Mazda6 Problem na zimnym silniku

Postprzez pakolek84 » 30 mar 2015, 09:59

Wracając do EGR to po odłączeniu go jakby mniej szarpało,ale to jeszcze nie to.Nie wiem czy nie należało by wężyk też zaślepić może wtedy coś z tego będzie?To zostanie jeszcze sprawdzenie tych luzów i może wtedy.Myślałem jeszcze o podmiance przepływki,ale nie mam nikogo z ZABRZA kto by był chętny.

Dopisano 30 mar 2015, 11:16:

PP89 napisał(a):
pakolek84 napisał(a):pewnie trzeba troszkę silnika rozkręcić?
Nie. Zdjąć tylko pokrywę zaworów i pomierzyć luzy.
A z skąd jesteś jak dla ciebie to nie problem to byś pomierzył bo mechaniory problem robią.

Dopisano 30 mar 2015, 17:24:

Na środę jestem umówiony z elektrykiem.Sprawdzi czujnik położenia wału i inne szare miejsca.Oby coś znalazł,bo juz mnie strasznie ta sytuacja denerwuje
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez DeviS » 30 mar 2015, 21:50

Niech posprawdza Ci samochód dokładnie choć myśle że komputer żadnych błędów mieć nie powinnien. Dasz znać co i jak po sprawdzeniu i będziemy myśleć co dalej. No podmienić było by najlepiej tylko ze znalezieniem ciężko. Może trafisz na kogoś z forum co Ci pomoże ;) A jak u Ciebie zestaw: kable, świece cewka ? Podobno niektórym na forum po wymianie tego zestawu też przestało szarpać. Ja poczekam u siebie na wymiane świec i wymienie cały zestaw o ile wcześniej niczego nie wymyśle ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez PP89 » 30 mar 2015, 23:22

pakolek84 napisał(a):A z skąd jesteś jak dla ciebie to nie problem to byś pomierzył bo mechaniory problem robią.
Nie ma takiej możliwości, nigdy tego nie robiłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 12:45
Posty: 211 (0/4)
Skąd: Wrocław
Auto: BK LF '04 lpg

Postprzez pakolek84 » 31 mar 2015, 17:16

DeviS napisał(a):Niech posprawdza Ci samochód dokładnie choć myśle że komputer żadnych błędów mieć nie powinnien. Dasz znać co i jak po sprawdzeniu i będziemy myśleć co dalej. No podmienić było by najlepiej tylko ze znalezieniem ciężko. Może trafisz na kogoś z forum co Ci pomoże ;) A jak u Ciebie zestaw: kable, świece cewka ? Podobno niektórym na forum po wymianie tego zestawu też przestało szarpać. Ja poczekam u siebie na wymiane świec i wymienie cały zestaw o ile wcześniej niczego nie wymyśle ;)


Więc świece wg nr win,kable ngk,cewka -wszystko nowe!Tylko zastanawiam się czy może ktoś już miał,że po wymianie nowych świec okazało się,że były szczelone?Kable i świeczki wczoraj spryskałem woda i nici!A muszę jeszcze sprawdzić szczelność kolektora ssącego a dokładniej uszczelki pomiędzy kolektorem a blokiem silnika.

Dopisano 1 kwi 2015, 16:13:

Więc cały samochód posprawdzany przez dobrego auto elektryka i wszystko ok nie ma do czego się doczepić <co?> Poinformował mnie również że to ani luzy zaworowe też nie wchodzą w grę.
Zapytał o świece jakie i kiedy były wymieniane?Wiec ja mam NGK i z jego informacji wynika że te NGK to są do <dupa> bo on ze 2-3 razy wymieniał!Myślę że jutro wymienię te świeczki i zobaczymy.Dużo na ten temat czytałem i sądzę,że DENSO będą oki.A co wy o tym sądzićie?
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez DeviS » 1 kwi 2015, 22:04

Z tego co czytałem o większość na forum poleca NGK i nikt nie narzeka ;) Denso też jak najbardziej ;) Ja osobiście w swojej mam założone Beru i też złego słowa nie mogę powiedzieć – no chyba że te szarpanie właśnie wynika z winy świec ;p W takim razie pisz co i jak po wymianie ;)
A jeszcze pytanko: Ile masz przelatane na tych świecach NGK ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez pakolek84 » 1 kwi 2015, 22:20

Na tych NGK jakieś 8-10tyś?Ogólnie to mnie te auto już drażni a ja jestem perfekcjonistą co do samochodu.Musi wszystko grać.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez pakolek84 » 6 kwi 2015, 11:00

Siemka jest ktoś z forumowiczów z Zabrza?Pytam bo miałbym prośbę o podmianę kabli WN,bo jednak świece to nie są.Jak ktoś zainteresowany pomocą to proszę pisać.A ta zamiana to tylko dosłownie na kilka minut.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez dobrzyn22 » 6 kwi 2015, 13:49

zapytaj w dziale regionalnym...
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez DeviS » 6 kwi 2015, 14:48

Szczerze współczuje że nie udało się rozwiązać problemu. No ja też lubie jak wszystko jest w porządku z samchodem a wczoraj niestety wywalił mi błąd 48 poduszki pasażera bardzo znany użytkownikom tego modelu więc będę musiał narazie się tym zająć.. Pozdrawiam i życze rozwiązania problemu z samochodem. Oczywiście nie zapomnij napisać na forum jak już się z tym uporasz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez pakolek84 » 8 kwi 2015, 09:39

Od wczoraj pokazał mi się CHECK <płacze> Pewnie to coś innego niż mój problem z jakim się borykam.Popołudniu go podepnę to będę wiedział co i jak.

Dopisano 8 kwi 2015, 12:09:

Więc wyszło na to że jest zbyt uboga mieszanka.
Myślę że to moga być świece albo kable?
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez DeviS » 9 kwi 2015, 10:53

Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi sie ze to jest bardziej problem z sonda lambda ;) swiece przeciez wymieniales wiec raczej nie maja nic z tym wspolnego. Jesli cos pisze nie tak to prosze mnie poprawic w celu pomocy koledze z forum oraz mojego doksztalcenia w sprawach technicznych ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez brodaM6 » 9 kwi 2015, 11:05

Równie dobrze może być nieszczelnych dolot i niesprawną przepływka jaki kod błędu to podstawa
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez pakolek84 » 9 kwi 2015, 20:59

Dziś znowu check i wyszło że zbyt bogata mieszanka.Jeżdżę na gazie więc muszę do gazownika podjechać aby ustawił wszystko na git.A koledzy wiedzą jak wejść do działu regionalnego bo muszę kogoś znaleźć kto by się zgodził na podmianę cewki zapłonowej oraz przepływki?.Nie chcę już kupować nowych części bo i tak już chyba wszystko powymieniane.Ogólnie to ręce opadają <glupek2>
Dziś 10.04.2015 przepływkę podmieniłem i jutro rano zobaczymy czy są jakieś zmiany.Jeszcze zostanie mi cewka.
11.04.2015 Po podmianie przepływki bez zmian.Muszę jeszcze sprawdzić cewkę zapłonową.
Dodam jeszcze że podczas postoju i dodając lekko gaz czuć że auto szarpie a bardziej przy obrotach powyżej 2000obrotów.Może to coś pomoże w mojej diagnozie.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez brodaM6 » 13 kwi 2015, 08:18

Podasz ten kod błędu ,czy będziesz sam szukał interpretacji ,przepływka musi sie zAadoptowac musisz przejechać co najmniej ze 100km
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez pakolek84 » 14 kwi 2015, 15:30

Błąd nr P 2187.
Przepływka podmieniona przejechane ponad 100 km i nadal to samo.
Może powiecie jak wejść na dział regionalny bo bym chciał podmienić cewkę zapłonową.
Ostatnio edytowano 15 kwi 2015, 13:54 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostaniego posta
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez brodaM6 » 14 kwi 2015, 16:27

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez andryjan » 14 kwi 2015, 19:31

Widzę, że jedziemy na podobnym wózku z tym błędem P2187. Ja już chyba wyczerpałem swoje możliwości i zlecę dokładne sprawdzenie szczelności dolotu oraz dokładne przemierzenie sondy lambda. Chyba, że ktoś jeszcze podrzuci mi jakiś pomysł.

Co do świec moje irydowe NGK (robione podobno już w Chinach) wytrzymały ok. 30 tys. km na LPG (nieźle, choć raczej powinny dłużej pochodzić), potem zaczęły wypadać zapłony. Teraz założyłem irydowe Denso made in Japan, liczę na to, że pochodzą dłużej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 18:59
Posty: 299 (2/2)
Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.

Postprzez brodaM6 » 15 kwi 2015, 07:02

Dziwne jak sklepie ten kod w gogle to wyskakuje zaworek par paliwa :D ,wiec może cos warto z nim pokombinować ,może jeszcze nieszczelnych korek wlewu
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez pakolek84 » 15 kwi 2015, 13:46

Ja jak otworze korek wlewu to bardzo syczy i nawet dość długo.Wczoraj wyciągnąłem ten elektro zawór i był zablokowany.Nie wiem czy to ok czy tak powinna być czy coś nie tak?W tej chwili żadnych błędów nie ma.Problem nadal jest z rozruchem silnika jak i szarpie!
A kolega z skąd jest?
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez pakolek84 » 17 kwi 2015, 20:45

Koledzy mam problem.Wyskoczył mi błąd P0172?Miał już ktoś z takim czymś problem?
A może jak zakręcę zawór z gazu i będę jeździł na benzynie i zobaczę czy coś to da.Sądzę że instalka z gazu powinna mieć swój bezpiecznik,więc jak go wyciągnę i zobaczymy co i jak?
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6