Bierze olej (spalanie oleju) – silnik benzynowy
wiesz ryzyk fizyk z twojej strony. poza tym musiał byś pojeździć trochę dłużej niż godzinę .
a ja mam mały problem
CAPI oleje w kabinie. brak wycieków nie zmienia się stan oleju a capi bo nie śmierdzi tylko capi!.
a ja mam mały problem
CAPI oleje w kabinie. brak wycieków nie zmienia się stan oleju a capi bo nie śmierdzi tylko capi!.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
bula6595 napisał(a):a ja mam mały problem
CAPI oleje w kabinie. brak wycieków nie zmienia się stan oleju a capi bo nie śmierdzi tylko capi!.
Sprawdź szczelność połączeń odmy i przewietrzania skrzyni korbowej... i nie rób OT :–].
the right man in the wrong place...
Kolega pyta bo sam ostatnio zamawiał , zapomniałem dodać ze filtry 
Ostatnio edytowano 20 mar 2014, 19:58 przez brodaM6, łącznie edytowano 1 raz
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
ja chyba wezmę od foxa, 65 zł
http://www.fox.rzeszow.pl/ZAWOR-PCV-VAL ... 01%29.aspx
a gdzie i za ile kolega kupił?
PS. duża jest szansa że wymiana pomoże?
http://www.fox.rzeszow.pl/ZAWOR-PCV-VAL ... 01%29.aspx
a gdzie i za ile kolega kupił?
PS. duża jest szansa że wymiana pomoże?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):ja chyba wezmę od foxa, 65 zł
http://www.fox.rzeszow.pl/ZAWOR-PCV-VAL ... 01%29.aspx
Raczej go sobie nie zamontujesz, bo to zawór do silnika AJ... :)
Musisz szukać LF25-13-890A. W klubowym sklepie 65 złotych.
the right man in the wrong place...
rymko napisał(a):jak namierzę tanio
Aso kilkadziesiąt zł
Witam.
Od kilku dni posiadam Mazdę 5 1,8 PB z 2005r. Gdy kupowałem auto, niestety nie zerknąłem na bagnet poziomu oleju. Przejechałem około 600km, zajrzałem na bagnet, a tutaj susza. Dolałem około 0,7 ltr 10w40 Orlen Platinum (tylko taki miałem pod ręką), przejechałem jakieś 80km, i na miarce zrobiło się MIN.
Autko odpala normalnie, bez żadnego problemu, obroty nie falują – wszystko jest ideał.
Kilka dni temu wymieniałem termostat, wlałem płyn chłodzący do zbiorniczka, i żeby szybciej nagrzać silnik (i aby płyn chłodniczy dostał się tam gdzie trzeba) wcisnąłem go troszkę na obroty – od 3000-4000. Ku mojemu zdziwieniu za autem robiło się biało. Przestało dymić po kilku minutach. W zbiorniczku z płynem jest czyściutko – brak oleju, nie bulgocze.
Analiza spalin na stacji diagnostycznej na biegu jałowym wykazała OK, nieco gorsze wyniki, były po podniesieniu obrotów do 3500 – jednak diagnosta stwierdził, że jest OK.
Czy macie jakieś pomysły? Czy zacząć od wymiany uszczelek pod zaworami? (przeczytałem już całe forum – 36 stron i aż włos mi się jeży na głowie, a wiele ich nie mam).
Od kilku dni posiadam Mazdę 5 1,8 PB z 2005r. Gdy kupowałem auto, niestety nie zerknąłem na bagnet poziomu oleju. Przejechałem około 600km, zajrzałem na bagnet, a tutaj susza. Dolałem około 0,7 ltr 10w40 Orlen Platinum (tylko taki miałem pod ręką), przejechałem jakieś 80km, i na miarce zrobiło się MIN.
Autko odpala normalnie, bez żadnego problemu, obroty nie falują – wszystko jest ideał.
Kilka dni temu wymieniałem termostat, wlałem płyn chłodzący do zbiorniczka, i żeby szybciej nagrzać silnik (i aby płyn chłodniczy dostał się tam gdzie trzeba) wcisnąłem go troszkę na obroty – od 3000-4000. Ku mojemu zdziwieniu za autem robiło się biało. Przestało dymić po kilku minutach. W zbiorniczku z płynem jest czyściutko – brak oleju, nie bulgocze.
Analiza spalin na stacji diagnostycznej na biegu jałowym wykazała OK, nieco gorsze wyniki, były po podniesieniu obrotów do 3500 – jednak diagnosta stwierdził, że jest OK.
Czy macie jakieś pomysły? Czy zacząć od wymiany uszczelek pod zaworami? (przeczytałem już całe forum – 36 stron i aż włos mi się jeży na głowie, a wiele ich nie mam).
- Od: 26 mar 2014, 20:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
Ja po kupnie swojej M śmigalem pół roku na oleju od sprzedawcy żeby zobaczyć czy mi bierze olej ,a ty przy kupnie tego nie sprawdziłes
teraz skutki i
, przede wszystkim wlej odpowiedni olej i badaj stan ,kompresja może dużo wyjaśnić tak dumam .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
broda dobrze prawi, proponuję zalać odpowiedni olej (jaki masz przebieg i kondycję silnika?), pokusiłbym się nawet o wykonanie płukanki i dopiero wtedy zaczął bym obserwować jak się sprawy mają.
A na koniec, to zapraszam do działu modelowego CR bo trafiłeś kolego do Mazdy 6
A na koniec, to zapraszam do działu modelowego CR bo trafiłeś kolego do Mazdy 6
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Pod koniec miesiąca Madzia idzie na stół. Będę wymieniał:
– uszczelniacze zaworów – komplet 148zł
– pierścienie niemieckiej firmy Mele (chyba) – komplet za 320zł
– uszczelka pod głowicą- około 100zł
– klej
– olej
_ robocizna
Mam nadzieję, że to jej pomoże.
– uszczelniacze zaworów – komplet 148zł
– pierścienie niemieckiej firmy Mele (chyba) – komplet za 320zł
– uszczelka pod głowicą- około 100zł
– klej
– olej
_ robocizna
Mam nadzieję, że to jej pomoże.
- Od: 26 mar 2014, 20:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6