problem z przyspieszaniem M6 2.0 benz+lpg [VIDEO]

Postprzez pingrox » 20 cze 2014, 08:46

czyli to chyba taki urok tych silnikow, ze maja laga po otwarciu przepustnicy, trzeba sie przyzwyczaic :)
dzieki abudabdi za poswiecony czas !!
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 08:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez brodaM6 » 20 cze 2014, 09:26

Te cykanie to zawory ,u mnie cykają podobnie jak u kolegi pingroxa czy to dobrze to nie wiem ze tak głośno,Abudabi zdjąć było wyciszenie z silnika .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Andrus86 » 20 cze 2014, 09:31

mazda666 napisał(a):Miło jest mi oznajmić wszystkim, że moja Mazda odzyskała moc :) problemem był źle ustawiony rozrząd. Pewne jest że jakiś Helmut grzebał w silniku i niechlujnie go poskładał. Na dodatek powyrywane były gniazda/kable od Klimy(nie działała). Dlatego gratulacje dla mojego mechanika (niektórzy na forum radzili mi go zmienić) za trafna diagnozę i naprawę. Teraz czuć prawdziwa frajde z jazdy


Ja też się zastanawiam czy moja Madzia nie jest za słaba. Mógłbyś wrzucić filmik jak teraz przyspiesza? Może u mnie też ktos grzebał;/
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 10:27
Posty: 72
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 GG 2004r. 2.0 LF17 Benzyna 141KM + BRC LPG

Postprzez matthies » 20 cze 2014, 11:53

w kodzie Youtube zaznaczasz tylko ostatni ciąg znaków, w twoim przypadku QB9_0ngWoXE
więc wygląda to tak, żeby działało:
Kod: Zaznacz cały
[youtube]QB9_0ngWoXE[/youtube]
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Wojcio » 20 cze 2014, 12:29

No to i ja się pochwalę.
Niedawno robiłem test Vmax na LPG, oczywiście w bezpiecznych warunkach na odpowiedniej drodze.
Niestety przy 190km/h musiałem hamować :(
Filmik jest niepubliczny, nie widać, gdzie i kto prowadzi :) Ja ?????? Nie !!!!!! <nie> <nie powiem> <oczy>
Musiałem wyciąć końcówkę, bo były rzucane epitety i podziękowania dla kierowcy :>

Jestem za młody i za wygodny, żeby jeździć manualem :D

Obrazek Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2014, 21:14
Posty: 72 (4/2)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6 GG 2.0 2006 LF Automat Exclusive
LPG BRC Sequent

Postprzez abudabdi » 20 cze 2014, 12:38

widać poganiasz dziada długimi a on ma to w <dupa>

Dopisano 20 cze 2014 12:50:

brodaM6 napisał(a):Te cykanie to zawory ,u mnie cykają podobnie jak u kolegi pingroxaa czy to dobrze to nie wiem ze tak głośno,Abudabi zdjąć było wyciszenie z silnika .

u pingrox cykają wtryski gazowe u mnie chodzą cichutko na filmiku słychać (0:50)tylko otwieranie się elektrozaworów LPG <piwo>
brodaM6 napisał(a):Abudabi zdjąć było wyciszenie z silnika .

<co?> <co?> <co?> ?? <co?> <co?> <co?>
Ostatnio edytowano 20 cze 2014, 19:05 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez brodaM6 » 21 cze 2014, 10:21

Ta czarna obudowę z izotermicznym wygluszeniam .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez abudabdi » 21 cze 2014, 14:24

zdjąłem ją by moglibyście odróżnić pracę silnika na PB/LPG
Ostatnio edytowano 22 cze 2014, 11:43 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez pingrox » 24 cze 2014, 10:38

ten filnik to nie z mojego samochodu, dalem tylko przyklad jaki filmik chcialbym miec do porownania laga po otworzeniu przepustnicy
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 08:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez lechuk » 1 lip 2014, 12:45

ten filnik to nie z mojego samochodu,


To był akurat mój :) Do dzisiaj nie opanowałem problemu. Luzy zaworowe sprawdziłem i jeden wydechowy jest minimalnie poza tolerancją – 0,25. Nie mam na razie pomysłów co to może być. Strasznie upierdliwe to jest przy ruszaniu. Praktycznie nie da się bez szarpnięcia, chyba, ze dam dużo gazu. Wyrównałem wężyki pomiędzy wtryskami lpg i kolektorem i chodzi lepiej na lpg, ale lag nadal jest (na pb też). Do tego na postoju czuć wibracje przy ok 2500 obr/min. Lambda działa, przepływka też. Mógłby ktoś podać wartości przepływki odczytane z elma przy różnych obrotach?
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 12:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez pingrox » 3 lip 2014, 09:10

ja mam zrobiona głowice i pierscienie 2kkm temu.... i tez mam laga
to chwilowe zdławienie kojarzy mi sie z gubieniem zapłonu, ale kable, swiece, cewka (zamiennik) tez nowe
przydalaby sie cewka ze zdrowej mazdy do porównania ale nie mam dostepu :(

pamietam tylko ze na wolnych 2g/s przeplyw, -8 zaplon i -20 podcisnienie, przy hamowaniu silnikiem -25 podcisnienia
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 08:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez t34567 » 3 lip 2014, 09:54

Na benzynie taz tak masz? A cisnienie gazu nie spada? Nie ma gdzies nieszczelności zrobionej po demontażu/montażu? Mi też parę dni temu zaczął występować mały lag przy przyspieszaniu, winowajcą okazała się mała nieszczelność na rozdzielaczu wtryskiwaczy, wystarczyło wymienić opaske i dokręcić dobrze <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez abudabdi » 10 lip 2014, 20:32

<stop> Przerobiłem u siebie dolot mianowicie po pierwsze trochę obciąłem wlot powietrza i obróciłem o 180 stopni oraz przedłużyłem aż do przodu zderzaka by łapał zimne powietrze – odczucie jakby lepiej , po drugie zrobiłem by-pass by nie podgrzewało przepustnicy i tym samym ogrzewało powietrze odczucie ? nie zauważalne , później zaślepiłem EGR jakby lepiej ale najlepszy efekt był jak wyciągnąłem tłumik szmerów pod filtrem co prawda jest ciut głośniej ale to mi nie przeszkadza , obecnie jestem na wczasach w górach i zrobiłem 200km i jestem zadowolony. <jupi> <czarodziej> <jupi> <piwo>
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez thing » 10 lip 2014, 22:26

kolego, jak zaślepiłeś egr, zrobiłeś sobie zaślepke czy gdzieś kupiłeś? Dużo dłubania z wyciągnięciem tłumika?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez abudabdi » 10 lip 2014, 22:40

thing napisał(a):kolego, jak zaślepiłeś egr, zrobiłeś sobie zaślepkę czy gdzieś kupiłeś? Dużo dłubania z wyciągnięciem tłumika?

EGR – wyciąłem zaślepkę z jakiegoś tworzywa gr.1mm trzeba pamiętać by wyciąć 3 dziury dwie na śruby jedna na kanał wodny .
Co do tłumika to Ja skręciłem kołami na maxa w prawo rozebrałem część nadkola tak by można było odgiąć nadkole wtedy widać ten tłumik są tam 3 nakrętki klucz bodajże 14mm po odkręceniu trzeba na chwilę dźwignąć obudowę filtra i tłumik wtedy łatwo wyjdzie w stronę zderzaka następnie wszystko skręcić czas około 30min. z wypiciem browara <piwo>
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez pingrox » 11 lip 2014, 09:49

t34567 napisał(a):Na benzynie taz tak masz? A cisnienie gazu nie spada? Nie ma gdzies nieszczelności zrobionej po demontażu/montażu? Mi też parę dni temu zaczął występować mały lag przy przyspieszaniu, winowajcą okazała się mała nieszczelność na rozdzielaczu wtryskiwaczy, wystarczyło wymienić opaske i dokręcić dobrze <glupek2>

gdybym mial efekt tylko na podtlenku to bym d*py nie zawracał :)

laga mam tylko przy naglym wcisnieciem pedalu na wolnych, ale ten typ chyba tak ma, pozniej juz zap****
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 08:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez lechuk » 11 lip 2014, 15:45

U mnie niby też dobrze ciągnie, ale mam wrażenie, że to jednak nie jest to. Miałem Primerkę 2.0 140KM jeszcze z automatem CVT i żwawsza była. W szósteczce mierzyłem orientacyjnie czas do setki (ELM+torque na androida) i wychodzi ok 10,5s. Fakt, że trochę łyse oponki z przodu mam i przy starcie trochę się ślizga (DSC OFF).

Jeden forumowicz Bolo545 kupił w zeszłym tyg. GG 2.0 LF '02 podjadę do niego i porównam jak chodzi obok mojej i podepnę się z ELMem. Miałem to zrobić w tym tyg, ale czasu zabrakło.
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 12:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez berrrcik29 » 13 wrz 2014, 22:46

Witam,
to i ja się podepnę do tematu, co prawda silnik mam 1.8, ale też kwestia przyspieszenia ;)
Generalnie mam lekką nogę i nie przekraczam 4000obr/min, biegi generalnie zmieniam już przy 2500 ;)
Jak jadę na czwórce przy 60km/h, nieduża górka i nie przyspiesza, pedał praktycznie w podłodzę.
Z drugiej strony jak byłem na dostrajaniu instalacji przy okazji dałem go na hamownie. Na benzynie osiągnął maks. 115km, a na gazie 111km. Chyba nie tak źle? Na gazie ma przejechane około 110000km. Zawory nie wiem kiedy były regulowane ostatnio, ale przy jeździe na gazie raczej nie będą klepały, bo luz się zmniejsza, tak? Kompresji nie sprawdzałem. Co o tym koledzy sądzicie?
Z góry dzięki za rady :)
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2014, 22:05
Posty: 94
Skąd: Kraków/Częstochowa
Auto: Mazda 6 1.8 benzyna (L8) + LPG Prins, 2003r.

Postprzez lechuk » 6 paź 2014, 14:26

Odkopię temat bo wydaje mi się, że znalazłem przyczynę laga. Na razie okazało się, że zdechł akumulator tzn. kręcił i odpalał, ale jak musiałem chwilkę dłuższą pokręcić, albo zostawiłem światła włączone na dosłownie kilka minut to zdychał, więc aku definitywnie do wymiany. Tymczasowo założyłem aku od drugiego auta i madzia zdecydowanie odżyła i chodzi zdecydowanie równiej. Dużo przyjemniej wyprzedza się na trasie. Niestety to nie koniec problemów.
Zauważyłem, że przy przegazowywaniu lekko przygasają światła. Do tego jak gwałtownie ruszam to czuje szarpnięcie jakby zapłon wypadał. Podłączyłem ELM-a i napięcie na jałowym jak i wyższych obrotach trzyma w okolicy 13.1V czyli trochę mało, a po przegazowaniu ma chwilowy spadek do 12V czyli w sumie w ogóle nie ładuje. Teraz pytanko: Podobno w alternatorze jest sprzęgiełko jednokierunkowe. Na początek moje podejrzenia padły właśnie na nie. Jak sprawdzić czy działa tak jak powinno?
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 12:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6