delikatne szarpnięcie(utrata mocy) przy przyspieszaniu
1, 2
A te wartości skąd masz? Jakieś źródło, gdzie są podane te informacje aby móc sprawdzić to w różnych zakresach ?
U mnie też szarpie, gdy mocniej się przyciśnie pedał aby auto przyspieszało od 1000/1500 do 2000rpm. Powyżej 2000rpm to już nie występuje i planuje wymienić kable. Na starych świecach było to samo, kupiłem chyba platynowe, mają około 8 miesięcy i dalej to samo.
U mnie też szarpie, gdy mocniej się przyciśnie pedał aby auto przyspieszało od 1000/1500 do 2000rpm. Powyżej 2000rpm to już nie występuje i planuje wymienić kable. Na starych świecach było to samo, kupiłem chyba platynowe, mają około 8 miesięcy i dalej to samo.
CLAU napisał(a):A te wartości skąd masz?
jak dobrze pamietam to tu ktoś pisał

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Inna jest ta wartość chyba dla silnika 2.0 inna dla 3.0 inna dla 2.3
Kupiłem nowy przepływomierz oryginał.
Wartości pokazuje taki same.
Praca silnika zmieniła się na jeszcze bardziej miękką (reakcja na pedal gazu).
Pojeżdżę i zobaczę co z szarpaniem.
Wartości pokazuje taki same.
Praca silnika zmieniła się na jeszcze bardziej miękką (reakcja na pedal gazu).
Pojeżdżę i zobaczę co z szarpaniem.
Koledzy, wydaje mi się że grzebiecie zbyt głęboko, ale mogę się mylić. Ja w mojej 1.8 miałem objawy na każdym biegu najbardziej kiedy chciałem żwawiej przyspieszyć to miałem sekundowe przyspieszenie a później była taka ułamkowa "dziura". na niskich biegach było odczuwalne mocniej. Był to efekt BARDZOOOO wkurzający! Postanowiłem wymienić świece+kable chociaż świece miałem dopiero lekko ponad pół roku i jak ręką odjął. Polecam kable do wymiany.
antichoice napisał(a):Kupiłem nowy przepływomierz oryginał.
W aso ? Za 1400 zł ?
antichoice napisał(a):Praca silnika zmieniła się na jeszcze bardziej miękką (reakcja na pedal gazu).
Ale że co, wolno silnik na pedał gazu reaguje ? , pod kątem lewego powietrza sprawdzałem ,błędów żadnych? .
Ostatnio edytowano 4 lut 2014, 11:06 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ortografia
Powód: ortografia
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
szymonpsp napisał(a): Polecam kable do wymiany.
Ale u mnie nie ma kabli. Tylko 4 cewki. Po jednej na cylinder.
Po wymianie przeplywomierza dalej szarpanie przy 1800 -2200 podczas przyspieszania.
Ale samochód lepiej jeździ niż na starej przeplywce. Np bylo tak ze jadac jak sie puscilo gaz i ponownie wcisnelo to samochod szarpnelo. Teraz tego nie ma.
Nieszczelnosci szukal mechanik wczoraj przy okazji wymiany linki recznego i nic nie znalazl.
A skąd macie te dane, że na wolnych obrotach ma być 4 g/s a przy 2500 12g/s?
hejka
podepnę się pod temat – mi szarpanie ustąpiło po tym jak zmniejszyłem przerwę na świecach do 0,9mm.
mam za to pytanko – czy mówiąc o MAF macie na myśli czujnik w dolocie przed przepustnicą, czy ten, który jest w kolektorze na dole (także opisany jako MAF)??
PS.
pomimo, że dostęp trudny polecam ten w kolektorze wyjąć i wyczyścić, bo mój był zawalony tak strasznie, ze nie było widać czujnika (podobnie było w kolektorze, który kupiłem na zapas
)
podepnę się pod temat – mi szarpanie ustąpiło po tym jak zmniejszyłem przerwę na świecach do 0,9mm.
mam za to pytanko – czy mówiąc o MAF macie na myśli czujnik w dolocie przed przepustnicą, czy ten, który jest w kolektorze na dole (także opisany jako MAF)??
PS.
pomimo, że dostęp trudny polecam ten w kolektorze wyjąć i wyczyścić, bo mój był zawalony tak strasznie, ze nie było widać czujnika (podobnie było w kolektorze, który kupiłem na zapas
Posiadam Mazde 6 2.3 166km USA. Zauważyłem, że przy gwałtownym ruszeniu auto chwilowo muli tak jakby moc odcieło na chwile, jak chce się gwałtownie ruszyć. Czy ktoś miał podobny objaw? na innych biegach przy przyśpieszaniu ok.
Witam,
chciałbym trochę odświeżyć temat, bo widzę, że nikt nie znalazł rozwiązania problemu... a może się mylę?
Też mam problem z poszarpywaniem silnika w zakresie od około 1800 – 2500 obrotów. Czyściłem przpustnicę, przepływomierz i dalej nic się nie zmieniło. Regulowanie przerwy na świecach irydowych raczej niewiele zmieni.
Czy któryś z kolegów mógłby podzielić się dalszymi poszukiwaniami rozwiązania problemu?
chciałbym trochę odświeżyć temat, bo widzę, że nikt nie znalazł rozwiązania problemu... a może się mylę?
Też mam problem z poszarpywaniem silnika w zakresie od około 1800 – 2500 obrotów. Czyściłem przpustnicę, przepływomierz i dalej nic się nie zmieniło. Regulowanie przerwy na świecach irydowych raczej niewiele zmieni.
Czy któryś z kolegów mógłby podzielić się dalszymi poszukiwaniami rozwiązania problemu?
-
kurciol
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6