Dziwna praca silnika
Strona 1 z 1
Witam Wszystkich kupilem mazde 6 z 2003 2.0 Silnik poprzedniczka BA
Przy wkrecaniu na obroty zwłaszcza podczas przyspieszania slychać takie tyrkanie , czy to normalne ? co to może być . krótki filmik troszke słychac bardziej w 26 sec
Przy wkrecaniu na obroty zwłaszcza podczas przyspieszania slychać takie tyrkanie , czy to normalne ? co to może być . krótki filmik troszke słychac bardziej w 26 sec
- Od: 20 cze 2011, 17:02
- Posty: 72
- Skąd: Dębica
- Auto: Madzia 6 GG 2003 :) 2.0 ;o
spoko a rozrząd sprawdzony ? nie ma żadnej luźnej cześci wiszącej na jakimś kablu co sobie dynda ? dzwięk jest słyszalny tylko przy gazowaniu tak ? czyli jak obstawiam łańcuch rozrządu a że masz 2.0 to ma już może zmienne fazy rozrządu ? może aparat padł ?
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
aparat miałem na myśli układ zmienych faz rozrządu jeśli takowy posiadasz bo nie wiem czy masz jak widać na załaczonym filmie nie chodzi jak ta lala a do czyszczenia klimatyzacji bomb się raczej nie używa z racji beznadziejnej skurteczności tu masz wszystko ładnie opisane
viewtopic.php?f=409&t=85835&start=80
ale to inny już temat
viewtopic.php?f=409&t=85835&start=80
ale to inny już temat
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Od: 17 sty 2013, 19:09
- Posty: 360 (0/1)
- Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)
Tego to nie wiem co dokładnie pewnie łańcuch, ale mówię trzeba to sprawdzić, i z tymi łańcuchami jest różnie znam przypadek że łańcuch był wyciągnięty przy 70kk. Jak by diagnoza się potwierdziła to pasuje od forda i jest dużo taniej, sam montowałem u siebie:)
Witam, od jakiegoś czasu słyszę dość dziwną pracę silnika (pewnie będzie z pół roku, ale wcześniej nie zawracałem ssobie tym głowy) podczas wchodzenia na wyższe obroty, bądź jak schodzę z nich.
Przy zimnym silniku nic takiego nie słychać, dopiero jak się rozgrzeje zaczyna dziwnie pracować pomiędzy 1500 a 2200 tyś). Natomiast nie mam żadnych problemów z działaniem tej jednostki. Cóż to takiego może być? Mój mechanik mówił że silnik może wymagać regulacji luzów zaworowych (choć raczej mało na to stawia) albo coś z panewkami może być. Spotkał się ktoś z czymś takim? Za jakieś dwa tygodnie wybieram się w trasę w jedną stronę jakieś 300 km, no i nie wiem czy jechać jak do tej pory tego nie naprawię.
Przy zimnym silniku nic takiego nie słychać, dopiero jak się rozgrzeje zaczyna dziwnie pracować pomiędzy 1500 a 2200 tyś). Natomiast nie mam żadnych problemów z działaniem tej jednostki. Cóż to takiego może być? Mój mechanik mówił że silnik może wymagać regulacji luzów zaworowych (choć raczej mało na to stawia) albo coś z panewkami może być. Spotkał się ktoś z czymś takim? Za jakieś dwa tygodnie wybieram się w trasę w jedną stronę jakieś 300 km, no i nie wiem czy jechać jak do tej pory tego nie naprawię.
-
adamwilly
Panowie nie chciałem zakładać nowego tematu wiec piszę tutaj posiadam silnik LF 2.0 podczas zjazdu z górki na 5 lub 4 biegu strasznie głośno buczy mi silnik w kabinie jest bardzo głośno, znajomi co zemną jeżdżą mówią że to jest za głośno i nikt się aż z takim buczeniem nie spotkał z ciekawości udało mi się przejechać inną mazdą z takim silnikiem i faktycznie nie było tak głośnego buczenia, sprawdzałem wydech w swojej maździe żadnej dziury nie ma nie mam pomysłu co to może być?
Witam, mam problem
Podczas przyspieszania moja mazda do 3000 idzie dobrze, następnie zachowuje się jakby brakowało paliwa, ale po przekroczeniu 4000 idzie jak burza, na benzynie jak i na gazie, zaznaczam iż auto gdy jest zimne tego problemu nie ma, tylko jak się już trochę zagrzeje, błędów brak, przepływomierz wyczyscilem, przepustnice też swiece nowe, sonda pierwsza pracuje ładnie, co może jeszcze być, map sensor...
Jak ma wyglądać praca na wolnych obrotach, bo pierwsza sonda na wolnych mi stoi, ewentualnie czy ma ktoś namiar na jakiś zamiennik pierwszej sondy 5 przewodowej, jak dodam trochę gazu to sonda zaczyna pracować, ale nie mam danych jak ma ta praca wyglądać
Podczas przyspieszania moja mazda do 3000 idzie dobrze, następnie zachowuje się jakby brakowało paliwa, ale po przekroczeniu 4000 idzie jak burza, na benzynie jak i na gazie, zaznaczam iż auto gdy jest zimne tego problemu nie ma, tylko jak się już trochę zagrzeje, błędów brak, przepływomierz wyczyscilem, przepustnice też swiece nowe, sonda pierwsza pracuje ładnie, co może jeszcze być, map sensor...
Jak ma wyglądać praca na wolnych obrotach, bo pierwsza sonda na wolnych mi stoi, ewentualnie czy ma ktoś namiar na jakiś zamiennik pierwszej sondy 5 przewodowej, jak dodam trochę gazu to sonda zaczyna pracować, ale nie mam danych jak ma ta praca wyglądać
- Od: 13 wrz 2018, 08:39
- Posty: 14
- Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6