Problem z wolnymi obrotami silnika proszę o pomoc

Postprzez krzych 19 » 15 cze 2015, 21:40

Witam
Mam problem z wolnymi obrotami jak stoję na wolnych obrotach to mam ok 500 i w nocy widać że nie ma ładowania bo światła przygasają .
Czy ktoś mi pomoże jak podnieść wolne obroty do ok 900 , jestem z Krakowa
Pozdrawiam
Krzysiek
Początkujący
 
Od: 8 mar 2015, 20:43
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: mazda 6 1,8 2006 r

Postprzez brodaM6 » 16 cze 2015, 05:34

A dlaczego 900rpm,u mnie jest 640 albo 740 dokładnie teraz z rana nie pamietam ,śpię <lol>, a światła to przygasają bo może skoki napięcia sa,co do ładowania ,jak miałem przerwana ścieżkę na zegarkach to nie miałem ładowania i wszystko przygasalo po 5 min ,po przygazowaniun ożywiło na nowo
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez thing » 16 cze 2015, 12:04

Odłączałeś akumulator albo ktoś Ci go odłączał? Masz model po liftingu więc może trzeba przeprowadzić adaptacje, wtedy obroty się stabilizują.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez Marwis » 16 cze 2015, 19:16

brodaM6 napisał(a):A dlaczego 900rpm,u mnie jest 640 albo 740 dokładnie teraz z rana nie pamietam ,śpię <lol>,

z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 313
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez krzych 19 » 16 cze 2015, 23:16

A jak się przeprowadza adaptacje bo faktycznie był odłączony akumulator ?
Początkujący
 
Od: 8 mar 2015, 20:43
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: mazda 6 1,8 2006 r

Postprzez dexterxx » 16 cze 2015, 23:20

Było, szukaj.


Odpal silnik i zostaw 30min na jałowym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2014, 00:41
Posty: 42 (2/1)
Skąd: Knurów
Auto: M6 GY1 2007 2.0Pb 147KM

Postprzez brodaM6 » 17 cze 2015, 05:59

Marwis napisał(a):z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.

Skąd takie wnioski z tym 100 mniej ,Obroty mam niewiele odbiegającej od manualna,ale żeby 900 to chyba za dużo
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez slawek1212... » 17 cze 2015, 09:16

image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...

Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249

Dopisano 17 cze 2015, 09:17:

image.jpg
image.jpg
Nowy i stary plus opis firmy jonshon contorler nie ,one znaleść informacji o podłączeniu pinów jak powinny byc :/
Witajcie mam próblem i rozwiązania nie znalazłem na forum proszę was o pomoc moze ktoś z was walczył juz z tym
Chodzi o egr wiem wiem wątków tysiące ale mój blad kompa to c1994 wiecie co to ? Mazda 3 1.6 D z 2004
109 km
Dołącze zdjęcia by wyjaśnić o co mi chodzi . Problem mam z podłączeniem nowego egr a kupić starego sie juz nie da . Proszę o informacje kolejności podłączenia przewodów było by naprawde bosko
ZAŁĄCZNIKI
image.jpg
slawek1212...

Od:wczoraj, 23:15
Posty:1
Auto:Mazda 3 1.6 diesel 109km rok 2004 turbo nr vin JMZBK143251163249
Załączniki
image.jpg
image.jpg
image.jpg
slawek1212...
 

Postprzez thing » 17 cze 2015, 13:20

krzych 19 napisał(a):A jak się przeprowadza adaptacje bo faktycznie był odłączony akumulator ?


– najlepiej jeszcze raz odlącz aku
– przytrzymaj pedał hamulca przez 30 sec
– podłącz aku
– odpal auto i zostaw na ok. 20 min bez dodawania gazu
– po tym czasie powinno być ok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez krzych 19 » 17 cze 2015, 21:39

Ok dzięki
Początkujący
 
Od: 8 mar 2015, 20:43
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: mazda 6 1,8 2006 r

Postprzez Marwis » 18 cze 2015, 00:21

brodaM6 napisał(a):
Marwis napisał(a):z ASB jałowe obroty mają o ok 100 niższe, chociaż u mnie akurat 900 trzyma.

Skąd takie wnioski z tym 100 mniej ,Obroty mam niewiele odbiegającej od manualna,ale żeby 900 to chyba za dużo


Chyba jednak troch źle zapamiętałem. Program Tolerance Data podaje dla automatu obroty o 50 niższe niż w ręcznej – 650. W manualu jednak podają z kolei że dla automatu mają być o 50 wyższe (650-700) w stosunku do ręcznej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 313
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6