tryb awaryjny

Postprzez Kamil611 » 27 mar 2014, 22:19

Witam. Zmagam sie z paroma problemami w swojej madzi tak wiec mam pytanie. Czy po odłączeniu wtyczki z mafa na pracującym silniku, silnik powinien przejsc w stan awaryjny??? i czy to jest normalne ze po odłączeniu tej wtyczki zapala sie konrolka od esp, braku ładowania i checku???Proszę o pomoc
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Postprzez dobrzyn22 » 27 mar 2014, 23:15

to chyba normalne objawy
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez marcin255 » 28 mar 2014, 06:57

Kamil611 napisał(a):po odłączeniu wtyczki z mafa na pracującym silniku

zapala się kontrolka silnika i obroty falują , jak będziesz jechał to zapali się abs , esp , może też wył. się wspomaganie
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Kamil611 » 28 mar 2014, 23:05

aha dziękuję za odp.
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2013, 18:56
Posty: 34
Skąd: Białystok
Auto: GY Mazda6 Sport Wagon 2003r.
2.0 benzyna 141 KM
przebieg;161000 km

Postprzez brodaM6 » 31 mar 2014, 08:47

U mnie po odłączeniu maf zapalił sie check i samochód zgasł choć przez chwile obroty szalały ,po ponownym podłączeniu maf check zgas i wszystko wrócilo do normy.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6