Re: Błąd P 2187
Napisane: 17 kwi 2015, 09:51
Ja tak ,a turbo to raczej mnie nie dotyczy ,choć jakbym miał to i tam bym poszukał nieszczelność
tadziol napisał(a):@brodaM6
czy coś rozumiesz z tego co przetłumaczyłeś translatorem i wkleiłeś
brodaM6 napisał(a):Ja tak
brodaM6 napisał(a):Powietrza wycieka do kolektora dolotowego wylotowej czujnika Masa Airflow z powodu samego kolektora
brodaM6 napisał(a):wiedza trzeba sie dzielić ,do grobu Zabierzesz całą sam
andryjan napisał(a):Tadziol możesz się odnieść do moich postów
tadziol napisał(a):jeszcze jeden test:
tą zaślepioną rurkę podłącz bezpośrednio do tej harmonijkowej,w miejsce tej co idzie z pokrywy zaworów.
a tę z pokrywy zaworów zaciśnij albo zaślep.
andryjan napisał(a):niedawno (jeszcze przed problemem) wymieniłem filtr powietrza.
tadziol napisał(a):gdzie Ty mieszkasz ? w Kairze albo Twój samochód ma gorączkę
popatrz sobie na swoje odczyty IAT... 46 st.
tadziol napisał(a):gdzie Ty mieszkasz ? w Kairze albo Twój samochód ma gorączkę
popatrz sobie na swoje odczyty IAT... 46 st.
tadziol napisał(a):a resztę odczytów porównaj z tymi co zapodał broda M6 na 2 stronie.dobrze,że nawalił tego tyle,przynajmniej jest materiał poglądowy.
tadziol napisał(a):a weź i wypier.dziel ten filtr powietrza....
brodaM6 napisał(a): i tam to przeczytałem Iat u nie jest na podobnym poziomie co u ciebie ,u ciebie 26 ,a u mnie 28
andryjan napisał(a):Jeśli AAT to to samo co u mnie IAT
marcin255 napisał(a): wystarczy popatrzeć na temperaturę w czasie jazdy 90 km/h i w korku zawsze masz taką jak powietrza na zewnątrz ?
tadziol napisał(a):w takim razie porównaj sobie IAT V.jest u Ciebie i u Brody....
brodaM6 napisał(a):U mnie jest 0.62v ,a u Adriana 2.0v jest różnica
tadziol napisał(a):a mierzyłeś to,czy tak tylko piszesz co Ci się wydaje...?
marcin255 napisał(a):nie neguj wszystkiego co inni ( amatorzy ) piszą
co wyraźnie wskazuje,że maska była otwartaandryjan napisał(a):Nie było łatwo, bo zaślepiony wężyk ma za dużą średnicę żeby wprowadzić go bezpośrednio do rury harmonijkowej. Niemniej jednak starałem się go dokładnie docisnąć do gniazda żeby maksymalnie zachować szczelność, w tym czasie drugą ręką musiałem operować przy laptopie
marcin255 napisał(a):a ile niby ma mieć temp. powietrza zasysanego na postoju w garażu po zamkniętą maską ?
andryjan napisał(a):W takim razie mój wynik ok. 1,3 V nie odbiegałby od tego. Gdzie zatem mam problem?.