Duszenie się auta
1, 2
Witam przeplywomierz zalozony od 4 dni i pierwsze wrazenia z jazdy auto zaczelo mniej palic beny i na poczatku szarpalo przy zmianie biegow ale przestalo a w dniu dzisiejszym zalaczylem klime i auto sie przydusilo i pozniej przestalo nie wiem czy jest to zwiazane ze jest nowa przeplywka i teraz komputer w aucie dostaje inne informacje niz przy starej przeplywce i komp dostosowuje sie do nowej czesci bo tak auto po wymianie jezdzi o niebo lepiej
- Od: 19 mar 2016, 18:53
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6 2006 r.
2.o benzyna
TOP SPORT
Odłącz akumulator, wystarczy minusową kleme, wciśnij i trzymaj hamulec przez 30-40 sekund, podłącz akumulator. Komputer zresetowany. Po tym jeszcze odpal auto i trzymaj go na jałowych dopuki nie osiągnie temperatury roboczej. Nie włączaj zadnych urządzen przez ten czas.
wczoraj zresetowalem kompa i pojechalem w trase i na ten moment zero zadyszki spalanie przy 120-140 okolo 8,5-9,5 litra nie wiem czy to dobrze w trasie ale z tego co pamietam to srednia w tasie byla do nie calych 8 litrow przy tej predkosci obawiam sie ze jeszcze oprocz przeplywki dostala w kosc sonda
- Od: 19 mar 2016, 18:53
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6 2006 r.
2.o benzyna
TOP SPORT
Na ten moment tak musze jeszcze z pare dni pojezdzic. Dobra akurat po napisaniu gornego zdania mial 50 km trase do Torunia i oczywiscie samochod dostal czkawki ale mniejszej niz przed wymiana przeplywki i nie mial mocy przy przyspieszaniu i czkal sie miedzy 2-3 tys a obroty nie skakaly ale zaznaczam ze spalanie spadlo teraz wynosilo 7.5 l przy 90 km/h
- Od: 19 mar 2016, 18:53
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6 2006 r.
2.o benzyna
TOP SPORT
Witam ktoś montował w swoim autku ponizsza sonde
http://allegro.pl/sonda-lambda-mazda-3- ... 51300.html

- Od: 19 mar 2016, 18:53
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6 2006 r.
2.o benzyna
TOP SPORT
Witam jestem po wymianie sondy. Zakupilem uzywana i po sprawdzenie parametrow przed i po wymianie jest bardzo duza zmiana i parametry sa wlasciwe. Oczywiscie zmienilem mechanika bo ostatni mnie bardzo zdenerwowal poniewaz nie potrafil ocenic parametrow komputera i pojechalem do mechasa co robi tylko japonczyki i od razu zdiagnozowal sonde po podpieciu pod komputer stara sonda miala odchylenia mieszanki ponad 20% a zamontowana okolo 5% wiec roznica kolosalna autko sie zbiera i jestem 

- Od: 19 mar 2016, 18:53
- Posty: 38
- Auto: Mazda 6 2006 r.
2.o benzyna
TOP SPORT
Witam wszystkich,
Chciałabym podłączyć się pod temat, mam następujący problem. Moja Mazda 6 2.0 benzyna 2003 rok ma dziwne objawy. Jakis czas temu auto szarpało/ przerywało podczas dodawania gazu. Mechanik wymienił zgnitą cewkę i przy okazji przewody oraz świece na NGK. Po tych wymianach po upływie tygodnia auto gaśnie w różnych momentach. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły silnik. Czasami przy dojezdzie do skrzyżowania i wrzuceniu na luz. Innym razem jadę na przykład na biegu i auto przestaje reagować na pedał gazu, obroty powolutku spadają aż do momentu zgaśnięcia silnika. Innym razem nie gaśnie tylko obroty zaczynają falować, silnik klekotać, kontrolki akumulatora oraz check engine mrugać i po kilku sekundach dopiero gaśnie. Komputer nie rejestruje żadnego błędu. Mam wrażenie że najczęściej gaśnie przy jeździe pod górkę. Mechanik jeździł nim kilka razy i niestety jemu się to nie zdarzało. Twierdzi że z autem jest wszystko ok.
Chciałabym podłączyć się pod temat, mam następujący problem. Moja Mazda 6 2.0 benzyna 2003 rok ma dziwne objawy. Jakis czas temu auto szarpało/ przerywało podczas dodawania gazu. Mechanik wymienił zgnitą cewkę i przy okazji przewody oraz świece na NGK. Po tych wymianach po upływie tygodnia auto gaśnie w różnych momentach. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły silnik. Czasami przy dojezdzie do skrzyżowania i wrzuceniu na luz. Innym razem jadę na przykład na biegu i auto przestaje reagować na pedał gazu, obroty powolutku spadają aż do momentu zgaśnięcia silnika. Innym razem nie gaśnie tylko obroty zaczynają falować, silnik klekotać, kontrolki akumulatora oraz check engine mrugać i po kilku sekundach dopiero gaśnie. Komputer nie rejestruje żadnego błędu. Mam wrażenie że najczęściej gaśnie przy jeździe pod górkę. Mechanik jeździł nim kilka razy i niestety jemu się to nie zdarzało. Twierdzi że z autem jest wszystko ok.
-
Kiniu88
A jakiej firmy masz ta cewke zaplonowa
?? Mialem takie objawy jak zalozylem jakis zamiennik cewki i niestety nie nadawala sie ona do M6, auto gaslo tak jak Tobie w roznych momentach.... Po zalozeniu oryginalu wszystko wrocilo do normy
Jesli wlasnie stalo sie to po wymianie jej oraz przewodow i swiec podejrzewam wlasnie cewke
Najlepiej podmien od kogos kto ma oryginal a zobaczysz 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6