Nie odpala

Postprzez barteczek » 19 mar 2015, 14:36

Witam mam problem, posiadam mazde 1.8l 2003 rok. Nie odpala.
Paliwo jest lecz nie ma iskry. Jakieś pomysły?
Log z programu forscan

===HEC DTC U1262===
Kod: U1262 – Usterka transmisji danych SCP.

Moduł: Hybrydowy elektroniczny zestaw wskaźników

Szczegóły kodów usterek

Usterka transmisji danych SCP.

Czynności Operatora

Przeprowadź test własny.

Wszystkie kody usterek pamięci ciągłej (CMDTCs)

Usun wszystkie stosowne DTCs, a potem wykasuj kody i wykonaj test ponownie.

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===END HEC DTC U1262===

===PCM DTC P0460===
Kod: P0460 – Nieprawidlowy sygnal poziomu paliwa z zestawu wskazników.

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Nieprawidlowy sygnal poziomu paliwa z zestawu wskazników.

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Uszkodzenie obwodu nadajnika poziomu paliwa.

Niesprawny lub uszkodzony modul zestawu wskazników.

Uruchom diagnostykę zestawu wskaźników.

===END PCM DTC P0460===

===PCM DTC P0113===
Kod: P0113 – Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Przerwa w obwodzie

Zwarcie sygna_u z VBATT lub vref.

Czujnik by_ wcze_niej od__czony.

Niesprawny czujnik

Niesprawny albo uszkodzony PCM.

Bardzo niska temperatura otoczenia.

Nieprawidłowe połączenie

Nieprawidłowe VREF.

Otwarty obwód SIGRTN

===END PCM DTC P0113===

===PCM DTC P0602===
Kod: P0602 – Błąd programu PCM

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Control Module Programing Error.

--Possible Cause--
– Damaged PCM.

===END PCM DTC P0602===

===PCM DTC P0174===
Kod: P0174 – Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2).

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Mieszanka w układzie zbyt uboga (grupa cylindrów 2).

Moduł PCM kontroluje tabelę wartości adaptacji dawkowaniapaliwa, czuwając aby wartości dla poszczególnych elementów układu nie różniłysię nadmiernie od wartości nominalnych. Funkcja sterowania dawkowaniempaliwa modułu PCM wykorzystuje wartości z tabeli, kompensując równieżnormalne zużywanie się i starzenie się elementów układu. Kod zostaje zapisanyw pamięci w momencie gdy PCM nie jest dłużej w stanie kompensować kolejnychzmian parametrów pracy układu zasilania.

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Prawdopodobne naiedostateczne ciśnienie paliwa.

Układ odpowietrzania skrzyni korbowej

Możliwa nieszczelność układu dolotowego powietrza.

Silnik prawdopodobnie nie utrzymuje podciśnienia ze względuna nieszczelność.

Suspeite do circuito do HO2S21.

Prawdopodobne uszkodzenie PCM.

Niedrożny filtr paliwa ogranicza przepływ paliwa do regulatoraciśnienia. Jeżeli dopływ paliwa do filtru jest prawidłowy, prawdopodobnieniedrożny jest filtr paliwa.

Niedrożny lub zanieczyszczony wtryskiwacz(e).

Możliwa usterka zaworu elektromagnetycznego spustu par paliwaEVAP.

Nieszczelny układ wydechowy.

===END PCM DTC P0174===

===PCM DTC P0443===
Kod: P0443 – Usterka układu odprowadzania par paliwa.

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Usterka układu odprowadzania par paliwa.

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Przerwa w obwodzie

Zwarcie z masą

Zwarcie z VREF.

===END PCM DTC P0443===

===EATC DTC B2308===
Kod: B2308 – Usterka silnika regulacji temperatury powietrza doprowadzanego do wnętrza pojazdu

Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury

Szczegóły kodów usterek

Czujnik temperatury powietrza we wnętrzu – uszkodzenie silnika wejściowego (na wejściu).

Sprawdź wzrokowo konektory i przewody prowadzące od modułu ATC do zespołu silnika obsługującego czujnik temperatury powietrza we wnętrzu.

Sprawdź ręką, czy silnik obraca się swobodnie.

===END EATC DTC B2308===

===MC DTC B1318===
Kod: B1318 – Zbyt niskie n apięcie akumulatora.

Moduł: Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny

===END MC DTC B1318===

===RCM DTC B1994===
Kod: B1994 – Obwód poduszki bocznej powietrznej otwarty, z przodu po stronie kierowcy

Moduł: Moduł układu SRS

Szczegóły kodów usterek

Przerwa w obwodzie poduszki bocznej (strona kierowcy).

Dalsze czynnosci diagnostyczne i naprawy podaje instrukcja napraw.

===END RCM DTC B1994===

===RCM DTC B1877===
Kod: B1877 – Usterka obwodu ukladu cofania pasa bezpieczenstwa kierowcy

Moduł: Moduł układu SRS

Szczegóły kodów usterek

Obwód wiązki przewodów otwarty

===END RCM DTC B1877===

===RCM DTC B1318===
Kod: B1318 – Zbyt niskie n apięcie akumulatora.

Moduł: Moduł układu SRS

Szczegóły kodów usterek

Niskie napięcie akumulatora

Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:

Sprawdź bezpieczniki.

Zasilanie bezpiecznika

Akumulator rozładowany lub uszkodzony

Sprawdź stan akumulatora.

Sprawdź układ ładowania akumulatora.

Sprawdz zlacze pod katem uszkodzenia lub zabrudzenia.

Sprawdz zlacza i wiazke przewodów pod katem uszkodzenia lub zabrudzenia.

Sprawdzić wiązkę przewodów i odpowiedni bezpiecznik.

Wysoka rezystancja w przewodach instalacji elektrycznej.

Informacje dodatkowe

Powinna zapalić się lampka ABS.

Powinna zapalić się lampka ESP.

Ostrzeżenie o usterce ESP zostanie wyświetlone na wyświetlaczu informacyjnym kierowcy.

===END RCM DTC B1318===

===GEM DTC B1244===
Kod: B1244 – Uszkodzenie obwodu przeka_nika wycieraczki tylnej szyby.

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

Szczegóły kodów usterek

Uszkodzenie obwodu przeka_nika wycieraczki tylnej szyby.

===END GEM DTC B1244===

===GEM DTC B2256===
Kod: B2256 – Zwarcie z masą przekaźnika podgrzewanej przedniej szyby.

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

Szczegóły kodów usterek

Zwarcie z masą przekaźnika podgrzewanej przedniej szyby.

Styk EN23 modułu GEM(C426; Niebieski)

===END GEM DTC B2256===

===GEM DTC B1428===
Kod: B1428 – Awaria obwodu lampki sygnalizacyjnej zapięcia pasów.

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

Szczegóły kodów usterek

Awaria obwodu lampki sygnalizacyjnej zapięcia pasów.

===END GEM DTC B1428===

===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS

===END ABS DTC Brak===
barteczek
 

Postprzez brodaM6 » 19 mar 2015, 15:18

P0113 to przeplywomierz P0174 to pewnie tez przeplywomierz bo to 2w1,,kabelki sprawdzić świece jaki stan P0443 to elektrozawor odpowiedzenia baku B1318 aku już może mieć swoje reszty nie przerabiałem ,ale masz tam dość szczegółowo podane co sprawdzić ,powodzenia
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6