Wlasnie przyjechalem autem do Polski z Anglii.
Jest jeden problem.
Auto na niskich obrotach (2000-2800) jest bardzo mulowate.
Jadac na 5 80km/h po wcisnieciu gazu baaardzo wolno przyspiesza. Na nizszych biegach
przy wolnych obrotach jest to samo. Kolejny objaw to-czasem (nie czesto) trzeba odjac gazu I dodac
znowu zeby przyspieszal tak jakby nie mogl przepalic . Zalamka nie wiem co to.Dodam ze powyzej 3200 jest zwawe.
Wymienione swiece, przewody, filtr powietrza, przeplywomierz. Przepustnica przeczyszczona.
Ja rozumiem ze to auto lubi wysokie obroty, ale masakra jest na niskich .
Dodam jeszcze ze w zakresie 3200-3800 obrotow buczy. Podejrzenia ze to katalixator moze buczec lub srodkpwy tlumik. Czytalem ze uszkodzony kat moglby dawac objawy mulowatosci. Problem w tym ze jest drogi a wlasnie kupilem komplet opon i zalamka jakby trzeba bylo go wymienic.
Czy cos jeszcze mozna sprawdzic. Moze to nie katalizator.
Pomyslalem o filtrze paliwa ale podobno jest w zbiorniku paliwa I sie go nie wymienia.
Prosze o pomoc I sugestie.
Wlasnie przed chwila pomyslalem o kopulce aparatu zaplonowego. Co sadzicie o tym
A moze EGR ? jak go wyczyscic gdzie on jest ? znalazlem tylko opis do diesla. Nie wiem czy w benzynie jest tak samo.