Problem z dławieniem się silnika M6 2.3 L3

Postprzez robson86 » 29 sty 2015, 19:51

Witam wszystkich
Mam problem z moja mazda 6 2.3 2002 L3 . Problem polega na tym, że moja podczas jazdy i dodaniu gwałtowniej gazu zachowuje się jakby dusiła się, dławiła albo brakowało jej mocy <co?> .I zazwyczaj jest to podczas redukcji biegów na wyzszy i dodaniu gazu :| .Te dławienie trwa tak od 2 do 4 sekund, czy na zimnym silniku czy na rozgrzanym i pózniej jest ok . Zdarza się to nie za każdym razem ale zaczyna mnie to troche denerwować i nie pokoic . Wiec prosze o jakieś propozycje co może być przyczyna takiego zachowania .
ps. dodam od razu że swiece, filtr powietrza byly wymienione . :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 6
Skąd: Białystok/ Mönchengladbach DE
Auto: Mazda 6 2.3 L3 166 ps rok 2002

Postprzez totalover » 29 sty 2015, 21:23

Masz w tym lpg? W mojej 323f ba mialem podobny efekt, po zmianie filtrow lpg problem znikł.
Bede grał w gre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2014, 19:07
Posty: 444 (6/7)
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2014 2.0 USA

Postprzez brodaM6 » 29 sty 2015, 22:24

Blendow brak <co?> ,przeplywomierz przeczyścić ,robiłeś jakieś resety komp <co?>,takie zachowanie na ben. ,czy lpg <co?>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez robson86 » 29 sty 2015, 22:30

Wydaje mi sie ze zadnych błedow nie ma ale bede musial wybrac sie do mechanika i to sprawdzic ,resetow zadnych nie robiłem . A co do gazu nie mam i nie mam zamiaru, taki silnik moim zdaniem szkoda truć gazem :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 6
Skąd: Białystok/ Mönchengladbach DE
Auto: Mazda 6 2.3 L3 166 ps rok 2002

Postprzez brodaM6 » 30 sty 2015, 17:59

To nie Żyd nic mu nie będzie hahaha ,a tak na serio przeplywomierz czysciles i iat
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez robson86 » 2 lut 2015, 00:42

Dobre hehe :) a tak serio to komputer żadnych błędów nie pokazał więc jutro przeczyszcze przeplywomierz i się okaże . Dam znać czy coś się zmieniło w pracy silnika heh :D :p
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 6
Skąd: Białystok/ Mönchengladbach DE
Auto: Mazda 6 2.3 L3 166 ps rok 2002

Postprzez matthies » 5 lut 2015, 00:56

przy jakich obrotach ci się to dzieje?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez robson86 » 5 lut 2015, 16:40

Przeważnie przy 2 -2,5 tys. a czasami i 3,5 tys. <oczy> , ale jutro na szczęście zawitam do mechanika i przy okazji wymiany zawieszenia będzie sprawdzone pod względem tego ''dławienia'' się silnika :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 6
Skąd: Białystok/ Mönchengladbach DE
Auto: Mazda 6 2.3 L3 166 ps rok 2002

Postprzez robson86 » 8 lut 2015, 13:51

No i jest już git okazało się że przewody zapłonowe miały przebicie i wystarczyło wymienić na nowe . Mazda teraz śmiga bez jakich kolwiek oznak dławienia się . :D <spoko>

Dopisano 8 lut 2015, 14:18:

Auto aktualnie jest wystawione na sprzedaż zainteresowanych zapraszam pod podany link
viewtopic.php?f=78&t=179121
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 6
Skąd: Białystok/ Mönchengladbach DE
Auto: Mazda 6 2.3 L3 166 ps rok 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6