problem z przyspieszaniem M6 2.0 benz+lpg [VIDEO]

Postprzez lechuk » 11 cze 2014, 10:59

Klima wyłączona. Laczki 17" :D Ostatnio zauważyłem, że przy przyspieszaniu w okolicach 3000obr występuje szarpniecie. Nie zawsze szarpnie, ale jak już to przy tych obrotach. Do tego rano na zimnym silniku nie odpala najlepiej. Tzn za każdym razem odpali ale trzeba troszkę dłużej pokręcić i chwili potrzebuje żeby zaczął chodzić równo.
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 11:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez mazda666 » 11 cze 2014, 12:26

wracając do tytułowego problemu

okazuje się, że podejrzenia mechanika potwierdziły się, a więc rozrząd nie jest ustawiony na znakach. na razie nie wiadomo, czy jest to spowodowane luźnym łańcuchem, czy niedbalstwem Helmutów. po ustawienia rozrządu jak trzeba auto ma odzyskać moc. czy tak będzie dowiem się najprawdopodobniej jutro.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2014, 18:52
Posty: 37 (1/0)
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 KM r.'06 Benzyna + LPG Prins

Postprzez lechuk » 11 cze 2014, 15:09

Daj znać czy pomogło. Czy dobranie się do łańcucha rozrządu w M6 jest problematyczne? Wymieniałem kiedyś łańcuch rozrządu w Primerze bo przeskoczył i pół silnika trzeba było do tego rozebrać :(
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 11:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez mazda666 » 12 cze 2014, 21:32

Miło jest mi oznajmić wszystkim, że moja Mazda odzyskała moc :) problemem był źle ustawiony rozrząd. Pewne jest że jakiś Helmut grzebał w silniku i niechlujnie go poskładał. Na dodatek powyrywane były gniazda/kable od Klimy(nie działała). Dlatego gratulacje dla mojego mechanika (niektórzy na forum radzili mi go zmienić) za trafna diagnozę i naprawę. Teraz czuć prawdziwa frajde z jazdy
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2014, 18:52
Posty: 37 (1/0)
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 KM r.'06 Benzyna + LPG Prins

Postprzez zigu18 » 12 cze 2014, 23:42

Moze niemiec luzy zaworowe kasowal ;p

Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 17:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez Rumcajs » 14 cze 2014, 09:18

Czyli co, faktyczny przebieg 400k plus?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 15:03
Posty: 610 (37/42)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez mazda666 » 14 cze 2014, 09:53

przebieg 130 tys, potwierdzone w mazdzie, ponadto silnik suchy, jak nowy, podwozie mimo że jak wszystkie 6-tki skorodowane to i tak w lepszym stanie niz inne z tych roczników. pewnie niemiec coś robił tanim kosztem, silnik przestał jechać to się pozbyć chciał jak najszybciej. A tu się okazało, że rozrząd o jeden ząbek przestawiony i dlatego bez mocy był :)
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2014, 18:52
Posty: 37 (1/0)
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 KM r.'06 Benzyna + LPG Prins

Postprzez matthies » 15 cze 2014, 11:48

ale rozrząd sam z siebie to chyba ot tak sobie nie przeskakuje co <co?>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez misiek89 » 15 cze 2014, 12:10

Opcje 2 albo ktoś zile ustawił lub któryś element jest zużyty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 21:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez mazda666 » 15 cze 2014, 19:37

po raz kolejny informuję, że rozrząd został źle ustawiony o jeden ząbek. widać było, że ktoś w silniku grzebał. Nic nie było zużyte, pogięte, uszkodzone itd. Rozrząd potrafi przeskoczyć, ale tylko wtedy gdy łańcuch jest rozciągnięty.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2014, 18:52
Posty: 37 (1/0)
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 KM r.'06 Benzyna + LPG Prins

Postprzez Rumcajs » 15 cze 2014, 21:33

Nikt nie grzebie w łańcuchu przy przebiegu 130kkm.
Łańcuch trzyma 300kkm plus
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 15:03
Posty: 610 (37/42)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez misiek89 » 16 cze 2014, 19:35

Ja bym się nie wypowiadał tak w tej kwestii
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 21:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez pingrox » 17 cze 2014, 07:21

Korzystając z okazji – witam wszystkich Forumowiczów :)

Dopisze się do tego wątku:
przed remontem silnika opóźnienia po wdepnięciu gazu miałem takie same :(
w maździe zostały wymienione pierścienie, zrobiona głowica, zapłon itp.
mocy trochę przybyło ale efekt opóźnienia po wdepnięciu gazu mam ten sam :(

rozrząd sprawdzany 2x, od 1kkm jeżdżę tylko na Pb, korekty OK
przepustnica czyszczona, przepływka, temperatury tez ok
Jakieś pomysły?

Czy mógłby ktoś zamieścić filmik ze zdrowego silnika LF?
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 07:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez abudabdi » 17 cze 2014, 08:06

pingrox napisał(a):Jakieś pomysły?


ale problem na PB czy LPG
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez lechuk » 17 cze 2014, 14:00

Czy mógłby ktoś zamieścić filmik ze zdrowego silnika LF?


Podpinam się pod prośbę
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 11:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez pingrox » 17 cze 2014, 14:02

abudabdi napisał(a):
pingrox napisał(a):Jakieś pomysły?


ale problem na PB czy LPG

Pb a co za tym idzie podtlenku też
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 07:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez abudabdi » 17 cze 2014, 15:59

lechuk napisał(a):
Czy mógłby ktoś zamieścić filmik ze zdrowego silnika LF?


Podpinam się pod prośbę

po czym poznać lub gdzie przeczytać że silnik jest LF ?
chyba takowy posiadam więc co konkretnie nagrać ?
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez pingrox » 17 cze 2014, 17:47

Coś ala to:

Masz nowszy silnik ale lepszy rydz niż nic :)

LF to oznaczenie 2litrowki
Początkujący
 
Od: 17 cze 2014, 07:02
Posty: 9
Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG

Postprzez matthies » 17 cze 2014, 17:51

ja powiem tylko jedno, że takie filmiki w żadnym stopniu nie odzwierciedlają rzeczywistej pracy silnika. Sam mam malutki problem, chciałem go nagrać, ale na filmie kompletnie nic nie słychac :)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez abudabdi » 17 cze 2014, 18:30

będzie trochę trudno nagrać gdyż przepustnica jest u mnie sterowana elektronicznie ;P



film w niezbyt dobrej jakości bo robione telefonem gdyż nie posiadam kamery HD w 3D hahaha hahaha hahaha hahaha
na początku silnik pracuje na PB po zdjęciu pokrywy (0:50)na LPG <faja>
Ostatnio edytowano 20 cze 2014, 11:39 przez abudabdi, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6