nie jestem uzytkownikiem tej mazdy w ktorej nastapił problem to w sumie auto kolegi.
piszac problem z tym odpalaniem na waszym forum ,spodziewalem sie iz ukaza sie odpowiedzi zanim podepne sie pod kompa sadzac ze to typowa usterka. Okazalo sie jednak ze nie jest to zjawisko normalne w mazdach wiec usterke ( cewki w tym przyp) zakwalifikowac trzeba jako awarie cewki ktora nie psuje sie w 6 w sposob naturalny przy okreslonych przebiegach. Wiec nie jest tak ze np. w saabie 9-5 cewke trzeba wozic na zapasie tak jak kolo w bagazniku:)
[Mazda6] Uklad zapłonowy – benzyna
1, 2
ELo. Koledzy nie ma reguły ile co powinno wytrzymać i to w tym czy w innym aucie. Czasami zdarzy się że jakaś część wcześniej padnie niż to jest przewidzine i to nie koniecznie że coś mniej lub bardziej było eksploatowane. Kiedyś w Oplu Astrze III z silnikiem 1.6 16V Twinport (auto spowadzone) miałem taki problem tzn. wyskakiwało po kolei sześć błędów i to za każym razem te same: wypadanie zapłonów, wypadanie zapłonu na 1 cyl, na drugim, trzecim, czwartym i jeszcze czujnik położenia wału i jeszcze jakiś jeden czujnik . Mówiono mi że bym powymieniał to będę miał spokój koszt czujników + robota 500 zł jak nie więcej, a że jestem uparty jeżdziłem do kolejnych "komputerowców" i jeden z nich zaproponował wymianę świec zapłonowych. Wymieniłem na oryginały GM i wszystkie błędy zniknęły i nie pojawiły się aż do sprzedaży auta. A tak gwoli ścisłości auto miało przelatane niecałe 100 kkm. Czyli albo auto nie miało wymienianych od nowości świec lub po wymianie szybko padły. Pozdro...
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
- Od: 31 lip 2009, 13:47
- Posty: 126
- Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
- Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6