Coś się stało po wyprzedzaniu – nierówna praca silnika

Postprzez tadziol » 27 maja 2015, 15:39

te 14 to pomiar robiony dzisiaj czy podajesz mi wynik sprzed kilku dni ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez tonymontana » 27 maja 2015, 17:14

Dzisiaj.

Dopisano 27 maja 2015, 21:25:

Witam ponownie.

Dodaję zrzut z programu Forescan. Czy coś mógłbym jeszcze sprawdzić tym programem co by pomogło w ocenie sytuacji?

Obrazek
Obrazek
Początkujący
 
Od: 30 mar 2015, 22:54
Posty: 21 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 6 1.8 2003 Kombi

Postprzez tonymontana » 1 cze 2015, 12:49

Witam ponownie.

Tak jak tadziol pisał należało sprawdzić kompresję. Sprawdzałem na jakimś pseudo urządzeniu ale coś tu nie pasowało więc pojechałem do mechanika. Tam się okazało, że brak kompresji na 2 cylindrze. Najprawdopodobniej coś z górą czyli zawory.

Dam znać jak się z tym uporam co było konkretnie, czy uszczelniacz czy coś innego.
Początkujący
 
Od: 30 mar 2015, 22:54
Posty: 21 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 6 1.8 2003 Kombi

Postprzez rymko » 1 cze 2015, 14:07

Jak nie umiesz sam sprawdzić luzów to podjedź do mechanika przed fajrantem, niech wstawią brykę na noc do warsztatu , a rano sprawdzą luzy. Tak czy tak jeżdżąc na gazie powinieneś to zrobić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

PostTen post został usunięty przez Remcar Poznań 1 cze 2015, 23:57.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6