Strasznie klepią zawory, nie domyka się zawór dolotowy, silnik pracuje nierówno

Postprzez magicadm » 5 lis 2008, 15:31

Pawko_6 napisał(a):W ASO-Księżyno także informowali, że nie ma regulacji zaworów

A mi Jaksa powiedział, ze regulacja jest, ale po ok 100-120 tysiach i że do tej pory nie miał okazji tego robić.
PS
Jest wiele aut, w których zaleca sie kontrolę/regulacje zaworów, a kończy sie tylko na kontroli :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Kogi » 6 lis 2008, 00:08

magicadm napisał(a):W moim jest procedura regulacji :)

masz może linka do tego manual'a albo mógłbyś mi wysłać na maila ?? może coś chłopaki wykombinują za wielką wodą...

kogi@poczta.onet.pl

z góry dzięki :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2007, 15:25
Posty: 248
Skąd: Bestwina
Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.

Postprzez Kogi » 6 lis 2008, 00:29

Ukman napisał(a):Mogli poprostu nie wymieniac oleju i takie konsekwencje :P Klawiatura klepie :)

z tego co się dowiedziałem, to jest książka serwisowa z ASO, ostatni wpis 2000mil temu :|
W takim razie dobre mają ASO w Anglii :/ To jest niemożliwe żeby serwisowana mazda po 250tys. padła... dziwne też żeby ASO nie robiło takich podstaw jak wymiana oleju, chyba nawet w Anglii...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2007, 15:25
Posty: 248
Skąd: Bestwina
Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.

Postprzez magicadm » 6 lis 2008, 10:57

Kogi napisał(a):masz może linka do tego manual'a albo mógłbyś mi wysłać na maila

Link do manuali jest w podpisie GofNet-a
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Kogi » 6 lis 2008, 20:48

magicadm napisał(a):Link do manuali jest w podpisie GofNet-a

dzięki :)

jakbyście mieli jeszcze jakieś pomysły to będę wdzięczny...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2007, 15:25
Posty: 248
Skąd: Bestwina
Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.

Postprzez Kogi » 27 lis 2008, 23:45

Jako, że naprawy w GB są raczej drogie kumpel rozwiązał problem w inny sposób – sprzedał swoją mazdę za okazyjną cenę i kupił inną, z mniejszym przebiegiem i silnikiem 2,3 (za zdecydowanie większą kwotę) i jest zadowolony.

Dziękuję wszystkim za pomoc i cenne wskazówki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2007, 15:25
Posty: 248
Skąd: Bestwina
Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.

Postprzez Enduro » 28 lis 2008, 18:34

Kogi napisał(a):kupił inną, z mniejszym przebiegiem i silnikiem 2,3 i jest zadowolony.

na ten motor 2,3 L.
trzeba tez uwazac,
bo lubi "zgubic olej"!!!
a wtedy motor do wymiany,
ale zycze mu jak najdluzszej bezawaryjnej..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Sławeko » 25 sie 2009, 14:39

A może ktoś napisać czym objawia się luz na zaworach w benzynce? Czy coś słychać, widać, czuć.....?
Pozdrawiam!!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2009, 18:47
Posty: 29
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GY 2.0i 141 KM Ex '03

Postprzez zio » 26 sie 2009, 09:01

Może się w ogóle nie objawiać – tylko po pewnym czasie przy za duzym luzie może się np krzywka na wałku wyrobić – klepanie zaworów to juz dość ewidentny syndrom. Ale co to za problem wziąść szczelinomierz i zmierzyć luz – jak jest taki jak podaje serwisówka to nie ma co rebulować tylko jezdzić....
Nowy zoom zoom,stare uczucia :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2005, 12:11
Posty: 137
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 sport 2.0

Postprzez Sławeko » 27 sie 2009, 14:31

Ok. Dzięki. A gdzie znajdę te informacje z serwisówki?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2009, 18:47
Posty: 29
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GY 2.0i 141 KM Ex '03

Postprzez stasiekx » 28 mar 2011, 12:02

Panowie a jak jest z regulacją zaworów w 2.3i?? Jeden zaczyna klekotać, po rozgrzaniu przechodzi. Gdzie mogę znaleźć jakiś opis, podobno jest to silnik fordowski, w czym był montowany? Z góry dziękuje:)
stasiekx
 

Postprzez nynuch76 » 28 mar 2011, 21:18

stasiekx napisał(a):podobno jest to silnik fordowski, w czym był montowany?
W maździe "3" US "5" US i "6" US i EU ford go nie dostał <oczko>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6