sprawdź krokowy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Pawel 32 » 3 lut 2016, 10:30

Z tego co czytam wynika iż masz lewe powietrze i przepustnica do przeglądu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2014, 20:07
Posty: 98 (0/7)
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: Mazda6

Postprzez YabaYaba » 3 lut 2016, 21:47

problem rozwiazany mozna zamknac dziekuje za pomoc!
YabaYaba
 

Postprzez Pawel 32 » 3 lut 2016, 23:01

Najpierw szukasz pomocy Yoo ale zakończyć temat że problem rozwiązany nie sztuka.Opisz na zakończenie co było przyczyną nie łaska Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2014, 20:07
Posty: 98 (0/7)
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: Mazda6

Postprzez sztukas » 4 lut 2016, 10:10

Kolego YabaYaba, napisz co było przyczyną, żeby zostało dla potomności. Pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2012, 11:33
Posty: 39 (1/1)
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Auto: Mazda 6 Sport Wagon GY 2002 2.3 DOHC 166KM silnik L3
Mazda CX-7 SUV Facelifting '10 2.2 MZR-CD 173KM silnik R2AA – była

Postprzez mudol » 4 lut 2016, 19:00

Podejrzewam, że dany użytkownik już się na forum nie pojawi, po jaki ch*j komuś doradzić, jak szczęśliwy, że sam naprawił ale co i jak to nie łaska już napisac. Pewnie pojawi się dopiero przy kolejnym problemie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2015, 20:54
Posty: 149 (1/3)
Skąd: Poznań
Auto: mazda 6 2.0 pb 2005 lift 147km lpg

Postprzez YabaYaba » 5 lut 2016, 09:20

Nie warto kogos oczerniac. Powiem Ci kolego ze nie kazdy siedzi w domu i ma wolne cale zycie jak Ty:) teraz mam chwilke wiec odpisuje. Rozwiazaniem problemu bylo przelozenie silniczka krokowego. mozna go zamontowac i w gore i w dol. mocowania tak samo pasuja. W moim przypadku popelnilem duzy blad mocujac go odwrotnie czyli do dolu. komputer nie wykrywal bledu bo dzialal. Mechanicy tez nie wiedzieli co sie dzieje. Dopiero po ogladaniu starego kolektora i dopasowywaniu uszczelki do silniczka krokowego zauwazylem ze mozna go zamontowac tak jak i w gore tak jak i w dol. Teraz samochod sprawuje sie tak jak wczesniej i wszystko pracuje rowno i plynnie:)

I przykro czasami czytac wpisy POLACZKOW, lepiej poprzeklinac i ponarzekac niz poczekac na aktywnosc uzytkownika.

Forum przegladam juz ktorys raz wiec nie jestem tu 1 raz i mam nadzieje ze tez bede mogl czasami pomoc.

Pozdrawiam!
YabaYaba
 

Postprzez sztukas » 5 lut 2016, 10:49

Super, że teraz wszystko działa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2012, 11:33
Posty: 39 (1/1)
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Auto: Mazda 6 Sport Wagon GY 2002 2.3 DOHC 166KM silnik L3
Mazda CX-7 SUV Facelifting '10 2.2 MZR-CD 173KM silnik R2AA – była

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6