Filmorelacjia z Odłączenia ogrzewania przepustnicy TB w L3
Strona 1 z 1
Filmik przedstawia montaż by-passu ( odłączenie od przepustnicy 2 węży z ciepłą wodą ) w silniku L3 2.3
nr1. https://www.youtube.com/watch?v=cPsTP0oMcgU
nr2. https://www.youtube.com/watch?v=-XG3ELOJXZ4
nr3. https://www.youtube.com/watch?v=fh_LjOkCYeU
nr1. https://www.youtube.com/watch?v=cPsTP0oMcgU
nr2. https://www.youtube.com/watch?v=-XG3ELOJXZ4
nr3. https://www.youtube.com/watch?v=fh_LjOkCYeU
Ostatnio edytowano 14 kwi 2015, 08:36 przez brodaM6, łącznie edytowano 6 razy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
http://forum.mazda6club.com/engine-susp ... ost2896190
łączysz wejście i wyjście łącznikiem plastikowym lub metalowym i tak masz obejście zrobione , ja u siebie wywaliłem całowicie obejście zastepując oem trójniki do których prowadziły węże do tb
http://forum.mazda6club.com/atx-transmi ... ost3466360
łączysz wejście i wyjście łącznikiem plastikowym lub metalowym i tak masz obejście zrobione , ja u siebie wywaliłem całowicie obejście zastepując oem trójniki do których prowadziły węże do tb
http://forum.mazda6club.com/atx-transmi ... ost3466360
-
Arkadius 73
taki zestaw jest potrzebny by pozbyć się całkiem trójników prowadzących płyn chłodniczy przez Tb
-
Arkadius 73
Dzięki Arkadius7
Spać nie możesz
Z linków które podałeś to tam koleś na schemacie połączył wąż nr.1 z wężem nr.2 ,a ja chcem iść dalej i podpiąć sie bezpośrednio pod nr.3 omijając tym ten krótki wężyk nie ma przeciwwskazań
Spać nie możesz
Z linków które podałeś to tam koleś na schemacie połączył wąż nr.1 z wężem nr.2 ,a ja chcem iść dalej i podpiąć sie bezpośrednio pod nr.3 omijając tym ten krótki wężyk nie ma przeciwwskazań
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
U mnie polepszyła się akceleracja pedału gazu , po drugie ja usunąłem całkowicie nieudany t-fitting który można łatwo załamać bądz sam z siebie pęknie od temp. , a propo są 2 t-fittingi jeden od wejścia a drugi od wyjścia tu na filmiku masz od wyjścia tb
http://www.youtube.com/watch?v=5TuuheiE ... detailpage
http://www.youtube.com/watch?v=5TuuheiE ... detailpage
-
Arkadius 73
Jeszcze raz bo nie bardzo kumam chcesz wejście i wyjście połączyć z jakimś punktem 3 , bo nie rozumiem by-pass możesz zrobić tylko tak jak ci napisałem albo kompletnie usuwając rurki idące do tb i zastąpienie t-fitting kolankiem i prostą złączką , co to jest punkt 3 u ciebie bo ja mam inny silnik?
-
Arkadius 73
Zobacz na schemat na niebiesko są przewody chłodzenia 1 wejście 2 wyjście i te wyjście łączy sie z tym czymś z pierwszego schematu zaznaczone na czerwono1400 ,i tak sobie dumam ze jeżeli te wyjście nr2 jest połączone wężykiem z tym czymś nr 3 to wydumalem 1 podpiąć odrazu pod 3 i sie nie [tiiit] w jakieś rurki .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Napisałem że nie da się tak bo to jest układ zamknięty przez pkt.1 i pkt 2 leci ciecz chłodząca więc jak odłączysz pkt 1 to będziesz miał wyciek , musisz połączyć 1+2 i tyle albo zrobić jak ja
ps jak masz czas zdemontuj aku i dolot a zobaczysz jak te wszystkie węże są połączone
ps jak masz czas zdemontuj aku i dolot a zobaczysz jak te wszystkie węże są połączone
-
Arkadius 73
Schemat podłączenia grzania przepustnicy w mazda 2.3 L3 AT 2007r
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, 09:54 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Rozmawiałem z 2 mechanikami i powiedzieli mi ze to co chcem zrobić mogę robić śmiało ,czyli zlikwidować podgrzewana przepustnice ,dziś działam .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6