Witam
Mam problem z wolnymi obrotami jak stoję na wolnych obrotach to mam ok 500 i w nocy widać że nie ma ładowania bo światła przygasają .
Czy ktoś mi pomoże jak podnieść wolne obroty do ok 900 , jestem z Krakowa
Pozdrawiam
Krzysiek
Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc
Strona 1 z 1
A dlaczego 900rpm,u mnie jest 640 albo 740 dokładnie teraz z rana nie pamietam ,śpię
, a światła to przygasają bo może skoki napięcia sa,co do ładowania ,jak miałem przerwana ścieżkę na zegarkach to nie miałem ładowania i wszystko przygasalo po 5 min ,po przygazowaniun ożywiło na nowo

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Marwis napisał(a):z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.
Skąd takie wnioski z tym 100 mniej ,Obroty mam niewiele odbiegającej od manualna,ale żeby 900 to chyba za dużo
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...
Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249
Dopisano 17 cze 2015, 09:17:
image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...
Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...
Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249
Dopisano 17 cze 2015, 09:17:
image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...
Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249
-
slawek1212...
krzych 19 napisał(a):A jak się przeprowadza adaptacje bo faktycznie był odłączony akumulator ?
– najlepiej jeszcze raz odlącz aku
– przytrzymaj pedał hamulca przez 30 sec
– podłącz aku
– odpal auto i zostaw na ok. 20 min bez dodawania gazu
– po tym czasie powinno być ok
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
brodaM6 napisał(a):Marwis napisał(a):z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.
Skąd takie wnioski z tym 100 mniej ,Obroty mam niewiele odbiegającej od manualna,ale żeby 900 to chyba za dużo
Chyba jednak troch źle zapamiętałem. Program Tolerance Data podaje dla automatu obroty o 50 niższe niż w ręcznej – 650. W manualu jednak podają z kolei że dla automatu mają być o 50 wyższe (650-700) w stosunku do ręcznej skrzyni
- Od: 23 maja 2011, 18:59
- Posty: 313
- Skąd: Gdynia
- Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6