Witam wszystkich
Jestem nowym na forum.J.Żona tak jeździła autem do pracy że zapomniała iż paliwo się skończyło.Po zatankowaniu wyskoczyła kontrolka silnika. Byłem z tym u mechanika i na komputerze pojawiła się informacja o niskim poziomie paliwie w baku. Błąd znikną. Po nie całym miesiącu kiedy wsiadałem do aut może za krótko auto przetrzymałem silnik zachował się tak jak by paliwa nie miał.Ponownie uruchomiłem auto i po przejechaniu 2km zapaliła mi się ponownie kontrolka silnika.Czytałem na naszym forum lecz nie znalazłem podobnego problemu.Dzwoniłem do mechanika i powiedział mi że jest ok tyle że kod błędu jakoby został zapamiętany.Mam pytanie :
Czy kontrolka silnika może znacznie wpłynąć na podwyższone spalanie paliwa?
Czy mogę jeździć ze świecącą się kontrolką?
Bardzo potrzebuję tego auta gdyż jutro jadę nim za granicę nie wiem czy z tego powodu nie jest to ryzykowne.
Proszę o pomoc z Góry dziękuje i pozdrawiam
kubica
p.s
Dodam że z autem nic się nie dzieje silnik pracuje właściwie ma moc
Świecąca się kontrolka silnika
Strona 1 z 1
Bez kodu błędu można tylko wróżyć. Może to być jakaś blachostka albo i nie, także podstawa to odczytanie kodu błędu i wtedy można cos radzić .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Witaj
Jak napisał mój poprzednik najpierw odczytaj kod błędu.
Mi zapala się check engine przez prawdopodobnie wadliwy wtryskiwacz. Niestety spalanie rośnie. Nie wiem dokładnie ile ale myślę że około 1~2 litry na 100 km. U mnie przy zapalonej lampce CE silnik jednak trochę inaczej pracuje.
Jak napisał mój poprzednik najpierw odczytaj kod błędu.
Mi zapala się check engine przez prawdopodobnie wadliwy wtryskiwacz. Niestety spalanie rośnie. Nie wiem dokładnie ile ale myślę że około 1~2 litry na 100 km. U mnie przy zapalonej lampce CE silnik jednak trochę inaczej pracuje.
- Od: 26 sie 2012, 17:06
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 Comfort 2006r 1.8 Benzyna Liftback z LPG BRC Sequent 24
Siema. Podepnę się do tematu. Wymieniałem dzisiaj lewą postojówkę. Aby mieć więcej miejsca podniosłem sobie pokrywę filtra powietrza i odpiąłem też kostkę z przewodami na tej pokrywie. Po wymianie żarówki odpaliłem silnik ale zapomniałem o tej nieszczęsnej kostce
i i teraz mi się świeci "check". Jaki jest najprostszy sposób aby pozbyć się świecenia tej kontrolki ? Dzieki za pomoc 

- Od: 25 wrz 2013, 00:11
- Posty: 12
- Skąd: Chorzów
- Auto: Mazda 6 GG Sedan
1,8 120KM
2004
generalnie po podłączeniu wtyczki i ponownym odpaleniu powinien check zgasnąć...
Możesz spróbować odłączyć klemę od aku i wcisnąć hamulec na 10 sekund – może pomoże
Możesz spróbować odłączyć klemę od aku i wcisnąć hamulec na 10 sekund – może pomoże
Jeżeli odpiąłeś wtyczkę maf i odpaliłeś silnik to z automatu zapisze się błąd w ecu , sam nie zniknie musisz zrobić to co napisał Dobrzyn
-
Arkadius 73
Witam!
Mam takie pytanko, a mianowicie... co skasuję błąd P0420 check zapala się ponownie i wyskakuje ten sam kod. doczytałem się,że chodzi o kata. Znalazłem emulator, który odsuwa sondę i błąd znika. Są różne rodzaje tych tulejek,proste i kątowe, przekonuje mnie kątowa tylko czy da radę ją wkręcić bo nigdzie nie ma podanych jej wymiarów.
Mam takie pytanko, a mianowicie... co skasuję błąd P0420 check zapala się ponownie i wyskakuje ten sam kod. doczytałem się,że chodzi o kata. Znalazłem emulator, który odsuwa sondę i błąd znika. Są różne rodzaje tych tulejek,proste i kątowe, przekonuje mnie kątowa tylko czy da radę ją wkręcić bo nigdzie nie ma podanych jej wymiarów.
- Od: 23 mar 2014, 22:28
- Posty: 22
- Skąd: Głogów
- Auto: Mazda 6 1.8 GY 2003
Mazda 6 GH 2.2 Diesel Turbo 185 KM R2 2009
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6