Strona 1 z 1

Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc

PostNapisane: 15 cze 2015, 21:40
przez krzych 19
Witam
Mam problem z wolnymi obrotami jak stoję na wolnych obrotach to mam ok 500 i w nocy widać że nie ma ładowania bo światła przygasają .
Czy ktoś mi pomoże jak podnieść wolne obroty do ok 900 , jestem z Krakowa
Pozdrawiam
Krzysiek

Re: Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc

PostNapisane: 16 cze 2015, 05:34
przez brodaM6
A dlaczego 900rpm,u mnie jest 640 albo 740 dokładnie teraz z rana nie pamietam ,śpię <lol>, a światła to przygasają bo może skoki napięcia sa,co do ładowania ,jak miałem przerwana ścieżkę na zegarkach to nie miałem ładowania i wszystko przygasalo po 5 min ,po przygazowaniun ożywiło na nowo

PostNapisane: 16 cze 2015, 12:04
przez thing
Odłączałeś akumulator albo ktoś Ci go odłączał? Masz model po liftingu więc może trzeba przeprowadzić adaptacje, wtedy obroty się stabilizują.

PostNapisane: 16 cze 2015, 19:16
przez Marwis
brodaM6 napisał(a):A dlaczego 900rpm,u mnie jest 640 albo 740 dokładnie teraz z rana nie pamietam ,śpię <lol>,

z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.

Re: Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc

PostNapisane: 16 cze 2015, 23:16
przez krzych 19
A jak się przeprowadza adaptacje bo faktycznie był odłączony akumulator ?

PostNapisane: 16 cze 2015, 23:20
przez dexterxx
Było, szukaj.


Odpal silnik i zostaw 30min na jałowym.

Re: Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc

PostNapisane: 17 cze 2015, 05:59
przez brodaM6
Marwis napisał(a):z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.

Skąd takie wnioski z tym 100 mniej ,Obroty mam niewiele odbiegającej od manualna,ale żeby 900 to chyba za dużo

Re: Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc

PostNapisane: 17 cze 2015, 09:16
przez slawek1212...
image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...

Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249

Dopisano 17 cze 2015, 09:17:

image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...

Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249

PostNapisane: 17 cze 2015, 13:20
przez thing
krzych 19 napisał(a):A jak się przeprowadza adaptacje bo faktycznie był odłączony akumulator ?


– najlepiej jeszcze raz odlącz aku
– przytrzymaj pedał hamulca przez 30 sec
– podłącz aku
– odpal auto i zostaw na ok. 20 min bez dodawania gazu
– po tym czasie powinno być ok

PostNapisane: 17 cze 2015, 21:39
przez krzych 19
Ok dzięki

PostNapisane: 18 cze 2015, 00:21
przez Marwis
brodaM6 napisał(a):
Marwis napisał(a):z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.

Skąd takie wnioski z tym 100 mniej ,Obroty mam niewiele odbiegającej od manualna,ale żeby 900 to chyba za dużo


Chyba jednak troch źle zapamiętałem. Program Tolerance Data podaje dla automatu obroty o 50 niższe niż w ręcznej – 650. W manualu jednak podają z kolei że dla automatu mają być o 50 wyższe (650-700) w stosunku do ręcznej skrzyni