Silnik L3 (2.3l) – momenty dokręcania śrub głowicy.

Witam! To mój pierwszy post , chciałem na wstępie pozdrowić wszystkich fanów tej sympatycznej marki 
Wracając do tematu
Mam mazde 6 z silnikiem 2,3 05r (silnik ten występuje w tribut, fordzie escape itd)
Niestety uległ awarii rozleciała mi się panewka na jednym cylindrze wie ktoś może jakie powinny być momenty dokręcania śrub głowicy oraz wału korbowego w tym modelu z tym silnikiem?
Nie chce zaśmiecać forum wiec jeśli ktoś spotkał się z tym silnikiem i jego wadami to było by miło jak by się podzielił , zastanawia mnie dlaczego rozleciała się panewka ? Czy są one kiepskiej jakości czy może śruby nie wytrzymują , jaki jest powód ? Nie chce zrobić jednej i za chwile robić następnych. Z góry dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam
Wracając do tematu
Mam mazde 6 z silnikiem 2,3 05r (silnik ten występuje w tribut, fordzie escape itd)
Niestety uległ awarii rozleciała mi się panewka na jednym cylindrze wie ktoś może jakie powinny być momenty dokręcania śrub głowicy oraz wału korbowego w tym modelu z tym silnikiem?
Nie chce zaśmiecać forum wiec jeśli ktoś spotkał się z tym silnikiem i jego wadami to było by miło jak by się podzielił , zastanawia mnie dlaczego rozleciała się panewka ? Czy są one kiepskiej jakości czy może śruby nie wytrzymują , jaki jest powód ? Nie chce zrobić jednej i za chwile robić następnych. Z góry dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam