Hej,
mam problem, który już ostatnio zauważyłem, ale jakoś nie miałem czasu się za niego zabrać. Mianowicie chodzi o pierwszy rozruch samochodu. Czasami kiedy go odpalam na zimnym silniku i teoretycznie powinien być na ssaniu, potrafi zgasnąć. Gdy odpalę to obrotomierz podskoczy, ale później tak szybko spadnie, że czasami auto gaśnie. Mówię czasami, ponieważ częściej udaje mu się jakoś wyjść z tych nizin (jak obrotomierz spada w dół to aż auto zadrży) i tak ze 3 razy podskoczy do góry i do dołu aż się unormuje. Czasami jak zgaśnie za pierwszym, to przy drugim odpaleniu, albo dodaniu lekko gazu, już nie gaśnie.
Czy jest to kwestia jakiejś regulacji silnika? Nie wiem totalnie co to może być. Samochód kupiłem niedawno, bo jakoś w kwietniu, a już włożyłem w niego masę czasu, pracy i pieniędzy. Moją diagnozą była wymiana całego układu zapłonowego – świec, kabli i cewki, ale może jednak się mylę i nie ma to nic wspólnego z problemami, które powyżej opisałem?
Nie chciałbym tak na łapu capu wpompowywać pieniądze w części, tym bardziej, że moja 6-ka to wersja amerykańska i ciężko mi z doborem części
Auto czasami gaśnie przy odpaleniu – słabe ssanie
Strona 1 z 1
Tb przepustnica ,odlaczasz. Kleme aku wciskasz hamulec 30s styknie ,podlaczasz aku i czekasz az sie wszystko poustawia zadoptuje, najlepiej na zimnym i czekasz az sie silnik osiagnie temp.okolo 30min ,szyby i radio musisz sam poustawiac ,ja bym zaczol od sprawdzenia masy pod filtrem powietrza,potrafi mieszać
Okej, spróbuję zastosować zalecenia. Jeszcze się tylko upewnię – raczej nie powinienem obarczać winą kabli WN i świec? albo akumulatora?
Wczoraj rano nagrałem wideo (jak widać, auto stało w warunkach garażowych, więc temp. raczej nie ma wpływu):
Wczoraj rano nagrałem wideo (jak widać, auto stało w warunkach garażowych, więc temp. raczej nie ma wpływu):
- Od: 8 maja 2016, 16:17
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 2.3 2008 (USA/GG front lift) Pb+LPG
tqr_us nie patrz na poziom paliwa. Pływak się przycina, muszę zatankować za 80zł, żeby gór ruszyć, paliwa jest sporo
Wilson możesz dokładnie powiedzieć gdzie się znajduje ten przepływak i jak go przeczyściłeś?
Wilson możesz dokładnie powiedzieć gdzie się znajduje ten przepływak i jak go przeczyściłeś?
- Od: 8 maja 2016, 16:17
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 2.3 2008 (USA/GG front lift) Pb+LPG
Przeplywomierz nie przeplywak jak podniesiesz maske to znajduje sie on pomiedzy filtrem powietrza a przepustnica taki kwadrat przykrecony na dwie srubki i podlaczony kostka odpinasz kostke, odkrecasz srubki i delikatnie wyjmujesz. W srodku bedzie taka metalowa "łezka" ktora trzeba prysnac srodkiem do czyszczenia tego typu rzeczy ewentualnie czytalem ze zanurzali ja w benzynie ekstarkcyjnej. No i najlepiej nie dotykac tej lezki palcami ani niczym nie skrobac bo jest to bardzo delikatna czesc Po wyschnieciu skladasz i patrzysz czy objawy minely
Chodzilo mi o cofajace sie paliwo w przewodzie ,nie wskaznik ,sprubuj z ta przeplywka tam jest 2w1. Tak wyglada
Tam w srodku sa jeszcze takie preciki iat ,ja uzylem do czyszczenia spreju do gaznikow ,jakby co to taki przeplywomierz pasuje od 1.8,2.0,3.0.
Tam w srodku sa jeszcze takie preciki iat ,ja uzylem do czyszczenia spreju do gaznikow ,jakby co to taki przeplywomierz pasuje od 1.8,2.0,3.0.
tak jak DeviS napisał, ja czyściłem spirytusem, psikałem, czekałem chwilę, taki patyczek do uszu i delikatnie przecierałem, i tak kilka razy, ta "bańka" jest szklana, to wszelkiego rodzaju metalowe/ścierne narzędzia odpadają, trzeba uważać bo to dość delikatna pierdoła, ale jak nie masz łap kowala, i masz trochę wyczucia w ręku to nic nie nabroisz
Niestety muszę powiedzieć, że przemyłem ten pręcik z bańką benzyną estrakcyjną, czyszcząc szpatułką do uszu i nie pomogło... jakieś inne pomysły? Czy ssanie da się jakoś regulować? Zauważyłem, że u mnie proces kiedy auto jest na ssaniu wyglada dziwnie – obroty podskakują i spadają (tak ze trzy razy). Albo wlasnie podskoczą i tak spadną, że auto zgaśnie...
- Od: 8 maja 2016, 16:17
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 2.3 2008 (USA/GG front lift) Pb+LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6