Nie odpala po regulacji zaworów

Witam wszyskich forumowiczów
Mam następujący problem.
Oddałem moją "Madzie" do mechanika na regulacje silnika , gdyż przejechałem nią 50tyś km od
zamontowania instalacji LPG. Obecnie auto ma 150 000 km przebiegu
Mechanik wykonał szereg zmian:
– regulacja zaworów
– wymiana świec
– wymiana szklanek ( niektóre od durateca fordowskie )
+wymiana paru uszczelek
– wymiana paska klinowego
– wymiana oleju
Po złożeniu niestety auto nie odpala: Już od ponad 2 tygodni mechanik walczy i próbuje wszystkimi siłami, złożyć wszystko do kupy ale niestety bez żadnych rezultatów. Czytałem na forum kilka podobnych wątków, ale żadna odpowiedź nie pomogła.
Sprawdzone zostały następujące rzeczy:
-paliwo – Jest
-ćiśnienie na cylindrach – JEST
-Iskra – JEST
-auto kręci rozrusznikiem , ale nie odpala
Mechanik przyznał się, że rozkładał silnik w pośpiechu , bez przyrządów,
następnie kilkakrotnie próbował zmontować z użyciem przyrządów . Niestety auto nadal nie odpala.
Zdaniem mechanika może to być wina nieprawidłowego położenia wału, ponieważ nie wiemy w jakiej pozycji był pierwotnie. ( oznaczenie wału korbowego w katalogu jest z mazdy 2,3 a składamy na przyrządzie do silnika 2.0 )
Drodzy klubowicze proszę o wasze opinie , może ktoś z was miał podobny przypadek
Dopisano 16 gru 2013, 22:35:
Dodam, że komputer nie wykazuje obecnie błędów,
Oraz podmienialiśmy czujnik położenia wału
Po pierwszym podłączeniu do komputera wyskoczyło tylko :"zbyt uboga mieszanka na sondzie lambda"
ale po skasowaniu błąd się nie pojawił
Auto przyjechało do mechanika o własnych siłach. A teraz już mija trzeci tydzień tej męczarni
Proszę pomóżcie , może znacie jakiegoś eksperta od "szóstek" z Mazowieckiego
Mam następujący problem.
Oddałem moją "Madzie" do mechanika na regulacje silnika , gdyż przejechałem nią 50tyś km od
zamontowania instalacji LPG. Obecnie auto ma 150 000 km przebiegu
Mechanik wykonał szereg zmian:
– regulacja zaworów
– wymiana świec
– wymiana szklanek ( niektóre od durateca fordowskie )
+wymiana paru uszczelek
– wymiana paska klinowego
– wymiana oleju
Po złożeniu niestety auto nie odpala: Już od ponad 2 tygodni mechanik walczy i próbuje wszystkimi siłami, złożyć wszystko do kupy ale niestety bez żadnych rezultatów. Czytałem na forum kilka podobnych wątków, ale żadna odpowiedź nie pomogła.
Sprawdzone zostały następujące rzeczy:
-paliwo – Jest
-ćiśnienie na cylindrach – JEST
-Iskra – JEST
-auto kręci rozrusznikiem , ale nie odpala
Mechanik przyznał się, że rozkładał silnik w pośpiechu , bez przyrządów,
następnie kilkakrotnie próbował zmontować z użyciem przyrządów . Niestety auto nadal nie odpala.
Zdaniem mechanika może to być wina nieprawidłowego położenia wału, ponieważ nie wiemy w jakiej pozycji był pierwotnie. ( oznaczenie wału korbowego w katalogu jest z mazdy 2,3 a składamy na przyrządzie do silnika 2.0 )
Drodzy klubowicze proszę o wasze opinie , może ktoś z was miał podobny przypadek
Dopisano 16 gru 2013, 22:35:
Dodam, że komputer nie wykazuje obecnie błędów,
Oraz podmienialiśmy czujnik położenia wału
Po pierwszym podłączeniu do komputera wyskoczyło tylko :"zbyt uboga mieszanka na sondzie lambda"
ale po skasowaniu błąd się nie pojawił
Auto przyjechało do mechanika o własnych siłach. A teraz już mija trzeci tydzień tej męczarni
Proszę pomóżcie , może znacie jakiegoś eksperta od "szóstek" z Mazowieckiego