Mazda 6 2,3 L3 Pękniety blok ?

Witam
Od pewnego czasu mam problem z olejem w układzie chłodzenia. Dlatego z związku z tym zostały podjęte działania. Na pierwszy ogień została wymieniona chłodniczka oleju. Na początku było ok ale oleju ubywało dalej. Powodem była uszczelka pod głowicą. Przy okazji głowica została splanowana i dodatkowo nowe pierścienie, ogólnie góra silnika wyremontowana. To jednak nie pomogło i maź znów się pojawiła w układzie chłodzenia a płyn chłodniczy zniknął z obiegu ( nie ma tu mowy o pękniętym przewodzie). I tu się pojawia moje pytanie Czy to może być wina bloku ? Czy jest sens wymieniać blok czy lepiej cały słupek ? Proszę o rady
Dodam że silnik pracuje równo po zrobieniu góry ciśnienie na cylindrach jest ok, samochód jest dynamiczny.
Od pewnego czasu mam problem z olejem w układzie chłodzenia. Dlatego z związku z tym zostały podjęte działania. Na pierwszy ogień została wymieniona chłodniczka oleju. Na początku było ok ale oleju ubywało dalej. Powodem była uszczelka pod głowicą. Przy okazji głowica została splanowana i dodatkowo nowe pierścienie, ogólnie góra silnika wyremontowana. To jednak nie pomogło i maź znów się pojawiła w układzie chłodzenia a płyn chłodniczy zniknął z obiegu ( nie ma tu mowy o pękniętym przewodzie). I tu się pojawia moje pytanie Czy to może być wina bloku ? Czy jest sens wymieniać blok czy lepiej cały słupek ? Proszę o rady
Dodam że silnik pracuje równo po zrobieniu góry ciśnienie na cylindrach jest ok, samochód jest dynamiczny.