Witam,
w moim pierwszym temacie i poście na forum, pisanym niestety w niezbyt sprzyjających okolicznościach.
W mojej Mazdzie doszło w ostatnich dniach do awarii, tj. zerwana została rolka napinająca pasek wielorowkowy, a kikut po śrubie mocującej rolkę został w bloku silnika (na zdjęciach zaznaczyłem, o którą dokładnie rolkę chodzi).
Mechanik, który zajmuje się teraz autem twierdzi, że bez wywalenia silnika z auta się nie obejdzie argumentując, że ma zbyt mało miejsca, żeby dostać się do miejsca, w którym znajdują się pozostałości po śrubie. Czy poważnie będzie, aż tak źle, czy jednak da się tam dostać jakoś inaczej?
Samochód:
Mazda 6 sedan, rok 2002, silnik 2.3 166 KM,
Zerwana śruba mocująca rolkę napinającą pasek wielorowkowy
Strona 1 z 1
Na włożonym silniku czarno to widzę , chyba że zostało trochę gwintu i wystaje ta śruba od rolki
to: nakrętka > migomat > wd40 > opukanie młotkiem > wd40 i odkręcanie.
to: nakrętka > migomat > wd40 > opukanie młotkiem > wd40 i odkręcanie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6