Strona 1 z 1
Filmorelacjia z Odłączenia ogrzewania przepustnicy TB w L3

Napisane:
11 kwi 2014, 09:59
przez brodaM6
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
12 kwi 2014, 04:53
przez Arkadius 73
http://forum.mazda6club.com/engine-susp ... ost2896190łączysz wejście i wyjście łącznikiem plastikowym lub metalowym i tak masz obejście zrobione , ja u siebie wywaliłem całowicie obejście zastepując oem trójniki do których prowadziły węże do tb
http://forum.mazda6club.com/atx-transmi ... ost3466360
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 07:24
przez Arkadius 73

taki zestaw jest potrzebny by pozbyć się całkiem trójników prowadzących płyn chłodniczy przez Tb
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 09:34
przez brodaM6
Dzięki Arkadius7
Spać nie możesz

Z linków które podałeś to tam koleś na schemacie połączył wąż nr.1 z wężem nr.2 ,a ja chcem iść dalej i podpiąć sie bezpośrednio pod nr.3 omijając tym ten krótki wężyk nie ma przeciwwskazań

Napisane:
13 kwi 2014, 11:30
przez matthies
ja mam pytanie: co to da?
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 11:44
przez Arkadius 73
U mnie polepszyła się akceleracja pedału gazu , po drugie ja usunąłem całkowicie nieudany t-fitting który można łatwo załamać bądz sam z siebie pęknie od temp. , a propo są 2 t-fittingi jeden od wejścia a drugi od wyjścia tu na filmiku masz od wyjścia tb
http://www.youtube.com/watch?v=5TuuheiE ... detailpage
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 13:35
przez brodaM6
Wszystko napewno sie przyda

,ale ciagle nie wiem czy można zrobić tak jak ja chcem uproszczony by-pass

Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 16:51
przez Arkadius 73
Jeszcze raz bo nie bardzo kumam chcesz wejście i wyjście połączyć z jakimś punktem 3 , bo nie rozumiem by-pass możesz zrobić tylko tak jak ci napisałem albo kompletnie usuwając rurki idące do tb i zastąpienie t-fitting kolankiem i prostą złączką , co to jest punkt 3 u ciebie bo ja mam inny silnik?
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 17:18
przez brodaM6
Zobacz na schemat na niebiesko są przewody chłodzenia 1 wejście 2 wyjście i te wyjście łączy sie z tym czymś z pierwszego schematu zaznaczone na czerwono1400 ,i tak sobie dumam ze jeżeli te wyjście nr2 jest połączone wężykiem z tym czymś nr 3 to wydumalem 1 podpiąć odrazu pod 3 i sie nie [tiiit] w jakieś rurki .
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 17:23
przez Arkadius 73
Napisałem że nie da się tak bo to jest układ zamknięty przez pkt.1 i pkt 2 leci ciecz chłodząca więc jak odłączysz pkt 1 to będziesz miał wyciek , musisz połączyć 1+2 i tyle albo zrobić jak ja
ps jak masz czas zdemontuj aku i dolot a zobaczysz jak te wszystkie węże są połączone
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 17:29
przez brodaM6
o cos takiego
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
13 kwi 2014, 17:32
przez Arkadius 73
Tak się nie da , zobacz skąd dochodzi pkt 1 do tb
[Usunięte]

Napisane:
13 kwi 2014, 17:36
przez brodaM6

Ten post został usunięty
przez
dobrzyn22 25 cze 2014, 18:50.
Powód: OT
[Usunięte]

Napisane:
13 kwi 2014, 17:40
przez Arkadius 73

Ten post został usunięty
przez
dobrzyn22 25 cze 2014, 18:50.
Powód: OT
[Usunięte]

Napisane:
13 kwi 2014, 17:44
przez brodaM6

Ten post został usunięty
przez
dobrzyn22 25 cze 2014, 18:50.
Powód: OT
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
14 kwi 2014, 20:42
przez brodaM6
Schemat podłączenia grzania przepustnicy w mazda 2.3 L3 AT 2007r
Re: By-pass Chłodzenia TB L3 2.3

Napisane:
31 maja 2014, 07:31
przez brodaM6
Rozmawiałem z 2 mechanikami i powiedzieli mi ze to co chcem zrobić mogę robić śmiało ,czyli zlikwidować podgrzewana przepustnice ,dziś działam

.
Re: By-pass podgrzewanej TB L3 2.3

Napisane:
24 cze 2014, 09:56
przez brodaM6
W konicu to zrobilem, filmiki krótkie ale sa i widac ocb.
Re: By-pass podgrzewanej TB L3 2.3

Napisane:
24 cze 2014, 19:55
przez abudabdi
możecie mi wytłumaczyć co się zyskuje przez ten py-bass
Re: By-pass podgrzewanej TB L3 2.3

Napisane:
25 cze 2014, 08:46
przez brodaM6
Ja osobiście zauważyłem szybsza współpracę miedzy pedałem gazu a przepustnicą . Mam automat i idzie odczuć ta różnice .