Regulacja zaworów w silniku
Potwierdzili mi w ASO że w 2.0 benzyna są szklanki. Tego w zasadzie się nie tyka (można pomyśleć coś koło 250kkm, wtedy sprawdzają też łańcuszek). A że kosztowne to dodam że sama tylko uszczelka kosztuje 370PLN. Trochę dużo jak tylko za sprawdzenie
.
klajgus napisał(a):Trochę czasu upłynęło, wiec ponawiam pytanieregulował już ktoś zawory w zagazowanej benzynie np 2.0
witam,
Pytałem i wynika ze nikt się tym w benzynie i LPG nie przejmuje, mi to jakoś cały czas w głowie siedziało i w chwili wolnego czasu sprawdziłem luzy u siebie i ?..... i nie jest chyba za dobrze, kierując się tym
"0,22-0,28mm in
0,27-0,33mm out
(na zimnym silniku oczywiscie) "
wyszło mi, że ssące są OK, ale wydechowe to prawie wszystkie są w dolnej granicy tolerancji a jeden to już poniżej bo ma 0,25 mm , Gadałem już z 2 mechanikami i powiedzieli mi uogólniając żebym się jeszcze nie przejmował i żebym sprawdził na wiosnę jeszcze raz i jak będzie jeszcze mniej to wtedy będą coś grzebać. Klubowi mechanicy
Dodam, że moja madzia ma 111000 . przebiegu (jestem tego pewien) i od 105000 , śmiga na LPG
Ostatnio edytowano 19 wrz 2011, 10:26 przez klajgus, łącznie edytowano 1 raz
klajgus napisał(a):Dodam, że moja madzia ma 111000 kkm. przebiegu (jestem tego pewien) i od 105000 kkm, śmiga na LPG
ile ma?
111 000 000 km
i jeszcze jezdzi?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
A co ma nie jeździć jak się dba
Mnie zastanawia jak w 7 lat zrobić ponad milion kilometrów 

-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
klajgus napisał(a):Oj koledzypóźno już było i strzeliłem byka
(już poprawiam) a wy się zbijacie, lepiej coś sensownego do mojego problemu napiszcie
oki spoko... tylko dostalem szoku
ps. moim zdaniem wykonaj ta regulacje zaworow... nie czekaj
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
@klajgus
A uszczelkę zostawiłeś tą samą? Bo nowa w ASO kosztuje 233PLN, i sugerują aby po demontażu nie stosować tej samej tylko nową. W sumie sprawdzenie luzu nie powinno być skomplikowane, tylko koszt tej uszczelki mnie zniechęca. Szklanki w cenie od od 49 do 68 PLN. W stosunku do kosztu remontu głowicy to i tak niewiele, wiec tym bardziej można by się pokusić
A uszczelkę zostawiłeś tą samą? Bo nowa w ASO kosztuje 233PLN, i sugerują aby po demontażu nie stosować tej samej tylko nową. W sumie sprawdzenie luzu nie powinno być skomplikowane, tylko koszt tej uszczelki mnie zniechęca. Szklanki w cenie od od 49 do 68 PLN. W stosunku do kosztu remontu głowicy to i tak niewiele, wiec tym bardziej można by się pokusić
siemek55 napisał(a):A uszczelkę zostawiłeś tą samą? Bo nowa w ASO kosztuje 233PLN,
uszczelka została stara, jest ona gumowa i dość duża "mięsista" wątpię żeby poszczała,nawet sylikonu nie dałem, zrobiłem po sprawdzeniu luzów już jakieś 600 km i dzisiaj właśnie sprawdzałem, nigdzie oleju nie widać, sucho jak przed demontażem. Z tego co piszesz szklanki za drogie nie są, ale mnóstwo z tym pracy bo trzeba wałek rozrządu ściągnąć ,a jak wiadomo napędzany on jest u nas łańcuchem
Zgadza się, ASO zamawia szklanki pod zapotrzebowanie, a po za tym silników z LPG to oni nie tykają bo takie mają wew. przepisy
(jakby ciężko było odłączyć listwę z wtryskami LPG)
Nie jest "problematyczne"-dla mechanika. Ja tam swoich pazurków pchać nie będę bo jeszcze coś s....
na razie szukam jakiegoś kumatego
z okolicy co przy szklankach grzebał, a nie słyszał lub przechylał.

Nie jest "problematyczne"-dla mechanika. Ja tam swoich pazurków pchać nie będę bo jeszcze coś s....
na razie szukam jakiegoś kumatego

Dzisiaj robiłem przegląd swojej niuni M6 2.0 141ps 2003r i między innymi wyregulowali mi luzy zaworowe za śmieszne pieniądze, regulacja jest na podkładkach, jeżeli ktoś potrzebuje dobrego mechanika od naszych aut z Lublina lub okolic to prosze o kontakt na priv, żeby ktoś nie mówił że reklamuje ps. gość pracował w serwisie mazdy a teraz ma swój warsztat, który już pare razy mi pomógł
- Od: 7 sty 2008, 00:10
- Posty: 6
- Skąd: Lublin
- Auto: M6 GY 2.0i 16V 141ps 2003r+LPG
lew27 napisał(a):jeżeli ktoś potrzebuje dobrego mechanika od naszych aut z Lublina lub okolic to prosze o kontakt na priv, żeby ktoś nie mówił że reklamuje ps. gość pracował w serwisie mazdy a teraz ma swój warsztat, który już pare razy mi pomógł
moze dopiszesz ten warsztat w polecanych i niepolecanych warsztatow?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
lew27 napisał(a):między innymi wyregulowali mi luzy zaworowe za śmieszne pieniądze, regulacja jest na podkładkach,
Nie chciał bym cie zmartwić, ale albo twój mechanik cie oszukał albo ty coś złe zrozumiałeś, bo w naszym silniku na 10000% nie ma regulacji podkładkami , wymienia się szklanki i jest z tym sporo roboty , bo trzeba ściągać wałek lub walki rozrządu które są napędzane łańcuchem (co stanowi kolejny problem), ja na wiosnę się biorę u siebie , bo na jednym zaworze mam już za mały luz (ciasne 025 )
no koledzy, pilnujcie tych zaworów, ja właśnie odebrałem głowicę z remontu, a to skromne 1200zł u samego szlifierza – dalej jeszcze montaż itd. u mnie paliła olej na uszczelniaczach zaworowych, regulacje zrobili, ma być już dobrze.
176000km z czego od 95000km na gazie
176000km z czego od 95000km na gazie
- Od: 13 kwi 2011, 10:12
- Posty: 167
- Skąd: Częstochowa
- Auto: ford cmax
Grzyby napisał(a):maarec napisał(a):17600km z czego od 95000km na gazie
Nie da się zrobić 95kkm w 17,6kkm
pewnie, że się nie da, chodź w sumie może warto spytać polskich handlarzy – oni mają na co dzień do czynienia z przebiegami
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 13 kwi 2011, 10:12
- Posty: 167
- Skąd: Częstochowa
- Auto: ford cmax
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6