delikatne szarpnięcie(utrata mocy) przy przyspieszaniu

Postprzez brodaM6 » 2 lut 2014, 12:09

Powinno być cos około 12 g/s przy 2500 rpm, przepływomierz to możesz i od diesla wsadzić .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez CLAU » 3 lut 2014, 15:11

A te wartości skąd masz? Jakieś źródło, gdzie są podane te informacje aby móc sprawdzić to w różnych zakresach ?

U mnie też szarpie, gdy mocniej się przyciśnie pedał aby auto przyspieszało od 1000/1500 do 2000rpm. Powyżej 2000rpm to już nie występuje i planuje wymienić kable. Na starych świecach było to samo, kupiłem chyba platynowe, mają około 8 miesięcy i dalej to samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez Grucha » 3 lut 2014, 15:13

Cewki?
Grucha
 

Postprzez brodaM6 » 3 lut 2014, 20:33

CLAU napisał(a):A te wartości skąd masz?

jak dobrze pamietam to tu ktoś pisał <czytaj> viewtopic.php?f=60&t=50971 , patrzylem swoje strare zapisy i przy 600/700rpm,mam 2.9g/s tylko nie pamietam czy to było z moją zepsutą przepływką,czy juz z dobrą, jutro bedą świeze odczyty.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez marcin255 » 3 lut 2014, 21:37

Chyba 1.9 g/s
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez brodaM6 » 3 lut 2014, 21:52

faktycznie moja pomyłka 2,9mam przy 854rpm,700rpm-2,36 g/s a tak to sie wacha 680rpm710rpm-2,25-2,30 g/s
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez marcin255 » 3 lut 2014, 21:54

Inna jest ta wartość chyba dla silnika 2.0 inna dla 3.0 inna dla 2.3
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez antichoice » 4 lut 2014, 07:30

Kupiłem nowy przepływomierz oryginał.
Wartości pokazuje taki same.
Praca silnika zmieniła się na jeszcze bardziej miękką (reakcja na pedal gazu).
Pojeżdżę i zobaczę co z szarpaniem.
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2013, 06:56
Posty: 66 (2/0)
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2006r

Postprzez szymonpsp » 4 lut 2014, 08:38

Koledzy, wydaje mi się że grzebiecie zbyt głęboko, ale mogę się mylić. Ja w mojej 1.8 miałem objawy na każdym biegu najbardziej kiedy chciałem żwawiej przyspieszyć to miałem sekundowe przyspieszenie a później była taka ułamkowa "dziura". na niskich biegach było odczuwalne mocniej. Był to efekt BARDZOOOO wkurzający! Postanowiłem wymienić świece+kable chociaż świece miałem dopiero lekko ponad pół roku i jak ręką odjął. Polecam kable do wymiany.
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2012, 21:00
Posty: 49 (0/2)
Skąd: Holandia
Auto: Mazda 6 GH, 2008 rok, 2.0, 147Km, benzyna, sedan, ciemno szary

Postprzez brodaM6 » 4 lut 2014, 11:02

antichoice napisał(a):Kupiłem nowy przepływomierz oryginał.

W aso ? Za 1400 zł ?
antichoice napisał(a):Praca silnika zmieniła się na jeszcze bardziej miękką (reakcja na pedal gazu).

Ale że co, wolno silnik na pedał gazu reaguje ? , pod kątem lewego powietrza sprawdzałem ,błędów żadnych? .
Ostatnio edytowano 4 lut 2014, 11:06 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ortografia
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez antichoice » 4 lut 2014, 19:45

szymonpsp napisał(a): Polecam kable do wymiany.

Ale u mnie nie ma kabli. Tylko 4 cewki. Po jednej na cylinder.

Po wymianie przeplywomierza dalej szarpanie przy 1800 -2200 podczas przyspieszania.
Ale samochód lepiej jeździ niż na starej przeplywce. Np bylo tak ze jadac jak sie puscilo gaz i ponownie wcisnelo to samochod szarpnelo. Teraz tego nie ma.
Nieszczelnosci szukal mechanik wczoraj przy okazji wymiany linki recznego i nic nie znalazl.

A skąd macie te dane, że na wolnych obrotach ma być 4 g/s a przy 2500 12g/s?
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2013, 06:56
Posty: 66 (2/0)
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2006r

Postprzez lysy2 » 16 lut 2015, 11:08

hejka
podepnę się pod temat – mi szarpanie ustąpiło po tym jak zmniejszyłem przerwę na świecach do 0,9mm.
mam za to pytanko – czy mówiąc o MAF macie na myśli czujnik w dolocie przed przepustnicą, czy ten, który jest w kolektorze na dole (także opisany jako MAF)??

PS.
pomimo, że dostęp trudny polecam ten w kolektorze wyjąć i wyczyścić, bo mój był zawalony tak strasznie, ze nie było widać czujnika (podobnie było w kolektorze, który kupiłem na zapas :))
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2014, 14:31
Posty: 93 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY '02 2.3 + LPG

Postprzez Zatorek77 » 4 mar 2015, 22:18

Posiadam Mazde 6 2.3 166km USA. Zauważyłem, że przy gwałtownym ruszeniu auto chwilowo muli tak jakby moc odcieło na chwile, jak chce się gwałtownie ruszyć. Czy ktoś miał podobny objaw? na innych biegach przy przyśpieszaniu ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2015, 15:55
Posty: 84 (1/0)
Auto: Mazda 6 2.3(166km) 2004 USA

Postprzez Zatorek77 » 7 mar 2015, 00:21

Problem polegał na włączonym systemie trakcji:D nie wiedziałem, że tak na to wpływa hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2015, 15:55
Posty: 84 (1/0)
Auto: Mazda 6 2.3(166km) 2004 USA

Postprzez kurciol » 15 kwi 2015, 21:53

Witam,
chciałbym trochę odświeżyć temat, bo widzę, że nikt nie znalazł rozwiązania problemu... a może się mylę?
Też mam problem z poszarpywaniem silnika w zakresie od około 1800 – 2500 obrotów. Czyściłem przpustnicę, przepływomierz i dalej nic się nie zmieniło. Regulowanie przerwy na świecach irydowych raczej niewiele zmieni.

Czy któryś z kolegów mógłby podzielić się dalszymi poszukiwaniami rozwiązania problemu?
kurciol
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6