Czy Mazda 2.0 147KM ma zmienne fazy rozrządu?

Witam!
Oddałem auto do mechanika – powód wypalone gniazdo zaworowe. Mechanik zdjął głowicę, dał do planowania, wymienił uszczelkę pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, nowe gniazdo zaworowe. Po złożeniu dzwoni do mnie, że wszystko jest ok, że jest dobre ciśnienie, wchodzi na obroty, silnik pracuje równiutko. Ma tylko problem, że po uruchomieniu słychać grzechotanie przez kilka sekud, a po wejściu na obroty ustaje.Mówi mi, że auto ma zmienne fazy rozrządu i przy planowaniu głowicy panowie je rozregulowali. I ma gość problem, bo rzekomo nie ma żadnych oznaczeń i że cięzko to ustawić. Co o tym myśleć? Proszę o jakieś wskazówki?
Oddałem auto do mechanika – powód wypalone gniazdo zaworowe. Mechanik zdjął głowicę, dał do planowania, wymienił uszczelkę pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, nowe gniazdo zaworowe. Po złożeniu dzwoni do mnie, że wszystko jest ok, że jest dobre ciśnienie, wchodzi na obroty, silnik pracuje równiutko. Ma tylko problem, że po uruchomieniu słychać grzechotanie przez kilka sekud, a po wejściu na obroty ustaje.Mówi mi, że auto ma zmienne fazy rozrządu i przy planowaniu głowicy panowie je rozregulowali. I ma gość problem, bo rzekomo nie ma żadnych oznaczeń i że cięzko to ustawić. Co o tym myśleć? Proszę o jakieś wskazówki?