Przerywa silnik przy przyspieszaniu

Postprzez Kamil611 » 20 wrz 2014, 23:08

Witam.
Mam taki problem że jak przyspieszam to przy ok.2500 i około 4000 obr/min jest takie sekundowe przytrzymanie jakby się "przydławiał chwilowo". Wyczuwam delikatny spadek mocy też powyżej 5000 obr , silnik ma jakby słabszy ciąg. Mało tego spalanie skoczyło ok.1litr na 100 km, oraz wyczuwam delikatne drgania na pedale szprzęgła przy ruszaniu. Dodam że auto jest zagazowane i te objawy są na benzynie i na gazie (na gazie jakby bardziej wyczuwalne). Błędów nie ma.

Rok temu wymieniłem:swiece, przewody, 1 sondę, sprzęgło.

Kroki jakie poczyniłem to czyściłem mafa i podmieniałem od kolegi na taki sam ale nic to nie dało.

Prosze o jakieś porady rozwiązania problemu.

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Postprzez Grisza78 » 29 wrz 2014, 09:12

Witam. Mam podobny problem podczas przyśpieszania po przekroczeniu 2200 obrotów silnik przerywa jakby pulsuje i tak do około 4000 obrotów. Silnik 1.8 zagazowany. Sytuacja taka sama na benzynie i na LPG. Czyściłem MAFa ale nic to nie dało. Macie jakieś pomysły co mogę jeszcze zrobić we własnym zakresie? Świece wymieniałem jakieś 5000 km temu. Zastanawia mnie że Check się nie zapala, błędów żadnych nie pokazuje.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2014, 12:18
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Chrzanów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 120KM '06r

Postprzez CLAU » 2 paź 2014, 10:49

Cewka zapłonowa, przewody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez brodaM6 » 4 paź 2014, 09:56

A w poliftach są przewody :> ,ja mam na każdej świecy cewkę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Danmazda » 4 paź 2014, 10:49

Właśnie, w poliftach nie przewodów :D
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Grisza78 » 5 paź 2014, 11:53

Wie ktoś jak mogę sprawdzić cewki?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2014, 12:18
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Chrzanów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 120KM '06r

Postprzez brodaM6 » 5 paź 2014, 17:18

Sam z chęcią sie tego dowiem :)

Dopisano poniedziałek, 6 października 2014, 07:01:

Trzeba powierzyć rezystencjie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Grisza78 » 15 paź 2014, 21:02

Jest diagnoza. W moim przypadku to sonda lambda.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2014, 12:18
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Chrzanów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 120KM '06r

Postprzez brodaM6 » 15 paź 2014, 23:00

Która <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Grisza78 » 16 paź 2014, 07:35

Pierwsza niestety.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2014, 12:18
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Chrzanów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 120KM '06r

Postprzez Danmazda » 16 paź 2014, 12:04

Grisza78 napisał(a):Jest diagnoza. W moim przypadku to sonda lambda.

Jak to zdiagnozowali ?
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Grisza78 » 16 paź 2014, 16:19

Wyskoczył błąd p2177 i po odłączeniu sondy podczas jazdy próbnej "dolegliwości" ustąpiły. Tak wyglądała diagnoza.
Właśnie wróciłem od gazownika (ponieważ koszt nowej sondy wymaga konsultacji diagnozy) i okazuje się że sonda działa idealnie. Macie jakieś pomysły??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2014, 12:18
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Chrzanów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 120KM '06r

Postprzez Kamil611 » 1 lis 2014, 08:07

Pojechałem jeszcze raz do gazownika i zeby spr co nie tak w samochodzie pracuje. I stwierdził że sonda nie zawsze pracuje. Sonda przestaje pracować na wolnych obrotach pozniej po dodaniu gazu pracuje i tak przy ok.2000 obr i 4000 obr nastepuje przerwanie pracy sondy, która jak mi tlumaczyl "zbija"na ubogą mieszankę i stąd te szarpania.Dodam że siedzą u mnie dwie wymienione ze spr auta sondy(jak pisalem pare postow wyzej). Co myslicie na ten temat? Ja juz nie wiem za co mam sie wziąć.
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Postprzez Kamil611 » 23 lis 2014, 13:04

Panowie macie moze jakies sugestie czemu sonda nie pracuje a wolnych obotach a po dodaniu gazu pracuje?? Dodam ze mi sporadycznie na gazie wyrzuca błąd P0171 i P0131 na benzynie ich nie ma..Może to coś z powietrzem jest????(tak sie zastanawiam może chodzi o sterowanie tymi klaplami przy dolocie i silnik dostaje za duzo powietrza) .Prosił bym o pomc
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 5 mar 2015, 07:14.
Powód: porządki/dubel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6