Modyfikacja elektr. przepustnicy(Tb)L3 w thin blade i thru wot

W przepustnicach fomoco thru wot nie istnieje , tzn wyjaśnię o co chodzi – otwarcie przepustnicy przy pełnym ogniu nigdy nie jest 100% , i moc spada od 5000 rpm , ale jest na to rozwiązanie znajdujące się wewnątrz tb
Zaczynamy od odkręcenia obudowy w której znajduje się tps
pokazują nam się wnętrzności
teraz odkręcamy motylek
aby wyjąć motylek z prowadnicy wałka zakręcamy kółkiem zębatym do pełnego otwarcia tb
i wysuwamy go w kierunku wejścia tb
zdejmujemy kółko zębate z rolki
teraz zabieramy się za zdjęcie rolki prowadzącej(na zdj. jest już zmodyfikowana rolka
podważamy ślimak rolki i wyciągamy -uwaga robić to powoli bo sprężyna zrobi kuku
i gotowe
co do silniczka idle możemy go odkręcić teraz bez problemu , w przypadku tb 1.8 do 2.3 musimy w pierwszej kolejności ściąć nity i zastąpić przy składaniu śrubunkami to tyle
Ja mam zrobioną na pełen porting na 3 cale łooo tak wejście i wyjście i otwarcie po modzie thru wot
Zaczynamy od odkręcenia obudowy w której znajduje się tps
pokazują nam się wnętrzności
teraz odkręcamy motylek
aby wyjąć motylek z prowadnicy wałka zakręcamy kółkiem zębatym do pełnego otwarcia tb
i wysuwamy go w kierunku wejścia tb
zdejmujemy kółko zębate z rolki
teraz zabieramy się za zdjęcie rolki prowadzącej(na zdj. jest już zmodyfikowana rolka
podważamy ślimak rolki i wyciągamy -uwaga robić to powoli bo sprężyna zrobi kuku
i gotowe
co do silniczka idle możemy go odkręcić teraz bez problemu , w przypadku tb 1.8 do 2.3 musimy w pierwszej kolejności ściąć nity i zastąpić przy składaniu śrubunkami to tyle
Ja mam zrobioną na pełen porting na 3 cale łooo tak wejście i wyjście i otwarcie po modzie thru wot