Mazda6 Problem na zimnym silniku
No to gratuluję. Szkoda, że to tak długo trwało, dla mnie nie do pomyślenia (w kontekście braku możliwości korzystania z samochodu). Na przyszłość warto od razu do konkretnych osób zwracać się o pomoc.
Czas na rozwiązanie mojego problemu. Mam nadzieję, że Tadziol upora się z tym w przyszłym tygodniu .
Czas na rozwiązanie mojego problemu. Mam nadzieję, że Tadziol upora się z tym w przyszłym tygodniu .
- Od: 12 mar 2013, 18:59
- Posty: 299 (2/2)
- Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.
Tadziol na pewno tobie pomoże bo to konkretny gość.Mi mechanicy rozebrali graty i nic nie robili a jak miałem madzie zabrać do Tadziola to się do roboty zabrali.Jak chcesz to dam namiar na elektryka z tym że musisz go gonić do roboty.Życzę powodzenia bo każda zagadka jest do rozwiązania.Pozdrawiam
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Tak wymiana tego czujnika wyeliminowała mulenie ale sprawdź też kable które idą od skrzynki bezpieczników do cewki jak i wtyczka bo u mnie też był dodatkowo problem z tą rzeczą bo była gdzieś przerwa.Pozdrawiam
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
I znów się popsuło!Tak naprawdę to się nacieszyłem 2 dni z jazdy samochodem.
Wymieniłem kata bo był wypalony na strumokata i niestety nie chodzi tak jak powinien.
Jutro zawiozę samochód do Tadziola i niech określi czy da się tym złomem coś zrobić?
Wymieniłem kata bo był wypalony na strumokata i niestety nie chodzi tak jak powinien.
Jutro zawiozę samochód do Tadziola i niech określi czy da się tym złomem coś zrobić?
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Witam po dłuższej przerwie.Więc ostatnio pisałem ze usunąłem kata i wstawiłem strumiokata.
Po 3 tygodniach udało mi się załatwić orginalny kat używany ale w bardzo dobrym stanie i go wstawiłem bo na strumokacie było głośniej.
Mój problem z tym przymulaniem pozostał.Podejrzewam sprzęgło.
Nadal też śmierdzi jajami jak mu mocniej depnę.
Byłem też u gościa w Mysłowicach w Mazvagtech podmienił przepływkę,ale więcej nic nie znalazł i na tyle.
Czy Mazda 6 2.0benzyna jest aż tak trudna w naprawie?Przecież to ponoć Ford?
W dodatku problem się nasilił,bo i zrobiło się chłodniej.
Po 3 tygodniach udało mi się załatwić orginalny kat używany ale w bardzo dobrym stanie i go wstawiłem bo na strumokacie było głośniej.
Mój problem z tym przymulaniem pozostał.Podejrzewam sprzęgło.
Nadal też śmierdzi jajami jak mu mocniej depnę.
Byłem też u gościa w Mysłowicach w Mazvagtech podmienił przepływkę,ale więcej nic nie znalazł i na tyle.
Czy Mazda 6 2.0benzyna jest aż tak trudna w naprawie?Przecież to ponoć Ford?
W dodatku problem się nasilił,bo i zrobiło się chłodniej.
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Niestety nie!Z tym gaśnięciem okazało się że to cewka.Natomiast mam nadal problem z tą dziurą w gazie przy obrotach 1800-2000 powyżej idzie jak brzytwa.
Zauważyłem że zaczął mi brać olej także podejrzewam koniec silnika.
Zauważyłem że zaczął mi brać olej także podejrzewam koniec silnika.
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Ta dziura to tylko na gazie występuje .
Co do kolektora sprawdzę dziś jak wrócę z pracy.
Dziś też wrzucę opis z luzów zaworowych bo może wy na coś wpadniecie.
Tylko zastanawia mnie te branie oleju bo za mną dymu nie ma jak mu depnę na trasie bo ze szwagrem już taką próbę podjęliśmy.Końcówka rury okopcona.
Teraz mam olej 10w60 Castrola.
Co do kolektora sprawdzę dziś jak wrócę z pracy.
Dziś też wrzucę opis z luzów zaworowych bo może wy na coś wpadniecie.
Tylko zastanawia mnie te branie oleju bo za mną dymu nie ma jak mu depnę na trasie bo ze szwagrem już taką próbę podjęliśmy.Końcówka rury okopcona.
Teraz mam olej 10w60 Castrola.
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
To masz cos z instalacjia lpg nie z silnikiem ,ja pitole ,jakbys napisal to wczesniej to bys se czasu i pieniedzy zaoszczedzil ,a tak wymienisz pół zamochodu ,a turbo dziura na lpg zostanie ,bo na benzynie jest ok ,nie szarpie ci jak chcesz szybko z miejsca wystartować
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
pakolek84 napisał(a):Ta dziura to tylko na gazie występuje ..
Jesli tylko na gazie to faktycznie musisz do ogarnietego gazownika pojechac
pakolek84 napisał(a):Teraz mam olej 10w60 Castrola.
Czemu akurat taki olej ? On chyba bardziej taki sportowy no ale zeby castrol....
Bardzo was przepraszam drodzy forumowicze ale chyba źle wam to opisałem
Chodzi o to że faktycznie dziura jest przy obrotach 1800-2000 ale tylko na zimnym silniku i to występuje i na PB oraz LPG.
Natomiast jest też dziura i to tylko na LPG bo kiedy depnę na pedał to obrotomierz nie zbiera się od razu tylko z takim przymuleniem i to akurat jest i na zimnym i na ciepłym silniku-dlatego tu akurat sądzę że jest problem z instalacją lpg.Możliwy reduktor?
A co do oleju to z tego co się dowiedziałem to ten olej jest odporny na wysokie temperatury jak i wysokie obroty,dlatego też bo mi coś olej zaczął brać.
Chodzi o to że faktycznie dziura jest przy obrotach 1800-2000 ale tylko na zimnym silniku i to występuje i na PB oraz LPG.
Natomiast jest też dziura i to tylko na LPG bo kiedy depnę na pedał to obrotomierz nie zbiera się od razu tylko z takim przymuleniem i to akurat jest i na zimnym i na ciepłym silniku-dlatego tu akurat sądzę że jest problem z instalacją lpg.Możliwy reduktor?
A co do oleju to z tego co się dowiedziałem to ten olej jest odporny na wysokie temperatury jak i wysokie obroty,dlatego też bo mi coś olej zaczął brać.
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
To moze faktycznie sprawdz ten dolot ? Chyba ze byl sprawdzany ? LPG widocznie trzeba dobrze wyregulowac aby na alternatywnym paliwie nie bylo mula jak depniesz po gazie Masz racje, olej odporny na wyzsze temperatury, tylko czemu tak bardzo nie polecany Castrol wlales ? Chyba ze osobiscie w niemczech kupujesz zauwazyles spadek spalania oleju po zalaniu silnika ta oliwa ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6