tryb awaryjny
Strona 1 z 1
Witam. Zmagam sie z paroma problemami w swojej madzi tak wiec mam pytanie. Czy po odłączeniu wtyczki z mafa na pracującym silniku, silnik powinien przejsc w stan awaryjny??? i czy to jest normalne ze po odłączeniu tej wtyczki zapala sie konrolka od esp, braku ładowania i checku???Proszę o pomoc
- Od: 30 gru 2013, 18:56
- Posty: 34
- Skąd: Białystok
- Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km
Kamil611 napisał(a):po odłączeniu wtyczki z mafa na pracującym silniku
zapala się kontrolka silnika i obroty falują , jak będziesz jechał to zapali się abs , esp , może też wył. się wspomaganie
U mnie po odłączeniu maf zapalił sie check i samochód zgasł choć przez chwile obroty szalały ,po ponownym podłączeniu maf check zgas i wszystko wrócilo do normy.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6