Wyczuwalna "dziura" przy zmianie biegów

Witam. Posiadam 6 z 2.0 beznyną i gazem z 2003r kombi. Mam ją od ponad roku wymieniłem w niej świece oraz przewody i wyczyściłem cały dolot do silnika (jak było napisane na forum).
Posiadam taki problem że przy szybkiej zmianie biegu(szczególnie z 1 na 2) jest ostre szarpnięcie wyczuwalne samochodu taka jakby "dziura". Jedynie nie jest to prawie wyczuwalne przy zmienie z 4 na 5..
Zauważyłem też że przy ostrym przyspieszaniu na małych biegach w okolicach 1900 obr. jest tez szrpniecie
tak jakby na chwile benzyna została odcięta (najbardziej to na 2 biegu jest to wyczuwalne).Na gazie i na benzynie ten sam efekt jest.
Bardzo prosze o pomoc bo juz mechanicy ze mnie zgolili duzo kasy a efekt ciągle pozostał i nie mogę sie go pozbyc.
P.s szprzęgło tez cały komplet był wymieniany, tez od kolegi od sprawnego auta podmieniłem cewkę
Posiadam taki problem że przy szybkiej zmianie biegu(szczególnie z 1 na 2) jest ostre szarpnięcie wyczuwalne samochodu taka jakby "dziura". Jedynie nie jest to prawie wyczuwalne przy zmienie z 4 na 5..
Zauważyłem też że przy ostrym przyspieszaniu na małych biegach w okolicach 1900 obr. jest tez szrpniecie
tak jakby na chwile benzyna została odcięta (najbardziej to na 2 biegu jest to wyczuwalne).Na gazie i na benzynie ten sam efekt jest.
Bardzo prosze o pomoc bo juz mechanicy ze mnie zgolili duzo kasy a efekt ciągle pozostał i nie mogę sie go pozbyc.
P.s szprzęgło tez cały komplet był wymieniany, tez od kolegi od sprawnego auta podmieniłem cewkę