Dziwne wskazania ScanXL – EML /nie równa praca silnika

Postprzez bula6595 » 8 sie 2013, 22:51

Yo. Po podłączeniu eml'a z scan XL w opcji monitoringu przy włączonym silniku mam dziwne wskazania.
eml pokazuje wahające się obroty silnika w zakresie do 980 – 7500 ( różne wartości z tego przedziału jak i pokazuje opcje ssania też jako wartości wahające się.
nie mam odczytu sondy lambda ale to mniej ważne dziwi mnie ten nietypowy odczyt jak utrzymywałem obroty silnika na około 2000 ob/min to dolna granica tych wahań oscylowała około 2000 ob górna dalej około 7500 nie wiem czy to jest coś z ecu czy z moim EML ( chodź w vectrze brata działa poprawnie ten sam zestaw )

silnik rwie czasem a po przekroczeniu 3 000 ob/min czuje wyraźny spadek mocy auta, często w przedziale 1000 – 2000 potrafi przy przyśpieszaniu porządnie zatrząść się a wręcz jak by miał czkawkę 2-4 takie akcje jak sie wkręci już to przestaje sie telepać ale zaczyna mu mocy brakować.
Świece kable cewka nowe
Przepustnica czyszczona
filtr paliwa czysty .

Po remoncie u polecanego tu Wieśka z dębicy. on sam nie widzi opcji czemu tak się dzieje. mówi ze ECU po resecie potrzebuje 500km na ustawienie się i w tedy ma być już ok ale wole jeszcze popytać.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez brodaM6 » 10 sie 2013, 13:46

Przepływa sprawdzona,czyszczenia wymagać może tu poczytaj viewtopic.php?f=411&t=97562
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez bula6595 » 10 sie 2013, 14:20

ok dziś przeczyszczę to jeszcze
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez bula6595 » 10 sie 2013, 17:27

No i faktycznie czyszczenie przeplywomieza pomogło :–)

Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 4
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez bula6595 » 10 sie 2013, 19:11

Paliwo z mojej ulubionej stacji.... [tiiit]

Wysłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 4
Załączniki
uploadfromtaptalk1376154306020.jpg
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6