Mazda6 Problem na zimnym silniku
Nie no, troche nie chce mi sie wierzyc w ten katalizator bo wczesniej nie bylo takich objawow a katalizator tez sie rozgrzewal... U nnie zadne bledy sie nie pojawiaja taki troche typowy objaw dla zaplonu, powalcze z tym jak mi czas i pieniadze pozwola
HEJKA
Ja tez już około 3 lata z tym walczę i w dalszym ciągu nic.Nikt też nie wie gdzie leży przyczyna.Jest to troszkę denerwujące.
Nie chce mi się wierzyć że to jest mega zagadka.
Co powiedzieć o tych nowych mazdach napakowanych elektroniką???
Ja tez już około 3 lata z tym walczę i w dalszym ciągu nic.Nikt też nie wie gdzie leży przyczyna.Jest to troszkę denerwujące.
Nie chce mi się wierzyć że to jest mega zagadka.
Co powiedzieć o tych nowych mazdach napakowanych elektroniką???
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
A ja wczoraj podmienilem jeszcze przewody WN na oryginalne co mialem wczesniej zalozone i problem wydaje sie byc u mnie zdecydowanie mniejszy, brak mocnych szarpan na zimnym silniku no i nie jest taka zamulona Takze pewnie przewody ktore mialem sa juz do Zalozone mialem BERU, kupione rok temu i przejechane na nich 45tys Myslalem ze dluzej wytrzymaja Gwarancja minela na nie jakis miesiac temu...
DeviS napisał(a):podmienilem jeszcze przewody WN na oryginalne co mialem wczesniej zalozone i problem wydaje sie byc u mnie zdecydowanie mniejszy,
Kup sobie kable firmy Janmor i spróbuj.Są śmiesznie tanie,ale możesz być zaskoczony.
Pytalem o te przewody i odradzali je w sklepie mowiac ze sa nic nie warte... fakt, cena jest zadowalajaca ale czy to cos warte ?
Montowales te przewody w GG ? Narazie jezdze na tych starych oryginalnych ale na nich z wydechu mam dziwne przedmuchy na jalowym... na przewodach BERU tego nie bylo za to wydech na jalowym chodzisz delikatnie glosniej...
Montowales te przewody w GG ? Narazie jezdze na tych starych oryginalnych ale na nich z wydechu mam dziwne przedmuchy na jalowym... na przewodach BERU tego nie bylo za to wydech na jalowym chodzisz delikatnie glosniej...
tadziol napisał(a):Kup sobie kable firmy Janmor
Ta porada jest poparta o doświadczenie na kilku mazdach.
W jednym przypadku drogie NGK ustapiło miejsca Janmorowi.
tadziol napisał(a):możesz być zaskoczony.
To w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Dzieki za odpowiedz Ogolnie prosze sie nie dziwic, zazwyczaj wiekszosc ludzi idac do sklepu pytajac o jakis produkt biora pod uwage w znaczacym stopniu opinie sprzedajacego... No i przekonanie ze tani produkt – slaba jakosc a oni czesto to wykorzystuja sprzedajac drozszy produkt W takim razie juz wiem co zaloze Po wymianie napisze co sie zmienilo
Pytanie?
Czy reset/ustawienia fabryczne komputera silnika może zaszkodzić w jakiś sposób czy też można spróbować aby zobaczyć to coś się zmieni z tym dołkiem w gazie i szarpaniem miedzy 1700-2000 obrotów?
Próbowałem tez podmienić kable na magnetti marelli oraz janmor i nadal to samo.
Dodam jeszcze,że na 100% jeżdżąc na gazie bierze też paliwo!!!
Brak wszelkich błędów.
Czy reset/ustawienia fabryczne komputera silnika może zaszkodzić w jakiś sposób czy też można spróbować aby zobaczyć to coś się zmieni z tym dołkiem w gazie i szarpaniem miedzy 1700-2000 obrotów?
Próbowałem tez podmienić kable na magnetti marelli oraz janmor i nadal to samo.
Dodam jeszcze,że na 100% jeżdżąc na gazie bierze też paliwo!!!
Brak wszelkich błędów.
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Spróbuj i zobacz nic zlego sie nie stanie, jedynie czytałem kiedyś że w nie których egzemplarzach można zablokować radio i bedzie trzeba wpisac jakis kod czy cos w tym stylu ale o odblokowywaniu tez bylo na forum....
Napewno ? Mi tez "znika" paliwo jak jezdze na gazie ale pewnie to kwestia komputera ze sobie wylicza ale zawsze po odpieciu klemy i zresetowaniu wlasnie kompa wskażnik paliwa wraca to prawidłowej pozycji
Chyba ze akurat masz ustawione ze dawkuje i gaz i benzyne jak przy bezposrednim wtrysku
pakolek84 napisał(a):Dodam jeszcze,że na 100% jeżdżąc na gazie bierze też paliwo!!!
Brak wszelkich błędów.
Napewno ? Mi tez "znika" paliwo jak jezdze na gazie ale pewnie to kwestia komputera ze sobie wylicza ale zawsze po odpieciu klemy i zresetowaniu wlasnie kompa wskażnik paliwa wraca to prawidłowej pozycji
Chyba ze akurat masz ustawione ze dawkuje i gaz i benzyne jak przy bezposrednim wtrysku
Jest dokładnie tak jak DeviS pisze, u mnie przy mocniejszym traktowaniu pedału gazu wskazówka paliwa spada w dół, a gdy obchodzę się z nim delikatnie wskazówka się podnosi. Komputer przelicza zużycie paliawa nawet w tedy gdy jedziesz na lpg.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W celu sprawdzenia tego poboru paliwa odpiąłem klemę.Była odpięta na 12 godzin.
Okazało się ,że tak jak wcześniej wskazówka paliwa była tak też została,tak więc trzeba stwierdzić iż
te paliwo naprawdę z gazem się utlenia .
Co sądzicie o podjechaniu na stację diagnostyczną i sprawdzić skład mieszanki paliwowej?
Z tym szarpaniem to chyba nikt nie wie co i jak tak więc będzie się trzeba pogodzić z tym co się ma
Okazało się ,że tak jak wcześniej wskazówka paliwa była tak też została,tak więc trzeba stwierdzić iż
te paliwo naprawdę z gazem się utlenia .
Co sądzicie o podjechaniu na stację diagnostyczną i sprawdzić skład mieszanki paliwowej?
Z tym szarpaniem to chyba nikt nie wie co i jak tak więc będzie się trzeba pogodzić z tym co się ma
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
I zresetowal sie komputer po tych 12 godzinach ? W Mazdzie wystarczy odpiac kleme minusowa i przytrzymac hamulec przez 20-30 sekund i komputer zresetowany U mnie zawsze po tym wskazowka paliwa sie podnosi ale moze faktycznie masz tak ustawione. A ile Ci spala tego gazu ?
Najlepiej zatankuj pod korek paliwa, przejedz sie 100km na gazie i znowu zatankuj paliwa, bedziesz wiedzial tez ile mniej wiecej Pb Ci spala jezdzac na gazie
Najlepiej zatankuj pod korek paliwa, przejedz sie 100km na gazie i znowu zatankuj paliwa, bedziesz wiedzial tez ile mniej wiecej Pb Ci spala jezdzac na gazie
sprawdź czy z regulatora ciśnienia paliwa na listwie nie daje benzyną w dolot. Tam jest taki cienki wężyk między regulatorem ciśnienia a kolektorem dolotowym. Może membrana w nim pękła i tamtędy ssa benzynę.
Co to znaczy,bo z gazem z tego co wiem to wszystko ok.
Jak ciebie interesuje gdzie robiłem gaz i serwisuje to dam info.
Pozdrawiam
Jak ciebie interesuje gdzie robiłem gaz i serwisuje to dam info.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 2 paź 2016, 22:26 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Moj blod ,na 1000% nie spalasz dwuch paliw na raz to nie disi,no dobra ale jak to sie ma do zimnego silnika i problemem z nim nie ten temat,a o tym ze paliwo z nika ale tylko ze wskaznika jest opisane w dziale lpg
Nie chcem namiaru na twoje serwisy ,parownik zregenerowac zaden problem wymienic filtry i caly serwis
Nie chcem namiaru na twoje serwisy ,parownik zregenerowac zaden problem wymienic filtry i caly serwis
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6