Witam serdecznie
Chciałem wymienić kolektor ssący bo ten co miałem były źle założone dysze od LPG i pewnie pojawiła się nieszczelność w tych miejscach bo korekty LTFT oscylowały około +10
Kupiłem używany kolektor ssący i wymieniłem go. Korekty LTFT po nagrzaniu wskazywały na biegu jałowym 0 zero ale podczas przygazowania słychać buczenie, podczas jazdy też. Natomiast na zimno nie ma buczenia dopiero jak silnik osiągnie około 80st C.
Czy ktoś z Was spotkał się z czym takim?
http://youtu.be/_U4H4OSRy_8
Buczenie kolektora ssącego 2.0 16V
Strona 1 z 1
A skond wiesz czy to wogle one ,osobiście to wolałbym wszystko rozebrać i zobaczyć ,a to ze napisałem ze to przypomina odgłos dmuchanego powietrza w wiatrak z papieru i im szybciej dmuchasz to głośniej buczy ,pierwsze o czym pomyślałem to klapki a cY to one to nie mam 100% pewność
Bo juz kilka razy rozbieralem i przekladalem kolektory. Kleiłem na silikonie wkłady z klapkami.
Sprobuje jeszcze usunac klapki i drut. A otwory po nich zakleje silikonem.
Sprobuje jeszcze usunac klapki i drut. A otwory po nich zakleje silikonem.
Dzisiaj je usunąłem -właśnie przyszedłem z garażu.
Jutro napisze czy pomogło.
Wyczytałem gdzieś w internecie, że od Forda Mondeo te co wyżej podałem podejdą bez problemu. Ale jak widać cena troche powala wiec sie wstrzymam.
Jutro napisze czy pomogło.
Wyczytałem gdzieś w internecie, że od Forda Mondeo te co wyżej podałem podejdą bez problemu. Ale jak widać cena troche powala wiec sie wstrzymam.
Niestety nie pomogło. Klapki usuniete a dalej buczy
antichoice napisał(a):Niestety nie pomogło. Klapki usuniete a dalej buczy
mógłbyś napisać jak zdemontować i usunąć klapki?
rozumiem że chodzi o te klapki:
http://youtu.be/6hLlSEhsGXU
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6