Filmorelacjia z Odłączenia ogrzewania przepustnicy TB w L3

Postprzez brodaM6 » 11 kwi 2014, 09:59

Filmik przedstawia montaż by-passu ( odłączenie od przepustnicy 2 węży z ciepłą wodą ) w silniku L3 2.3
nr1. https://www.youtube.com/watch?v=cPsTP0oMcgU
nr2. https://www.youtube.com/watch?v=-XG3ELOJXZ4
nr3. https://www.youtube.com/watch?v=fh_LjOkCYeU
Ostatnio edytowano 14 kwi 2015, 08:36 przez brodaM6, łącznie edytowano 6 razy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 12 kwi 2014, 04:53

http://forum.mazda6club.com/engine-susp ... ost2896190

łączysz wejście i wyjście łącznikiem plastikowym lub metalowym i tak masz obejście zrobione , ja u siebie wywaliłem całowicie obejście zastepując oem trójniki do których prowadziły węże do tb

http://forum.mazda6club.com/atx-transmi ... ost3466360
Arkadius 73
 

Postprzez Arkadius 73 » 13 kwi 2014, 07:24

Obrazek

taki zestaw jest potrzebny by pozbyć się całkiem trójników prowadzących płyn chłodniczy przez Tb
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 13 kwi 2014, 09:34

Dzięki Arkadius7
Spać nie możesz :P
Z linków które podałeś to tam koleś na schemacie połączył wąż nr.1 z wężem nr.2 ,a ja chcem iść dalej i podpiąć sie bezpośrednio pod nr.3 omijając tym ten krótki wężyk nie ma przeciwwskazań
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 13 kwi 2014, 11:30

ja mam pytanie: co to da?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Arkadius 73 » 13 kwi 2014, 11:44

U mnie polepszyła się akceleracja pedału gazu , po drugie ja usunąłem całkowicie nieudany t-fitting który można łatwo załamać bądz sam z siebie pęknie od temp. , a propo są 2 t-fittingi jeden od wejścia a drugi od wyjścia tu na filmiku masz od wyjścia tb

http://www.youtube.com/watch?v=5TuuheiE ... detailpage
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 13 kwi 2014, 13:35

Wszystko napewno sie przyda <spoko> ,ale ciagle nie wiem czy można zrobić tak jak ja chcem uproszczony by-pass :D
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 13 kwi 2014, 16:51

Jeszcze raz bo nie bardzo kumam chcesz wejście i wyjście połączyć z jakimś punktem 3 , bo nie rozumiem by-pass możesz zrobić tylko tak jak ci napisałem albo kompletnie usuwając rurki idące do tb i zastąpienie t-fitting kolankiem i prostą złączką , co to jest punkt 3 u ciebie bo ja mam inny silnik?
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 13 kwi 2014, 17:18

Zobacz na schemat na niebiesko są przewody chłodzenia 1 wejście 2 wyjście i te wyjście łączy sie z tym czymś z pierwszego schematu zaznaczone na czerwono1400 ,i tak sobie dumam ze jeżeli te wyjście nr2 jest połączone wężykiem z tym czymś nr 3 to wydumalem 1 podpiąć odrazu pod 3 i sie nie [tiiit] w jakieś rurki .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 13 kwi 2014, 17:23

Napisałem że nie da się tak bo to jest układ zamknięty przez pkt.1 i pkt 2 leci ciecz chłodząca więc jak odłączysz pkt 1 to będziesz miał wyciek , musisz połączyć 1+2 i tyle albo zrobić jak ja

ps jak masz czas zdemontuj aku i dolot a zobaczysz jak te wszystkie węże są połączone
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 13 kwi 2014, 17:29

o cos takiego
Załączniki
Wstepny projekt By-pass mazda 6.png
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, 09:52 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 13 kwi 2014, 17:32

Tak się nie da , zobacz skąd dochodzi pkt 1 do tb
Arkadius 73
 

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 25 cze 2014, 18:50.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 25 cze 2014, 18:50.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 25 cze 2014, 18:50.
Powód: OT

Postprzez brodaM6 » 14 kwi 2014, 20:42

Schemat podłączenia grzania przepustnicy w mazda 2.3 L3 AT 2007r
Załączniki
układ tb.png
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, 09:54 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 31 maja 2014, 07:31

Rozmawiałem z 2 mechanikami i powiedzieli mi ze to co chcem zrobić mogę robić śmiało ,czyli zlikwidować podgrzewana przepustnice ,dziś działam :D .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 24 cze 2014, 09:56

W konicu to zrobilem, filmiki krótkie ale sa i widac ocb.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez abudabdi » 24 cze 2014, 19:55

możecie mi wytłumaczyć co się zyskuje przez ten py-bass
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez brodaM6 » 25 cze 2014, 08:46

Ja osobiście zauważyłem szybsza współpracę miedzy pedałem gazu a przepustnicą . Mam automat i idzie odczuć ta różnice .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6