Jaki silnik można zamontować zamiast silnika 2.3 litra do M6?
No i awaria silnika dopadła, nie moje auto, a auto kolegi. Posiada M6 sprzed liftu z 2005 roku. Silnik odmówił posłuszeństwa (pęknięty blok). Pytanie kieruję do ekspertów...
Jak wiadomo ceny używanych silników 2.3 166KMsą wysokie:
1. Czy można wykonać SWAP na jednostkę 2.0? Czy konieczna jest wymiana elektryki silnika?
2. Czy będzie pasował motor od auta po lifcie? Jest trochę tych jednostek w USA od aut poliftowych, jednak sprzedający wszędzie piszą, iż ten silnik nie podjedzie do jego auta
3. Czy silnik w tym roczniku posiada zmienne fazy rozrządu? Z informacji od jednego sprzedawcy z UK wynika, że tylko w roczniku 2002-2003 była montowana jednostka bez zmiennych faz rozrządu, ale nie wiem czy to prawda, czy jest różnica z mocy?
4. Czy np. będzie pasowała jednostka od MAzdy 5 czy 3 o tej samej pojemności?
5. A może możliwa jest aplikacja silnika 2.3 z gamy Forda, ale z tego co się orientuję ma mniejszą moc, nie wiem również jak wygląda kwestia zamocowania silnika
6. A może pasowałby silnik o mocy 230km, po wymontowaniu Turbo?
Dodam, że silnik musi współpracować z instalacją LPG...
Byłbym dozgonnie wdzięczny za wszelkie informacje na ww tematy
Dziękuję
Jak wiadomo ceny używanych silników 2.3 166KMsą wysokie:
1. Czy można wykonać SWAP na jednostkę 2.0? Czy konieczna jest wymiana elektryki silnika?
2. Czy będzie pasował motor od auta po lifcie? Jest trochę tych jednostek w USA od aut poliftowych, jednak sprzedający wszędzie piszą, iż ten silnik nie podjedzie do jego auta
3. Czy silnik w tym roczniku posiada zmienne fazy rozrządu? Z informacji od jednego sprzedawcy z UK wynika, że tylko w roczniku 2002-2003 była montowana jednostka bez zmiennych faz rozrządu, ale nie wiem czy to prawda, czy jest różnica z mocy?
4. Czy np. będzie pasowała jednostka od MAzdy 5 czy 3 o tej samej pojemności?
5. A może możliwa jest aplikacja silnika 2.3 z gamy Forda, ale z tego co się orientuję ma mniejszą moc, nie wiem również jak wygląda kwestia zamocowania silnika
6. A może pasowałby silnik o mocy 230km, po wymontowaniu Turbo?
Dodam, że silnik musi współpracować z instalacją LPG...
Byłbym dozgonnie wdzięczny za wszelkie informacje na ww tematy
Dziękuję


bo jeżeli ma to być tanio to szukaj oryginalnego silnika
będzie droższy ale odpada cała rzeźba związana ze swapem 
