Nieregularny "problem" z rozruchem.

Postprzez cisiel1981 » 13 wrz 2014, 11:21

Więc wybieraj. Browary łódzkie również zapraszają do Manufaktury <soczek> <soczek> <soczek> <soczek> <soczek> <soczek> <soczek> <soczek> <soczek>
Załączniki
polskie_piwa.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez dobrzyn22 » 13 wrz 2014, 16:17

<spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez DeviS » 14 wrz 2014, 15:11

Cieszę się że mogłem pomóc ;) Ale to tylko kwestia dokładnego czytania forum bo ten wątek już gdzieś został poruszany ;) A z browarów to wybieram Żywca ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez cisiel1981 » 21 wrz 2014, 20:28

Witam ponownie, otóż akumulator w pełni naładowany, teraz mankament powiększył się dodatkowo o takie lekkie zanurkowanie obrotami podczas odpalania. Otóż jak już rozrusznik odpuści silnik lekko się przydławi po czym wskakuje na obroty ponad 2100-2300 by po sekundzie spaść do 800-900.
Może ktoś miał podobnie, mam wrażenie, że jeszcze coś moją Madzie męczy.
Dzięki za wszystkie info i Tobie DeviS.

Dopisano 21 wrz 2014, 21:22:

Zainteresowała mnie jeszcze jedna sprawa, otóż przewód w zaznaczeniu (czerwony prostokąt) dość luźno przesuwa się po tej srebrnej listwie. Może tutaj tkwi przyczyna. Przewodu nie mogę docisnąć ani zdjąć ale luz na nim jest.
Załączniki
20140912_150642.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez cisiel1981 » 26 wrz 2014, 22:45

Panowie może jakieś sugestie.
Bardzo proszę o małe podpowiedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez marcin255 » 26 wrz 2014, 23:03

to przewód paliwowy u mnie też się przesuwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez DeviS » 3 paź 2014, 00:26

cisiel1981 coś za dużo szukasz przy tym aucie ;) U mnie też slinik czasami się przydławi ale wynika to z tego że za krótko w tym momencie pokręciłem rozrusznikiem (ewentualnie tak mi się wydaje) ;) A jeśli chodzi o obroty w benzynie jak silnik ciepły to raczej normalne że po odpaleniu wskakuje na wyższe oborty i odrazu spada do normalnych 750rpm. Nie szukaj tylko ciesz się z jazdy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez cisiel1981 » 3 paź 2014, 18:38

Kolego DeviS » może masz i rację :] ale muszę to auto dobrze poznać i wyczuć.......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez cisiel1981 » 29 paź 2014, 22:50

Panowie kolejne spostrzeżenie, otóż jak już wcześniej wspominałem, przy wtórnym czy trzecim zapaleniu auto długo kręci i dodatkowo jakby silnik w swych obrotach zanurkował po odpuszczeniu rozrusznika a za ułamek sekundy wskakuje na 2000 obroty i spada na 900. Tym nurkowaniem daje taki objaw jakby miał zdechnąć ale nie pada i dziwnie zaskakuje. Martwi mnie to i nie daje mi to spokoju, choć jeżdżę codziennie to jednak spędza mi to sen z powiek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez DeviS » 30 paź 2014, 01:02

Przepraszam za stwierdzenie ale myślę że jesteś przewrażliwiony ;) Myślę że to wina aku tylko i wyłącznie. Te auta muszą mieć dobre akumulatory jeśli chodzi o rozruch ;) Jeśli Cie trapi ten "problem" to zapraszam do mnie i chętnie porównamy odpalanie jednej i drugiej ;)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez cisiel1981 » 30 paź 2014, 13:59

Witam Cie serdecznie. Otoz chodzi oto iz kupilem nowy akumulator i bez zmian. A co do spotkania no coz. Gdyby bylo blizej to skrzynka by pekla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez DeviS » 30 paź 2014, 14:12

Jesli chodzi o zanurkowanie obrotow to u mnie tez to wystepuje ale nie uwazam aby to byla jakas usterka ;) wystepuje rzadko ale jest – poprostu trzeba sie pogodzic ze to nie jest juz nowy samochod ;) co do spotkania to w niedziele bede w Warszawie takze juz bedziesz mial duzo blizej ;) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez cisiel1981 » 30 paź 2014, 20:53

Dziękuje Ci za wszelkie info, a co do niedzieli. Szkoda bo ja też ruszam w Polskę na Wszystkich Świętych.
Może na jakimś zlocie, <piwo> <piwo> <piwo> <soczek> <soczek> <soczek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez DeviS » 30 paź 2014, 23:42

Prosze bardzo ;) Jak coś to masz kontakt do mnie więc w razie jakiś wątpliwości pisz, dzwoń lub cokolwiek. A jeśli chodzi o jakiś zlot to bardzo chetnie – kwestia dogadania ;) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez cisiel1981 » 31 paź 2014, 18:01

Szanowny kolego wiem ze to nie ten dzial ale ma pytanie do Ciebie.
Na pewno wymieniales kiedys plyn chlodniczy w naszych madziach. Otoz czy odpowietrzales jakos uklad bo bylem u takiego magika i wymienil mi plyn ale nic nie odpowietrzal powiedzial ze samo sie odpowietrzy. Weszlo 6 litrow bo z bloku tez mi spuszczal.
prosze Cie o krotka odpowiedz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez DeviS » 31 paź 2014, 18:48

Kolego cisiel1981. Płyn wymieniałem – z tego co pamietam odpowietrzenie polega na tym aby silnik pochodził na wolnych obrotach z okreconym korkiem wlewu płynu chłodniczego. Jeśli będzie się delikatnie "gotował" znaczy że powietrze ucieka. I tak niech postoi z 30min ;)
A do naszych Mazd wchodzi chyba 7.5L ;)
Jeśli nie ten dział to są jeszcze wiadomości prywatne – zawsze sprawdzam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2013, 00:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez dobrzyn22 » 31 paź 2014, 20:24

cisiel1981 napisał(a):wiem ze to nie ten dzial ale ma pytanie do Ciebie.

...
DeviS napisał(a):Jeśli nie ten dział to są jeszcze wiadomości prywatne
otóż to...

albo wystarczy poszukać istniejącego wątku i albo znaleźć w nim odpowiedź ( ta konkretna padała już wielokrotnie), albo dopisać się na końcu wątka

Nie robimy OT !!
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez cisiel1981 » 31 paź 2014, 20:47

Przepraszam obiecuję poprawę <glupek2> <glupek2> <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2014, 20:36
Posty: 167 (0/1)
Skąd: LODZ
Auto: Obecnie:
Mazda 3 (15.07.2007)
1.6 benzyna

Poprzedni:
Mazda 6 (27.05.2005)
Model – GM1J EAH
MOTOR – L8
FARBE 29Y GH7

Postprzez dobrzyn22 » 31 paź 2014, 21:57

<spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez nicek777 » 1 gru 2014, 00:08

A ja mam nieco inny problem. Od kiedy zrobiło się chłodniej auto po przekręceniu kluczyka nawet nie zajęczy. Akumulator jest dobry, bo nawet po przejechaniu trasy zgaszeniu i próbie ponownego odpalenia nie zajęczy. Nawet nie próbuje, wiem jakie są oznaki rozładowanego aku, bo raz na postoju jak sobie trochę pograłem sprzętem to aż radio przygasało a i tak próbował rozrusznik cokolwiek zakręcić. Wtedy to była wina aku. Nie ma też raczej problemu z immo, bo kontrolka łądnie gaśnie po przekręceniu kluczyka. Zatem, czy coś się przycina w rozruszniku? Nie działo się tak gdy temperatury były dodatnie. Od wczoraj jak jest już sporo na minusie, nic z tego. Tylko na pych. Spróbuje bez ładowania aku, wstawić auto do garażu i wtedy zobaczę czy to coś pomoże.

Jakieś pomysły?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6