Problem z rolką prowadzącą (zwrotną) -foto
1, 2
rolka napinacza paska osprzętu, OEM JAPAN – 109PLN
rolka prowadząca paska osprzętu OEM JAPAN – 89PLN
nie ukrywam, nie pamiętam która jest która, ani rozmiarów nie pamiętam, ale mam w domu stare, więc mogę po południu zmierzyć.
rolka prowadząca paska osprzętu OEM JAPAN – 89PLN
nie ukrywam, nie pamiętam która jest która, ani rozmiarów nie pamiętam, ale mam w domu stare, więc mogę po południu zmierzyć.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
nie wiem czy tam jeszcze jakieśrolki są, i powtarzam że to od silnika 2.3
Zapytaj w klubowym sklepie http://www.mazdaspeed.pl/sklep , Paweł albo ravo zrobią ci dobrą ofertę, tylko dochodzi jeszcze koszt wysyłki. Przede wszystkim, musisz być pewien o którą rolkę się rozchodzi.
Zapytaj w klubowym sklepie http://www.mazdaspeed.pl/sklep , Paweł albo ravo zrobią ci dobrą ofertę, tylko dochodzi jeszcze koszt wysyłki. Przede wszystkim, musisz być pewien o którą rolkę się rozchodzi.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Może to zbieg okoliczności lub coś, ale moja rolka prowadząca wygląda tak samo. Też ma takie wypusty
A mamy ten sam rocznik auta i silnik
A mamy ten sam rocznik auta i silnik
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Wybaczcie, że odgrzewam kotleta ale mam pytanie ta rolka jaki ma numer oryginalny? I gdzie mogę ją dorwać z orginału?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Rolka prowadząca paska osprzętu Mazda OE LFH1-15-940A. Kosztuje 289 zł.
Rolka napinacza paska osprzętu (tylko razem z paskiem) Mazda OE L3Y1-15-SAX. Cena 422 zł.
Nie dostaniesz oryginału inaczej, ale rolki, które kupił matthies są w porządku.
Rolka napinacza paska osprzętu (tylko razem z paskiem) Mazda OE L3Y1-15-SAX. Cena 422 zł.
Nie dostaniesz oryginału inaczej, ale rolki, które kupił matthies są w porządku.
the right man in the wrong place...
xRafalx napisał(a):Wybaczcie, że odgrzewam kotleta ale mam pytanie ta rolka jaki ma numer oryginalny? I gdzie mogę ją dorwać z orginału?
rolki OEM JAPAN są na łożyskach NTN – dobrej jakości, zdają egzamin. Zero reklamacji. OE MAZDA jest sporo droższa i też będzie siedział tam NTN, może NSK.
Ostatnio wymieniałem u siebie kompletny napinacz. Do tego mam rolkę prowadzącą którą też chciałbym wymienić. Ktoś z kolegów na forum wykonywał taką wymianę we własnym zakresie? Ze wstępnych oględzin jest tam jakby za mało miejsca między rolką a ramą samochodu – śruba mocująca rolki jest strasznie długa i wydaje się że będą problemy z jej wyciągnięciem z gniazda...
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Czyli śruba wyjdzie mam rozumieć
Swoją drogą nie lubię "takich" śrub, wg mnie jest to typ śruby która lubi zostawać w gwincie
Swoją drogą nie lubię "takich" śrub, wg mnie jest to typ śruby która lubi zostawać w gwincie
Ostatnio edytowano 23 sty 2019, 11:01 przez Greg88, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
EDIT: znalazłem sam schemat
chodzi mi o PULLEY,IDLE nr OEM – LFH1-15-940
w internecie pod tym oznaczeniem jest rolka osprzętu alternatora.... :/
oraz PASEK 6PK-2260 ? potwierdzone to oznaczenie?
Rozumiem że rolka o której mówimy to ta górna. Sklep IC nazywa ją Rolka zwrotna paska wieloklinowego U mnie jest ona metalowa, a widzę że SKF, INA i inne zamienniki mają bieżnię już z tworzywa.
Jeszcze zapytam dla pewności. Kierunek ODKRĘCANIA akurat tej rolki to przeciwny do wskazówek zegara?? Nie wiem czy nie ma tam innego kierunku gwintu.
15-940 LFH1-15-940 PULLEY,IDLE
15-98X LFG1-15-980B TENSIONER,BELT'V'
18-381U LFH1-15-909B BELT 6PK-2260
99-756 99794-0840 BOLT,FLANGE
Dopisano 14 sie 2016, 19:49:
A śruba wychodzi bez problemu?? jest tam mało miejsca a gwint widać dość długi
chodzi mi o PULLEY,IDLE nr OEM – LFH1-15-940
w internecie pod tym oznaczeniem jest rolka osprzętu alternatora.... :/
oraz PASEK 6PK-2260 ? potwierdzone to oznaczenie?
Rozumiem że rolka o której mówimy to ta górna. Sklep IC nazywa ją Rolka zwrotna paska wieloklinowego U mnie jest ona metalowa, a widzę że SKF, INA i inne zamienniki mają bieżnię już z tworzywa.
Jeszcze zapytam dla pewności. Kierunek ODKRĘCANIA akurat tej rolki to przeciwny do wskazówek zegara?? Nie wiem czy nie ma tam innego kierunku gwintu.
15-940 LFH1-15-940 PULLEY,IDLE
15-98X LFG1-15-980B TENSIONER,BELT'V'
18-381U LFH1-15-909B BELT 6PK-2260
99-756 99794-0840 BOLT,FLANGE
Dopisano 14 sie 2016, 19:49:
A śruba wychodzi bez problemu?? jest tam mało miejsca a gwint widać dość długi
Mówisz o 6? Mówimy o rolce ze zdjęcia z pierwszego postu po prawo od alternatora, a nie napinającej znajdującej się poniżej rolki od alternatora. Tutaj mamy bardzo wąsko (ok 3cm do metalowego nadkola) i pytałem czy cały gwint wychodzi bez problemu
Tak, cały czas o niej mowa. Śruba jest długa, ale z tego co pamiętam otwór w bloku nie jest gwintowany do samego końca (było tam takie nacięcie w którym przesuwasz całą śrubę z rolką w bok – widać to na rys z katalogu).
Z napinającą oczywiście nie ma większego problemu.
Z napinającą oczywiście nie ma większego problemu.
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 302
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6