Błąd P2251

Postprzez adrian568 » 21 lis 2017, 17:31

Witam wszystkich, mam problem z moją mazdą (Mazda 6, 1.8 88 kw +lpg, 2007r. przebieg niecałe 200.000 ale nie 100%) co około 30 km wyskakuje mi błąd p2251 , znalazłem tylko tyle informacji że to przerwa w obwodzie sondy, sprawdzam błędy złączem obd2 na bluetooth z darmowym oprogramowaniem podczas sprawdzania w programie pokazuje że sonda ( sensor 2 ) pracuje do wartości 0,9v natomiast nie pokazuje żadnej innej sondy. Pierwszą sonde mam 5-cio przewodową , kiedy sprawdzam kable od grzałki pokazuje oporowość 3,8 Ohm , czy sonda jest do wymiany? na przewodach nie widzę żadnej przerwy, kiedy wymontowałem ją z kolektora z jednej strony była biała czy to świadczy o zużyciu? Czy ewentualnie taka sonda będzie dobra i co o niej sądzicie? : http://allegro.pl/sonda-lambda-mazda-6- ... 62363.html
Przejrzałem chyba wszystkie posty ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Uprzedzając pytania: w mojej okolicy niema konkretnych mechaników...
Załączniki
IMG_20171115_184547.jpg
Początkujący
 
Od: 16 lis 2017, 17:33
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 1.8 88 kw +lpg, 2007r.

Postprzez tadziol » 21 lis 2017, 21:35

A ta odpowiedź spełnia wymogi ?
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 13400.html
No dopisz jaka to okolica bez konkretnych mechaników ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez adrian568 » 22 lis 2017, 15:53

Okolica Zawiercia. Czyli rozumiem że sonda do wymiany? Dziś dołączył błąd p0030.

Dopisano 22 lis 2017, 16:57:

Jeszcze zapytam przy okazji, czy np. awaria tej sondy może mieć związek np. z nadmiernym kopceniem rano na biało? Autko mam po remoncie brało 1.5 l oleju na 1000km , wymieniane były pierścienie , uszczelniacze itp. ale auto nadal kopci rano po odpaleniu czasem jest taka biała chmura że nic nie widzę jak cofam z podwórka. Czy to ma jakiś związek z sondą?
Początkujący
 
Od: 16 lis 2017, 17:33
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 1.8 88 kw +lpg, 2007r.

Postprzez tadziol » 22 lis 2017, 22:17

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01900.html
To już chyba nie pozostawia złudzeń.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez adrian568 » 23 lis 2017, 17:00

Wyczerpujące odpowiedzi
Początkujący
 
Od: 16 lis 2017, 17:33
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 1.8 88 kw +lpg, 2007r.

Postprzez tadziol » 23 lis 2017, 22:24

To forma podziękowań czy raczej wyraz niezadowolenia ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez oluska » 26 lis 2017, 22:33

adrian568 napisał(a):Jeszcze zapytam przy okazji, czy np. awaria tej sondy może mieć związek np. z nadmiernym kopceniem rano na biało? Autko mam po remoncie brało 1.5 l oleju na 1000km , wymieniane były pierścienie , uszczelniacze itp. ale auto nadal kopci rano po odpaleniu czasem jest taka biała chmura że nic nie widzę jak cofam z podwórka. Czy to ma jakiś związek z sondą?

Nie,biauy dym do nie kopcenie tylko para wodna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2017, 20:57
Posty: 91 (1/2)
Skąd: LKR
Auto: Mazda 2
HB 2015
PB 1.5 90KM

Postprzez adrian568 » 28 lis 2017, 06:39

Raczej podziękowania, para wodna ale w tak wielkich ilościach?, Wracając do lambdy wymieniłem ją i po ok 100 km pojawiły się błędy p2177 i p2188, coś z mieszanką :/ macie jakiś pomysł?
Początkujący
 
Od: 16 lis 2017, 17:33
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 1.8 88 kw +lpg, 2007r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6