Raz na jakiś czas mocne szarpnięcie Benzyna M6 GG 2.0 Po Lift
1, 2
Co jakiś czas, jak by na jeden cykl wypadał zapłon, dzieje się tak bardzo rzadko np. po przejechaniu koło 10 km szarpnie raz i znów wszystko normalnie. W momencie szarpnięcia obroty silnika są w okolicach 2000 do 3000 obr/min i czwarty lub piaty bieg. Przepustnica wyczyszczona jak kryształ :–) Egr również idealnie czysty i sprawny. Brak jakich kolwiek błedów w ECU. Check nigdy się nie zapalił nawet na moment.
Obroty jałowe równiutkie w okolicach 640 obr/min moze troszke za niskie i lekko potrzasa budą ale nie jest to jakieś mocne i ważne ze obroty nie falują . gdyby zapaliło Check-a to wszystko pewno stało by się jasne ale niestety. Przebieg obecny 107000 km ogólna kondycja silnika prawie idealna. Sprawdzałem FORscanem Sondę i wygląda że OK ale to 100% wynik pewno nie jest. Dla mnie podejrzana zostaje chyba jednak sonda szerokopasmowa ta przed katem chociaż to tak obstawaim 50% bo wydaje mi sie że ta sonda jezeli byla by ferelna to dawała by o sobie znać częściej i pewno nie tylko podczas jazdy ale też i na wolnym biegu. Świece sprawdzone wygladają idealnie jednakowo opalone na jasno brązowy kolor i nie wydaje mi sie by któraś cewka szlała z przebiciem na mase bo w ciemności spryskane wodą raczej dały by znać o sobie a tu nic idealnie silnik pracował równo. Układ dolotowy szczelny i przepływomierz wyczyszczony wszystko sprawdzone OK. Panowie czy ktoś dobrze obkuty już miał podobne objawy i zna możliwe przyczyny, to prosze o pomoc w diagnozie możliwej usterki. Jak na 100% zdiagnozować SONDĘ tą szerokopasmową by nie wymieniać jej pochopnie bo kasy szkoda.
Obroty jałowe równiutkie w okolicach 640 obr/min moze troszke za niskie i lekko potrzasa budą ale nie jest to jakieś mocne i ważne ze obroty nie falują . gdyby zapaliło Check-a to wszystko pewno stało by się jasne ale niestety. Przebieg obecny 107000 km ogólna kondycja silnika prawie idealna. Sprawdzałem FORscanem Sondę i wygląda że OK ale to 100% wynik pewno nie jest. Dla mnie podejrzana zostaje chyba jednak sonda szerokopasmowa ta przed katem chociaż to tak obstawaim 50% bo wydaje mi sie że ta sonda jezeli byla by ferelna to dawała by o sobie znać częściej i pewno nie tylko podczas jazdy ale też i na wolnym biegu. Świece sprawdzone wygladają idealnie jednakowo opalone na jasno brązowy kolor i nie wydaje mi sie by któraś cewka szlała z przebiciem na mase bo w ciemności spryskane wodą raczej dały by znać o sobie a tu nic idealnie silnik pracował równo. Układ dolotowy szczelny i przepływomierz wyczyszczony wszystko sprawdzone OK. Panowie czy ktoś dobrze obkuty już miał podobne objawy i zna możliwe przyczyny, to prosze o pomoc w diagnozie możliwej usterki. Jak na 100% zdiagnozować SONDĘ tą szerokopasmową by nie wymieniać jej pochopnie bo kasy szkoda.
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
U mnie jest to samo ale chyba trochę rzadziej. Myślałem ze to wina gazu i powiedziałem o tym kiedyś gazownikowi. Ten stwierdził ze to cewka winna bo na ceramice świecy była rysa jakaś i ze to niby przebicie. Świece wymieniłem i faktycznie rozsypała mi się w rekach ceramika z 2 świec! Wymieniałem przy około 110k km więc chyba były jeszcze fabryczne. Cewkę kupiłem na ebay, podmieniłem ale problem nie minął i co jakiś czas walnie kangura ale jest to stosunkowo rzadko i w sumie aż tak nie przeszkadza.
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Dodatkowo zminiejszyłem i wyrównałem przerwy na elektrodach świec bo były drobne różnice na nich na jeden 1.2 na innej 1,0 itp. na wszystkich ustawiłem 0,9 i jak by troche lepiej w kazdym badź razie przejechałem okolo 150 Km dzisiaj i nic żadnego szrpnięcia, lecz mimo wszystko czuć w okolicach 2200 obr/min ze jak by bardzo bardzo lekko podszarpywało tak do 3 tyś a po wyżej ideał. Nie wiem może zbytnio zwracam na to uwagę i jestem przeczulony, ale tak już mam. fakt jest taki jedenak ze wielu z nas tu na forum ma takie odczucia i podobne problemy których diagnoza nie jest łatwa, a objawy bardzo zbliżone, czyli takie podszarpywanie przy jeździe ze stała prędkością. Zaobserwowałem jeszcze podczas jazdy że podczas jak by tej niespokojnej jazdy, lekko zmieniał sie zakres procentowy otwarcia przepustnicy i jest w bardzo małych granicach, i podczas jazdy przy obrotach około własnie 2 tyś jak bardzo delikatnie w okolicach 20% otwarcia przepustnicy nacisnie sie energicznie na pedał przyspieszenia to czuć jest własnie takie podszarpywanie jakie później występuje samoistnie, nie wiem czy dobrze to opisałem ale pewno niektórzy wiedzą o co chodzi :–). W moim przypadku nie podoba mi sie jeszcze sposób prowadzenia przewodów do potencjometru przepustnicy są one mocno zagięte pod kątem 360 stopni i tak zastanawiam się czy może tam gdzieś nie nastąpiło jakieś pękniecie przewodu lub izolacji wewnętrznej i coś wprowadza male drgania własnie na przepustnicy przy jej otwarciu w okolicach 20% hhhmmmmm czy ktoś rozważał cos takiego ? Miejsce ugiecia zaznaczyłem czerwoną strzałką. czy u was też to tak wygląda
? chodzi oczywiscie o polifty z elektroniczną przepustnicą 


Kto zna dokładny schemat przebiegu sygnału począwszy od samego pedału przepustnicy aż do jej samej w kolektorze dolotowym. W jaki sposób pedał gazu przekazuje informacje do czujnika położenia, gdzie jest ten czujnik i jaki jest rozkład pinów na wejściu do sterowania przepustnicą, no i jeszcze czy główny potencjometr decydujący o położeniu przepustnicy jest wbudowany i nie rozbieralny przy jej obudowie ? czy też tam kryje się tylko sam silnik sterujący
Kto posiada dokładne info na ten temat to prosze tu sie podzielić tym....


Kto zna dokładny schemat przebiegu sygnału począwszy od samego pedału przepustnicy aż do jej samej w kolektorze dolotowym. W jaki sposób pedał gazu przekazuje informacje do czujnika położenia, gdzie jest ten czujnik i jaki jest rozkład pinów na wejściu do sterowania przepustnicą, no i jeszcze czy główny potencjometr decydujący o położeniu przepustnicy jest wbudowany i nie rozbieralny przy jej obudowie ? czy też tam kryje się tylko sam silnik sterujący
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
Widzę że brak jest zorientowanych w temacie i wątek stoi :–) Ale mimo wszystko w dalszej części moich poszukiwań w temacie, co powoduje podszarpywania i szarpania naszymi Mazdami 6 GG ? pomyślałem o dokładnym sprawdzeniu przepustnicy, a właściwie jak wygląda wzrokowo jej działanie gdy jest sterowana poprzez sygnał z potencjometru, bo po wielu wyeliminowanych podejrzanych elementach, przyszła jej kolej na dokładne sprawdzenie i oto na filmiku zobaczcie co zaobserwowałem. Skrzydło przepustnicy przy odchyleniu w okolicach około 15% do 20% swojego pełnego otwarcia, zaczyna wyraźnie drgać jak oszalałe i zmieniać przez to rozmiar szczeliny otwarcia powietrza, a co za tym idzie zmiana dawki mieszanki w takim tempie że powoduje to wyraźne szarpania silnikiem i cały samochodem. Czy ktoś z was już walczył dokładnie z tym tematem i wie jak w miarę tanio to rozwiązać ? Jest to na pewno wytarcie styków potencjometru, bo w tym zakresie niestety około 2tyś do 3tyś obr/min najczęściej pracuje przepustnica i wyciera jego styki, powodując potem brak przewodzenia i drgania skrzydła przepustnicy. Pytanie tylko czy odpowiada za to w 100%-ach ten potencjometr przy pedale gazu czy też jest jeszcze coś w tym układzie sterującym przepustnicą który jest nie rozbieralny i zamocowany do jej obudowy. Tam zapewne mieści się silnik sterujący którego dźwięk wyraź słychać na nagraniu i pytanie czy ten dźwięk w moim przypadku nie jest zbyt głośny i czy u was też tak to wygląda ? W trakcie drgań wyraźnie słychać zmiany tych dźwięków. Jeżeli ktoś ma doświadczenie z tym i wie jak najszybciej i najlepiej to naprawić to proszę o informacje.
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
tps sensor i jego obudowa są rozbieralne ale musisz rozwiercić śrubunki podobno ktoś na forum twierdził że w elektronicznej tb nie ma krokowego zgadzam się bo jest zastąpiony innym rodzajem silniczka odsyłam do działu aj , tam znajdziesz moją fotorelację -miałem inny nick
viewtopic.php?p=2916810#p2916810
viewtopic.php?p=2916810#p2916810
@leonidas ale powiedz chcąc usunąć tą usterkę to trzepanie skrzydłem przepustnicy, to trzeba rozebrać to tb ? Obcięcie nitów to nie problem i zdjęcie obudowy , ale aby później skręcić tą obudowę, to muszę gwintować otwory po tych obciętych nitach, czy też da się założyć dłuższe śruby przelotowe i nakrętkę z drugiej strony ? Powiedz mi jeżeli możesz, jak zatem skonstruowany jest pedał przyspieszenia ? czy aby w nim nie jest wmontowany potencjometr który przekazuje dopiero odpowiedni prąd na silnik w tp który w dalszej kolejności otwiera przepustnicę ? Bo to trzęsienie skrzydłem to ewidentne przetarcie styków potencjometru powoduje, hmmmm chyba ? A on raczej jest zamontowany w pedale przyśpieszania ? Czy się kurde mylę. Opisz mi coś bardziej szczególowo temat, bo przejżeniu tych linków i twoich tematów wiem jak juz mniej wiecej jak dokonoać modyfikacji tej przepustnicy, ale nic nie znalazłem na ten temat jak usunąć usterke tego trzepotania, czy to jakoś jest inaczej rozwiązane niż ja sądze i ta modyfikacja usunie ta usterkę ?
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
Czy w związku z tym trzepotaniem skrzydła przepustnicy, powinienem wymienić na sam początek pedał gazu z potencjometrem czy też zająć się modyfikacją tylko tps-a ? Bo wydaje mi się że to potencjometr pedału gazu może mieć przytarty styk i podaje nierówne napięcia w najczęściej używanym przedziale jego działania i dlatego tak drga przepustnica ?
hejka ! .... to co podpowie mi ktoś w sprawie j/w
??
hejka ! .... to co podpowie mi ktoś w sprawie j/w
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
Hejka , Panowie to wy dokonujecie takich rozbudowanych przeróbek mechanizmu przepustnicy :–) , a nie możecie mi jednoznacznie określić i odpowiedzieć, czy w moim przypadku za to to drganie przepustnicy odpowiada potencjometr w pedale gazu, czy też czujnik tps w mechanizmie przepustnicy ? Bo ja na chwile obecną nie chce przerabiać jej, a jedynie usunąć usterkę która powoduje szarpanie, i nie wydawać przy tym kroci tylko wymienić to co jest uwalone, a w tym przypadku nie mam 100% pewności co dokładnie. Czy mam wymienić pedał gazu, czy też TPS
Powiedźcie mi też przy okazji, czy ja źle widzę i czy się mylę, czy też u mnie jest przepustnica zamontowana inaczej niż u innych, a może nie ma to znaczenia ? Otóż zobaczcie na video wcześniej z tego wątku, u mnie skrzydło przepustnicy dolną krawędzią, przy otwieraniu jej odchyla się w stronę wlotu powietrza czyli do filtra, a na innych filmach na youtube zauważyłem że jest odwrotnie, że dolna krawędź skrzydła przepustnicy przy jej otwieraniu odchyla się w stronę silnika, więc zastanawiam się czy to tak właściwie może być ? I czy dla zasysanego powietrza nie ma to znaczenia, czy też jednak ma to znaczenie, tak od strony elektroniki jak i samej ilości zasysanego powietrza do kolektora ssącego ? Wpierw jednak muszę potwierdzić czy to nie jest przekłamanie przez odwrotne położenie telefonu przy nagrywaniu haaahhhh, mogło tak być, ale jak będę w domu to zerknę na nią i zobaczę jak jest naprawdę.
Powiedźcie mi też przy okazji, czy ja źle widzę i czy się mylę, czy też u mnie jest przepustnica zamontowana inaczej niż u innych, a może nie ma to znaczenia ? Otóż zobaczcie na video wcześniej z tego wątku, u mnie skrzydło przepustnicy dolną krawędzią, przy otwieraniu jej odchyla się w stronę wlotu powietrza czyli do filtra, a na innych filmach na youtube zauważyłem że jest odwrotnie, że dolna krawędź skrzydła przepustnicy przy jej otwieraniu odchyla się w stronę silnika, więc zastanawiam się czy to tak właściwie może być ? I czy dla zasysanego powietrza nie ma to znaczenia, czy też jednak ma to znaczenie, tak od strony elektroniki jak i samej ilości zasysanego powietrza do kolektora ssącego ? Wpierw jednak muszę potwierdzić czy to nie jest przekłamanie przez odwrotne położenie telefonu przy nagrywaniu haaahhhh, mogło tak być, ale jak będę w domu to zerknę na nią i zobaczę jak jest naprawdę.
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
Znajdz w okolicy kto ma taką samą m6 i podmień tb zobaczysz czy to tps czy pedał gazu -prostsze to niż pytania na forum bo tu ciężko o odp. większość zna się na tym jak zmienić wizual nie mechanikę
tak działa w v6
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... EmW24l4Zyw
tak działa w v6
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... EmW24l4Zyw
Nie bardzo w mojej okolicy znajdę kogoś od kogo mógł bym zrobić chwilowy przeszczep
i sprawdzić czy będzie OK. Zrobię więc wpierw zakup pedału gazu, bo ten nie jest tak drogi i zobaczę jak bedzie. Tutaj znów jedna jest problem, bo przeglądałem całe alledrogo i do mazdy pełno tego jest ale z takimi oznaczeniami jak mój nie znalazłem żadnego. Pozostaje więc pytanie czy tym się nie przejmować i brać od modelu silnika benzynowego 2.0 jak mój FL po Lifcie i musi pasować, czy też jednak występują miedzy nimi jakies znaczące różnice i muszę mieć dokładnie taki jak mój, bo inaczej odczyty rezystora będą nie poprawne
ehhhhhh same problemy. Mój APP ma symbol 2 GR1A jeżeli ktoś
z Was tu na forum, przylukał by taki gdzieś na portalach handlowych, lub miał sam na sprzedaż to proszę o pilne info
z Was tu na forum, przylukał by taki gdzieś na portalach handlowych, lub miał sam na sprzedaż to proszę o pilne info
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
Obejrzyj filmik ,tamte te Tb tez tak drżą na pełnym otwarciu i prawdopodobnie zachowują sie tak w każdej pozycji ,może dlatego ze to jest elektryczna,jeszcze jedno ,podpiolbym elem+forscanie i pojeździ zobaczył co sie dzieje w momencie szarpnięcia,a odnośnie przewodów to Tb ,to je pan rozetnij i spokojna głowa 
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jeżdziłem na forscanie i właściwie nic wyrazistego i jednoznacznego na 100% nie znalazłem. Szarpnięcie zawsze występuję w przedziale otwarcia przepustnicy od 15% do 25% w tym samym przedziale otwarci przepustnicy wyczuwalne są drobne podszarpywania bardzo słabo wyczuwalne które raczej na 100% pochodzą od tego własnie drżenia przepustnicy. Nie wiem jak ci na filmikach maja z tymi przepustnicami ale moja jak mozna również zaobserwować na filmie drzy tylko w okolicach własnie otwarcia około 20% później już nie. Nie wyobrażam sobie więc jazdy jeżeli przepustnica wibrowała by w całym swoim zakresie pracy, to by była masakra raczej
i ci na filmach raczej prezentują uszkodzone układy przepustnicy przynajmniej na filmach o których @brodaM6 mówisz :–). Jest tak potencjometr z APP (Pedału gazu) liniowo podaje rezystencję do ECU który z kolei na bazie pobranej rezystencji z APP wysyła liniowo napięcie do przepustnicy powodując jej otwarcie której kąt zależny jest od podanego napięcia w zakresie od 0.5 do 5V Ta z kolei przepustnica porusza TPS który również jest rezystorem i jego rezystencja zależna jest od zakresu wychylenia (otwarcia) przepustnicy i TPS wysyła sygnał do ECU --------- I tu dalej nie jestem pewien czy ta inforamcja o pozycji przepustnicy wysłana przez TPS do ECU jest tylko po to by ECU wiedział że przepustnica w ogóle działa i jest jako swoiste zabezpieczenie i w razie czego informacji o usterce i wywala CHECK jeżeli odczyta rezystencje na APP ale nie odczyta jej z TPS. czy informacja TPS jest jeszcze gdzieś wykorzystywana
? np sterowanie MAF lub własnie nie wiem gdzie, bo to jest ważne. Bo jeżeli sygnał z TPS ale dokładnie z samego czujnika Sensora przepustnicy jest gdzieś wykorzystywana do ustalania składu mieszanki lub podobnych czynników, to wówczas jest on bardzo ważny by był idealnie działający liniowo bez dziur w rezystancji. A jeżeli działa on tylko jako info dla ECU że Przepustnica działa to wtedy jego dokładność jest mniej ważna. Jeżeli ktoś dokładnie zna przebieg tych informacji z APP do ECU i z ECU do T i TPS to proszę rozjaśnienie mi tego fragmentu z TPS do ECU, byłbym wdzięczny za każde sensowne info, bo to ułatwiło by dalszą diagnozę, gdybym znał dokładne zadanie tego TPS-a poza oczywiście tym że można go wykorzystać do przerobienia nieco działania samej przepustnicy o czym szerzej pisał już wcześniej @leonidass. pisałem na szybkiego jeszcze w pracy więc sorry jak coś nie jasno opisałem :–)
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
tps do ecu nie poda błędu jak już objawia się to szarpaniem i każdy myśli zapłon , świece, cewki, pompa po wymianie nadal szarpie hm.. – czekłaem na to co napiszesz – te same objawy u mnie a u mnie był walnięty tps
Dopisano 13 paź 2015, 19:19:
Najpierw podmień ale wcześniej sprawdz tb bo okaże się że ktoś ma to samo , jedz na spota w waszym rejonie i podmień tb -powodzenia
Dopisano 13 paź 2015, 19:19:
Najpierw podmień ale wcześniej sprawdz tb bo okaże się że ktoś ma to samo , jedz na spota w waszym rejonie i podmień tb -powodzenia
ja bym dla pewności wyjął cały moduł z pedałem i zalał go przez szczelinę do pełna kontaktem PR do regeneracji potencjometrów (jako że jest on raczej nierozbieralny, aby się dostać bezpośrednio do tego potencjometru) i klika naście razy 'poruszał' pedałem.. i sprawdził czy objawy są mniejsze a być może całkiem ustąpią..
@oldwin myślę, że to zalanie tym środkiem nie do końca może być bezpieczne. hmmmmm w końcu to jest chyba środek przewodzący prąd ? czy się mylę ? Bo jeśli jest dobrym przewodnikiem to można przez takie ślepe zalanie na maxa potencjometru doprowadzić do zwarcia i wówczas już całkowity zaliczyć zgon pedału APP :–). Tak więc mam trochę obawy przed tym rozwiązaniem, aczkolwiek bezpośrednio do samych potencjometrów np. w sprzęcie audio, stosowałem odpowiednie środki i na jakiś czas przedłużały one ich żywotność, lecz w tym konkretnym przypadku, gdzie brak jest możliwości dokładnego dozowania ilości i miejsca to trochę ryzyko. No chyba że środek ten nie przewodzi ? Jak zatem uskuteczni on, działanie i poprawę przewodzenia na styku ścieżek rezystancji potencjometru ?
@leonidass widzę że masz sporą wiedzę w tym temacie ale trochę mnie chyba naciągasz i nie chcesz mi ułatwiać :–) he he ....... dlatego wymuszę na tobie po woli informacje za co z góry sry
Moje podejrzenie jest skierowane na pedał, dlatego że on jako pierwszy przekazuje info w postaci rezystancji do ECU i jeżeli w jego liniowej informacji w pewnym momencie wypadają dziury (brak styku potencjometru) i ich częstotliwość jest duża to ECU wariuje i podaje tak samo dziurawe napięcia na przepustnice przez co ona drży. Idąc dalej tutaj mam pytanie czy w całym tym module TPS jest jeszcze jakiś potencjometr który może tez powodować takie zachowanie przepustnicy ? chyba nie, bo z tego co mi wiadomo to jest tam potencjometr odczytujący juz gotową pozycje przepustnicy i tu własnie tkwię w nieświadomości i po raz enty zapytam ...... Co Dzieje Się z Informacją Odczytaną przez Sensor w Przepustnicy wędruje do ECU zapewne ale po co ? jak z niej korzysta ECU i co jeśli ta informacja ( nie wiem czy ona jest w postaci napięcia czy rezystencji podawana do ECU) jest zaburzona i też z dziurami bo potencjometr TPS przypuśćmy że jest właśnie uszkodzony
czy też to wówczas będzie sie objawiać złym sterowaniem samej przepustnicy i jej drganiem
czy to możliwe by ECU sterowało ta przepustnicą docelowo korzystając z dwóch niemal różnych źródeł informacji
? jeżeli tak by było to przecież to porąbane ECU w bardzo łatwy sposób powinno wykryć dziury w odczycie rezystencji tak pedału jak i TPS-a i podać jako błąd Check a nie [cenzura]...a zmuszać użytkownika i mechanika do szukania usterki
! Według mnie informatycy którzy obmyślili i napisali Soft (wsad) do obsługi tego ECU są słabi, żeby nie wykonać dobrej samo diagnostyki systemu w tak prostej sprawie, a przy tym tak ją skomplikować ehhhhh.
@leonidass napisz mi proszę, jeśli to mozliwe w szczegółach, co wiesz dokładnie o tym konkretnym przebiegu informacji APP->ECU<–>TPS->T może być na priva jeżeli nie chcesz ujawniać info publicznie OK ?
@leonidass widzę że masz sporą wiedzę w tym temacie ale trochę mnie chyba naciągasz i nie chcesz mi ułatwiać :–) he he ....... dlatego wymuszę na tobie po woli informacje za co z góry sry

@leonidass napisz mi proszę, jeśli to mozliwe w szczegółach, co wiesz dokładnie o tym konkretnym przebiegu informacji APP->ECU<–>TPS->T może być na priva jeżeli nie chcesz ujawniać info publicznie OK ?
- Od: 26 lis 2014, 00:01
- Posty: 40
- Skąd: Sufczyn k/o Tarnowa
- Auto: Mazda 6 2.5 GL Skypassion Biała Perła 2017
nie przewodzi prądu.. myje i smaruje pozostawiając cienką warstwę ochronną, więc to wyklucza już jego przewodnictwo elektryczne
http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/AG700.1-Preparat-regenerujacy-potencjometry-KONTAKT-PR-spray-60ml/14716

scorpion to nie forum subaru ani evo nikt tu ci nie pomoże poza tadziolem
ja tez sam dochodziłem o co biega w v6 i zajeło mi to zbyt duzo czasu ale takie pl realia polak jak ma to nie da
dlatego wróciłem do suba bo tu znam wszystko
ja tez sam dochodziłem o co biega w v6 i zajeło mi to zbyt duzo czasu ale takie pl realia polak jak ma to nie da
dlatego wróciłem do suba bo tu znam wszystko
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6