Bierze olej (spalanie oleju) – silnik benzynowy
uszczelka do wymiany głowica do zabielenia pierścienie i tyle no o ile sie nie okaże że wszystko masz w zamiennikach. Ja osobiście mechanika nawiedził bym z maczetą czy też paroma bezkarkowcami.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
przy tych kilometrach po remoncie nie będziesz musiał planować głowicy może nawet na tej samej uszczelce oblecisz, zwróć uwagę na średnicę tulei cylindrów,
generalnie remont spieprzony oddaj auto do tego samego mechanika niech go robi, i grosza nie dokładaj
generalnie remont spieprzony oddaj auto do tego samego mechanika niech go robi, i grosza nie dokładaj
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
GILB napisał(a):oddaj auto do tego samego mechanika niech go robi, i grosza nie dokładaj
Ja tak zrobiłem
Witam mam pytanie,
Mazda 6 z 2004 roku 2.0 Benzyna, olej wymieniłem około 9 tyś kilometrów temu samochód jeździ na lpg.
Olej to Dexelia ultra 5w30 filtr oleju knechta ( niestety w porównaniu z oryginałem miał dużo mniejsze otwory ) dziś sprawdzając olej wyszło minimum, dolałem około 600-700 ml i zdaje się jest dobrze.
To normalne czy może należy zająć się tym ?
P.S przebieg samochodu to około 146 tyś
Mazda 6 z 2004 roku 2.0 Benzyna, olej wymieniłem około 9 tyś kilometrów temu samochód jeździ na lpg.
Olej to Dexelia ultra 5w30 filtr oleju knechta ( niestety w porównaniu z oryginałem miał dużo mniejsze otwory ) dziś sprawdzając olej wyszło minimum, dolałem około 600-700 ml i zdaje się jest dobrze.
To normalne czy może należy zająć się tym ?
P.S przebieg samochodu to około 146 tyś
- Od: 1 sie 2013, 10:43
- Posty: 11
- Skąd: Bochnia
- Auto: Mazda 6 2.0 141M Benzyna
600 ml na 9 tys.km ja bym kontrolował i nic nie szukał
a ja parę dni temu odebrałem autko od fachowców i myślę że będzie dobrze....
- Od: 24 paź 2013, 14:13
- Posty: 5
- Skąd: Bytom
- Auto: mazda 6 kombi 1,8 benzyna 120 km rocznik 2005
UWAGA!
W ramach długoletniej praktyki w remontach silników V6 i R4 mazdy, zdecydowanie odradzamy stosowanie w tych silnikach innych pierścieni niż RIK lub NPR (pierścienie tej firmy znajdziecie Państwo na innych naszych aukcjach). Przyczyna jest prosta – na pierścieniach innych producentów niestety remont nie przynosi pozytywnych rezultatów i silnik po remoncie po prostu dalej spala olej. Mimo, że mamy w ofercie pierścienie innych producentów (np CTI, Hastings, Teikoku TP itd), absolutnie nie sprzedamy ich Państwu do mazdy, ponieważ szkoda ich zakładać i się potem stresować."
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Mi założyli jakieś .... ( CTI, Hastings, Teikoku TP
) skończyły się po 5 tys.km i zaczęła brać 1 l oleju na 1 tys.km , po wymianie na oe mazda 11 tys.km i spokój
No i po takich histeriach ciesze się ze od razu pojechałem do speca który powiedział tylko oryginały i nie ma dyskusji na innych nie poskłada. Poza tym na forum sie czyta często już po fakcie ( po odjechaniu od pana władka "speca" ) o pokazują się problemy.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Witam wszystkich
Jestem przed zakupem Mazdy 6 2.0 benzynka 141km z 2003r przebieg sprawdzony 99tyś i po przejżeniu wątku odnośnie oleju to...bardzo się zastanawiam nad tym silnikiem, ogolnie wszędzie zbierał dobre opinie... czy myślicie żę przy tym przebiegu mogą wystąpić podobne problemy?
Pozdrawiam
Paweł
Jestem przed zakupem Mazdy 6 2.0 benzynka 141km z 2003r przebieg sprawdzony 99tyś i po przejżeniu wątku odnośnie oleju to...bardzo się zastanawiam nad tym silnikiem, ogolnie wszędzie zbierał dobre opinie... czy myślicie żę przy tym przebiegu mogą wystąpić podobne problemy?
Pozdrawiam
Paweł
-
meny
Ja kupiłem też niby ze sprawdzonym przebiegiem w moim przypadku (120tyś potwierdzone w serwisie Mazdy) i się okazało że olej bierze, tylko że ja kupiłem 2.0 147KM. Z drugiej strony przebieg nie świadczy o tym że silnik jest ok, ale jak jeździł tą Mazdą niemiecki lekarz emeryt to bierz:) a na serio to trudna decyzja sam woziłem się z zakupem auta a i tak kupiłem szajs:/ i teraz zbieram się do remontu.
pozdrawiam i życzę udanego zakupu, powodzenia!
pozdrawiam i życzę udanego zakupu, powodzenia!
- Od: 19 sie 2013, 12:20
- Posty: 8
- Skąd: Giżycko / Gdańsk
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 benzyna + LPG 2006
Witam.
Moja madzia 1.8 była w remoncie odnośnie brania oleju.
Bylem u znanego niektórym Wieska z Dębicy. Remont przy 170 tys ( równych ;p) obecnie mam 172tys i mam wrażenie ze znowu coś zaczyna oleju brać. Nie ma dymu przy wysokich obrotach ( jak to było przed remontem) ale gdy Wiesiek zalał oleju to na bagnecie pokazywało równo pomiędzy kropkami. Obecnie jest jakies 1mm nad dolna kropką wskazującą minimum.
Moje pytanie czy mam zwrócić na to uwagę i ile oleju średnio taki silnik wezmie . ( wiem ze kazdy bierze olej czy nowka czy nie
ale w ramach rozsądku)
Moja madzia 1.8 była w remoncie odnośnie brania oleju.
Bylem u znanego niektórym Wieska z Dębicy. Remont przy 170 tys ( równych ;p) obecnie mam 172tys i mam wrażenie ze znowu coś zaczyna oleju brać. Nie ma dymu przy wysokich obrotach ( jak to było przed remontem) ale gdy Wiesiek zalał oleju to na bagnecie pokazywało równo pomiędzy kropkami. Obecnie jest jakies 1mm nad dolna kropką wskazującą minimum.
Moje pytanie czy mam zwrócić na to uwagę i ile oleju średnio taki silnik wezmie . ( wiem ze kazdy bierze olej czy nowka czy nie
- Od: 15 wrz 2013, 19:57
- Posty: 34
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 6 1.8 SportBreak 2004r.
na początku może brać więcej oleju , co robiłeś przy remoncie , na jakich częściach ?
Prowadnice , uszczelniacze zaworowe ? jakie pierścienie – Mazda ?
Tak, uszczelniacze również byly. Prawde mówiąc nie mam rachunków tylko stare części od mechanika co były wymieniane i tyle. Więc nawet nie wiem co wsadził. Mam 6 miesiecy gwarancji na to a mineły dopiero 2 . Chce się was własnie poradzić jak na to patrzeć jesli będzie trzeba po świetach bede musial sie przejechać do mechanika za blisko go nie mam ale niema rownież wyjscia innego
- Od: 15 wrz 2013, 19:57
- Posty: 34
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 6 1.8 SportBreak 2004r.
marcin255 napisał(a):misiek89 napisał(a):pierścienie dałeś oryginalne?
Ja robiłem remont i mechanik wsadził jakieś " inne " pierścienie – skończyły się po 6 tys. km. upierał się ,że to super miód itd. za drugim razem wk...łem się i kupiłem sam oryginał pierścienie , uszczelki i wsio inne teraz 10 tys. km i jest ok
oby nie to
na poprzedniej stronie było:
dgolf napisał(a):UWAGA!
W ramach długoletniej praktyki w remontach silników V6 i R4 mazdy, zdecydowanie odradzamy stosowanie w tych silnikach innych pierścieni niż RIK lub NPR (pierścienie tej firmy znajdziecie Państwo na innych naszych aukcjach). Przyczyna jest prosta – na pierścieniach innych producentów niestety remont nie przynosi pozytywnych rezultatów i silnik po remoncie po prostu dalej spala olej. Mimo, że mamy w ofercie pierścienie innych producentów (np CTI, Hastings, Teikoku TP itd), absolutnie nie sprzedamy ich Państwu do mazdy, ponieważ szkoda ich zakładać i się potem stresować."
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6